Het Honda Africa Twin Topic deel *3*

Maar daar gaat het niet om, het gaat om die assen die wel versleten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, wat is duur ? Een as vervangen is ook duur.

Zelf laat ik ook wel eens batches onderdelen maken (voor bepaalde types klassieke Honda's). De tijd, ontwikkelingskosten en de kosten van het materiaal en machine standtijd moeten bij kleine serie's over een laag aantal worden verdeeld. Dat maakt het idd wat prijziger. Zelf houd ik er vaak net genoeg aan over om de opstartkosten van de volgende ontwikkeling te bekostigen.

Maar wat zijn de toleranties ? hoe staat het met de symmetrie, en hoe zijn de tandwielen gehard ?

Om iets bij voorbaat af te schieten als zijnde duur motiveert anderen in ieder geval niet de moeite te nemen dit soort producten voor een nichemarkt te ontwikkelen.

Snap wat je bedoeld maar eurotje of 45 à 50 is mooi zat voor dit product denk ik
De verhouding is met 65. Euro een beetje weg....
 
Mannen, morgen ochtend vertrek ik (met PaulSR SMC) en nog een maatje richting kroatie... mocht ik mogelijk heden vinden om wat te sturen dan gaan jullie dat zeker ontdekken.

Het weer zit een beetje tegen, maar we laten ons niet tegen houden. Als het goed is wacht in Kroatie de zon op ons...

Groetjes robbie,,,,, }) }) }) })
full
 
Mannen, morgen ochtend vertrek ik (met PaulSR SMC) en nog een maatje richting kroatie... mocht ik mogelijk heden vinden om wat te sturen dan gaan jullie dat zeker ontdekken.

Het weer zit een beetje tegen, maar we laten ons niet tegen houden. Als het goed is wacht in Kroatie de zon op ons...

Groetjes robbie,,,,, }) }) }) }) [afbeelding]


Goede reis..!!
 
Mannen, morgen ochtend vertrek ik (met PaulSR SMC) en nog een maatje richting kroatie... mocht ik mogelijk heden vinden om wat te sturen dan gaan jullie dat zeker ontdekken.

Het weer zit een beetje tegen, maar we laten ons niet tegen houden. Als het goed is wacht in Kroatie de zon op ons...

Groetjes robbie,,,,, }) }) }) }) [afbeelding]
Ik weet hoe leuk het daar is!! Have fun!
 
Kloten! Sounddragon van je fiets.

Het zal wel niet zo snel naar ams komen denk ik.

Houd het hier wel in de gaten voor je.

Sterkte
 
Kloten kerel..! Leef mee.... Mocht je een keer tot je weer een twin koopt/terug vindt een keer willen rijden mag je de mijne rustig een dagje pakken..
Is ietsjes verder dan de ijstent in overloon.!
Hoop dat ze hem netje terug vinden man..!


Greetsz
 
Zo he , dat is echt klote!

#He Twin rijders, ik zit te twijfellen of ik een twin zou kopen. op aanraden is mij verteld als ik een proefrit zal maken dat ik verkocht zou zijn.

Heeft iemand enig idee waar ik omgeving van Huizen [noord-holland/hilversum/amsterdam] een proefrit/ stukje zou kunnen rijden?


Groejes!
 
Geen mail tegengekomen :(

Ik vroeg me al af of het voor mij was wat je gepost had......
Geen idee waar de mail heen is b---- [heb u gemaild]
 
Laatst bewerkt:
Avond!

Voor degenen die iemand kent die een AT zoekt, de mijne staat te koop. Motorisch 100% fris, uiterlijk: is een woonwerk motor geweest. Weinig km''s (46dkm)

Bij interesse PM voor foto's :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan