Het grote ZXR400 topic Deel 2!

Wat is de beste 400cc

  • ZXR 400

    Stemmen: 42 73,7%
  • VFR 400

    Stemmen: 5 8,8%
  • Noem eens wat:?

    Stemmen: 2 3,5%
  • Toch maar de ZXR :Y

    Stemmen: 8 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even jullie aller aandacht:

TE KOOP: ZXR 400 bj '99 in zeer goede staat

full


Ze moet plaats maken voor iets anders.. '(
Interesse? Mail me of reageer in topic. Of vertel t door aan jullie vriendjes en vriendinnetjes!
 
mooie fiets! Maarreh '99? Aparte kleurstelling dan voor dat jaar. Hetzelfde als een '91/'92 maar nu zit die blauwe driehoek ietsje hoger tegen het groene aan.

Nog nooit gezien
 
kleurstellign is wannabee 92er maar is het net niet helemaal :P

blijf trouwens de 92er wel de mooiste vinden (ook bij de 750)
 
Moet ook zeggen dat ik deze kleurstelling t mooiste vind voor de ZXR. Die met die roze strepen is niet helemaal mijn ding en donker past niet echt bij kawasaki. Mooi groen dus!! :)

Enkele modificaties aan deze prachtige motor:

- Lasergesneden uitlaatbeugel 'ninja';
- Lasergesneden kentekenplaathouder ipv die kunststof taartschep;
- Vier kleine knipperlichtjes;
- Harri's handvatten;
- Goudkleurig gepoedercoate renklauwen;
- enz.

Zie de link voor meer informatie of mail me als je vragen hebt. Over de prijs valt altijd te praten!! ;)
 
Laatst bewerkt:
He Pferd je woont in hasselt zie ik nu. Zie hier in Zwolle vrijwel nooit een andere rijden. Als je je uitlaat los weg doet moet je maar ffe seintje geven ;)

[edit] Donders zie het nu. Je zit op Windesheim of niet? T Gebouw? Daar zie ik hem best vaak staan. Mooi dinkie idd ;)
 
Laatst bewerkt:
He Pferd je woont in hasselt zie ik nu. Zie hier in Zwolle vrijwel nooit een andere rijden. Als je je uitlaat los weg doet moet je maar ffe seintje geven ;)

[edit] Donders zie het nu. Je zit op Windesheim of niet? T Gebouw? Daar zie ik hem best vaak staan. Mooi dinkie idd ;)


Klopt allemaal inderdaad. Zit op het windesheim ja en nu het weer mooi weer wordt zul je m wel eens tegenkomen!! *D Jij ook dan, welke studie doe je?

Enne de uitlaat.. voorlopig nog niet, heb niets anders ervoor namelijk en dat is wel leuk maar zal door heren politie niet gewaardeerd worden.. :P
 
sjoow, zondag ff lekker gereden, over de dijk van arnhem naar Tiel 180 km. das fijn rijden daarzo :D veel bochtjes, en veel mooie stukken alsfalt :D (veel ook nie)

ieman trouwens een idee wrom, mun fiets voor eerder wegglijd / band uit rijd dan achter??

mun zxr is aan de achterkant opgehoogd, en de voorvork hebben ze zo ver laten zakken, dat de vork bovenkant buitenpoot, gelijk ligt met bovenste kroonplaat.. iemand tips???
 
Klopt allemaal inderdaad. Zit op het windesheim ja en nu het weer mooi weer wordt zul je m wel eens tegenkomen!! *D Jij ook dan, welke studie doe je?

Enne de uitlaat.. voorlopig nog niet, heb niets anders ervoor namelijk en dat is wel leuk maar zal door heren politie niet gewaardeerd worden.. :P

zag hem vandaag ook staan ja :) Ik doe Logistiek & Economie op de 4e verdieping.
 
zag hem vandaag ook staan ja :) Ik doe Logistiek & Economie op de 4e verdieping.


Hoeveelste jaars ben je dan? Rijd je zelf ook motor, of ga je er niet op naar school?
Ik doe Werktuigbouwkunde, 1e jaar en 3e jaar IO. Bevalt prima.. Nu hopen dat t goede weer een beetje aanhoudt, kan ik weer wat vaker in plaats van met die *bus!!

Je mag rondvertellen dat ie te koop staat!! ;)
 
haha is goed ;)

Ik heb wel een motor. Zie plaatje ;) Maar ik moet nog afrijden helaas! Best frustrerend als je iedereen op de motor ziet stappen. Overigens die zx6r die wel eens voor F staat is van mn broer(aardbei).

full
 
haha is goed ;)

Ik heb wel een motor. Zie plaatje ;) Maar ik moet nog afrijden helaas! Best frustrerend als je iedereen op de motor ziet stappen. Overigens die zx6r die wel eens voor F staat is van mn broer(aardbei).

(Afbeelding)


Leuk ding! Ja dat is inderdaad erg frustrerend.. dat had ik twee jaar geleden.. maar des te mooier als je dan eindelijk mag rijden!! ;) Die zx6r stond er vandaag ook ja.. 25 kW of niet?

Wanneer moet je afrijden dan?
 
ja dat is waar ;) Ohh kan wel! Als ie een bos uitlaat heeft dan is het hem. Is geen 25 kw. Vol vermogen. Heb achterop gezeten, dat wil best lopen :)

Afrijden krijg ik morgen te horen. Ik moet eerst nog theorie halen maandag. Maar goed dat moet wel lukken :)
 
ja dat is waar ;) Ohh kan wel! Als ie een bos uitlaat heeft dan is het hem. Is geen 25 kw. Vol vermogen. Heb achterop gezeten, dat wil best lopen :)

Afrijden krijg ik morgen te horen. Ik moet eerst nog theorie halen maandag. Maar goed dat moet wel lukken :)


Ja dat geloof ik best. Zit nog wel wat meer vermogen in dan een ZXR.. :9
Succes met je theorie vast. Gewoon logisch nadenken.. *D
 
Hey,

Ik heb een Remus demper op mijn zxr400. Die klinkt ook wel lekker!! *O* :}


Ik ben bezig om een undertray te maken...word best mooi (al zeg ik het zelf :X ), binnekort foto's :9

Daaag :W
 
Mmmm.. dat klinkt net zoiets als ik nu heb (heb ook geen standaard dr onder), maar wil een wat 'zwaarder' geluid.. of gaat dat sowieso nooit lukken met die 400 CC'tjes ;) en moet je dan toch echt een andere motor hebben?

Dan moet je een micron kopen. Die dingen maken echt een zwaar geluid. Van mn broer zn oude zxr->

http://members.lycos.nl/erdbeer/Moto/Mijn%20kawa%20zxr400/WAVE0071.WAV
http://members.lycos.nl/erdbeer/Moto/Mijn%20kawa%20zxr400/WAVE0082.WAV
 
Een Laser-carbonfibre demper met een RVS custom-made uitlaatsysteem.
Zie voorgaande plaatjes die tot aansporing gelden voor verkoop van het geheel!! :P Enne.. ja het geeft een prachtig donker geluid!! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan