Het grote ZXR400 topic Deel 2!

Wat is de beste 400cc

  • ZXR 400

    Stemmen: 42 73,7%
  • VFR 400

    Stemmen: 5 8,8%
  • Noem eens wat:?

    Stemmen: 2 3,5%
  • Toch maar de ZXR :Y

    Stemmen: 8 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
[Nieuw] ZXR400 CNC Chain Adjuster

DSC09300.jpg
 
Laatst bewerkt:
hehe..

na heel wat gesleutel en gerevisi visi visi
kleppen ingeslijp etc etc etc

is mun motor weer helemaal op en top in orde voor komend seizoen

laatste probleempje dat ik tegenkwam was dat het leek alsof mun koppakking lek was na complete revisi,,, mja na het vervangen van mijn thermostaat, is ook dat probleem uit de weg.....

rustig inrijden.. en dan van 't seizoen maar weer knallen..
 
Hoi,
Als iemand toevallig nog een nieuwe topkuip of een adresje weet, graag!
Ik had er 1 via ebay gevonden maar vond gelukkig op tijd uit dat het een scammert was:)
 
Hoi,
Als iemand toevallig nog een nieuwe topkuip of een adresje weet, graag!
Ik had er 1 via ebay gevonden maar vond gelukkig op tijd uit dat het een scammert was:)


Heb wel op m'n andere PC een adresje in duitsland staan, topkuip + zijkappen ongespoten voor € 150,-. Helaas heb ik m'n andere PC enigzins opgeblazen. Mobo enzo al vervangen, zodra ik een nieuw OS er op heb gezet laat ik het even weten.

Was iets met tschul.de ofzo

toch niet, dat was kleding. Kom er nog op terug.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel op m'n andere PC een adresje in duitsland staan, topkuip + zijkappen ongespoten voor € 150,-. Helaas heb ik m'n andere PC enigzins opgeblazen. Mobo enzo al vervangen, zodra ik een nieuw OS er op heb gezet laat ik het even weten.

Was iets met tschul.de ofzo

toch niet, dat was kleding. Kom er nog op terug.

_O- thanks! hoop voor ons beide dat jou pc het snel weer doet.
Ik heb hier in NL ook een ongespoten topkuip gevonden, voor eur 199. Maar even rondvragen wat de kosten voor spuiten zullen zijn.
 
damn,

Vorige week is mijn zxr omgevallen, gelukkig geen erge schade, alleen krassen op de uitlaatdemper en zijkappen + een verbogen remhendel. Eeuwig zonde. :(

weet iemand toevallig waar je van die knoppen kunt kopen die je aan de zijkant van de motor kunt plaatsen zodat de kappen bespaard blijven als de motor omvalt? Ik weet de naam niet, maar hopelijk begrijpt u wat ik bedoel. :)

greetz Raphael
 
Heeft er hier iemand nog een sloopblok liggen waar 'ie van af wilt :? Wil wel eens zien hoe het er nu van binnen uit ziet, maar om nu m'n eigen motor daarvoor op te offeren vind ik weer een beetje te veel van het goede :+
 
wat wil je weten?

ik heb een blok compleet uit elkaar liggen..
je mag zo een keer komen kijken als je wilt. moet je wel hemelsbreed naar de andere kant van NL komen. (arnhem)

of ik kan als je wilt foto's maken van dingen die je wilt weten........

roept u maar
 
wat wil je weten?

ik heb een blok compleet uit elkaar liggen..
je mag zo een keer komen kijken als je wilt. moet je wel hemelsbreed naar de andere kant van NL komen. (arnhem)

of ik kan als je wilt foto's maken van dingen die je wilt weten........

roept u maar


Ben juist benieuwd hoe het is om zélf zo'n ding uit elkaar te knutselen.. Foto's heb ik al wel. Of je moet hem kwijt willen, voor wênag :?
 
Hey dag mede ZXRbestuurders!

JMG is vanaf gister weer officieel rijdende! heb m`n second hand topkuip binnengehad, zxr in elkaar geknutseld en kan weer lekker rijden, heb `k ook zeker gedaan gister 8-)

een nadeel, het ziet er niet uit zie foto hieronder :9 (word nog gespoten heur)

DSC00193.jpg


zo zag ie er een tijdje geleden uit na een retourtje macdonalds :(

DSC00166.jpg


nu weer lekker crossen dus!

vanmiddag ook effe `n compilatietje gemaakt van m`n bunroutfilmpjes, had niks te doen dus `k denk, effe wat in elkaar klussen.

hier staat ie: (slechte kwaliteit, maar y`all get the point)
http://video.google.com/videoplay?docid=-8074187821554268205

Mzzl JMG :W
 
jullie mogen mij ook lid maken!! vanaf donderdag staat ie bij mij thuis dan zal ik wat betere fototjes maken met nieuwe knippers erop. komt tevens nog rode velgstripping

full
 
Thankx voor de site! eerst even uitvinden wat het kost omzoiets over te spuiten. Ga jij nog naar de motorbeurs?



Veel, ben ik bang :X :X Of anders een Nakano-stickerset erop? ja, ik weet het, die rijdt niet meer voor Kawa, maar wel een gave kleurstelling die '06 Moet nog ergens een adresje hebben voor die stickersets... Kom ik nog op terug.

Wanneer is die beurs dan :? Aankomende paar weken zit ik nogal krap in de weekenden -O-
 
Middag heren,

ik heb een vraag, ben onderuit gegaan met de motor -> zie fototje
IMG_0054.JPG


En nu is dus dat ZXR dekseltje aan de linker kant (dynamo?) beschadigd en gescheurd. Is nog wel meer kapot, maar het dekseltje is mijn grootste zorg.

Nu wil ik ergens een nieuwe of 2e handse vandaan halen. Maar ik had gister even dat dekseltje los gehaald, en toen kwam ik er achter dat er dus ook nog elektra draden daar naar binnen gaan.

Heeft iemand ervaring met het vervangen van zo'n deksel mbt die draadjes? Is het binnenwerk van dat deksel zo over te zetten op de nieuwe? of hoe zitten die draadjes door het deksel :?

Heeft iemand toevallig nog zo'n deksel liggen? Of iemand nog een schakelpook over?

Groeten Koopie
 
Laatst bewerkt:
haha kijk ja die heb ik wel voor je idd. heb er één, die andere heb ik zelf nodig dus
je kunt gewoon alleen deksel vervangen, binnenkant spoelen etc zit vast met 3 of 4 schroefjes, die kun je gewoon overzetten..
moet je ook ff kijken naar je pakking.. die moet ect nieuw.

ik zal vandaag ff foto maken,,

http://members.chello.nl/w.bloemberg2/kapweb.JPG
 
Laatst bewerkt:
Middag heren,

ik heb een vraag, ben onderuit gegaan met de motor -> zie fototje
[afbeelding]

En nu is dus dat ZXR dekseltje aan de linker kant (dynamo?) beschadigd en gescheurd. Is nog wel meer kapot, maar het dekseltje is mijn grootste zorg.

Nu wil ik ergens een nieuwe of 2e handse vandaan halen. Maar ik had gister even dat dekseltje los gehaald, en toen kwam ik er achter dat er dus ook nog elektra draden daar naar binnen gaan.

Heeft iemand ervaring met het vervangen van zo'n deksel mbt die draadjes? Is het binnenwerk van dat deksel zo over te zetten op de nieuwe? of hoe zitten die draadjes door het deksel :?

Heeft iemand toevallig nog zo'n deksel liggen? Of iemand nog een schakelpook over?

Groeten Koopie

Vertel eens wat over de reden dat je ben gaan liggen met je fiets?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan