Het grote ZXR400 topic Deel 2!

Wat is de beste 400cc

  • ZXR 400

    Stemmen: 42 73,7%
  • VFR 400

    Stemmen: 5 8,8%
  • Noem eens wat:?

    Stemmen: 2 3,5%
  • Toch maar de ZXR :Y

    Stemmen: 8 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-:Y Ik kom snel langs om eens... -O- met je wapen te spelen -O-

o wacht.... heb je niet :+ nou dan maar met zo een 'lesslet' van je vereniging

(Afbeelding)

_O- Als ik geld over heb in oktober dan ga ik aanvraag doen voor mijn verlof en rond kijken voor een eigen wapen. :P

Nou mensen , mooi weer , volgens betrouwbare bronnen rijden zxr400 bezitters veel dus waar blijven die filmpjes *O* *O*

(niet vergeten je geheugen kaart mee te nemen eh :X )
 
Hey sinds gisteren mag ik me ook eigenaar noemen van een zxr 400 8-)
Het is m'n eerste motor en hij bevalt me echt goed.
Nu even dit topic en het vorige over de zxr 400 doorspitten op handige weetjes, dus..... ben nog even bezig.
 
Owja ik wil graag een afdek kapje ipv de buddysit, een blauwe.
Kan iemand mij daarmee helpen?
Alvast bedankt.
 
Hey sinds gisteren mag ik me ook eigenaar noemen van een zxr 400 8-)
Het is m'n eerste motor en hij bevalt me echt goed.
Nu even dit topic en het vorige over de zxr 400 doorspitten op handige weetjes, dus..... ben nog even bezig.


Als je een foto geeft zet ik je erbij :)




-----


Net even bij het strand geweest... De zon had toch iets verder gezakt moeten zijn, dan had het wel een goede foto geweest. Valt me toch mee voor een telefooncamera.



full
 
Dan zou het volgens mij een M2 of L2 zijn, wat is daar eigenlijk het verschil tussen? Of zit ik er helemaal naast en is het geen van beide...
 
Iemand enig idee wat je allemaal los moet maken om de kroonplaat er af te krijgen? Heb nu die grote moer aan de bovenkant, die 2 aan de zijkant en 2 inbus aan de onderkant. Zit nog wel wat, waar het contactslot aan vast zit, maar da's volgens mij geen moer ofzo. Maar is nog geen beweging in te krijgen -O-
 
Kan iemand me uitleggen waar die twee slangen eigenlijk voor zijn? Ik bedoel die twee die voor bij je tank naar binnen gaan. Zijn die voor koeling ofzo? Of om de motor meer lucht tegeven? :?
 
Kan iemand me uitleggen waar die twee slangen eigenlijk voor zijn? Ik bedoel die twee die voor bij je tank naar binnen gaan. Zijn die voor koeling ofzo? Of om de motor meer lucht tegeven? :?
voor de 750 zijn ze om koele lucht naar de cilinderkop te brengen en je bombines te koelen.....te minste dat is wat ik gehoord heb :?
 
Iemand enig idee wat je allemaal los moet maken om de kroonplaat er af te krijgen? Heb nu die grote moer aan de bovenkant, die 2 aan de zijkant en 2 inbus aan de onderkant. Zit nog wel wat, waar het contactslot aan vast zit, maar da's volgens mij geen moer ofzo. Maar is nog geen beweging in te krijgen -O-

de boutjes die je noemt zijn de enige... soms moet je wel wat gericht geweld gebruikem om hem er ook echt af te krijgen. stuurslot kan je gewoon laten zitten maar als je die wilt loshalen zul je ff hard moeten werken. hij zit met 2 schroeven in de kroonplaat vast en die krengen gaan snel vast zitten. Ook snel voor inbus vervangen dus ;)
 
Kan iemand me uitleggen waar die twee slangen eigenlijk voor zijn? Ik bedoel die twee die voor bij je tank naar binnen gaan. Zijn die voor koeling ofzo? Of om de motor meer lucht tegeven? :?

Die zijn om extra koele lucht bij de airbox te krijgen (koelere lucht is meer pk's) anders zou die lucht eerst door de radiator en langs het blok lopen en opwarmen. het is dus geen ramair!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan