Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met deze kentekenplaahouder?

Kan ik deze zo bevestigen of zit ik dan met knipperlichten in de weer.. O-)
 
me buurman kan voor me 400 euro eentje opbouwen , ik wil me eerst een keer goed inlezen :D

dit was zijn lijstje .

frame
voorvork ( rst ) en dan sid of neba
mavic wielen
achter en voor ( alivio en shimano )

crankset svjino triple

nok plus stuur deda aluminium
voorvork zou ik voor een Rockshock gaan, en versnellingen zou ik minimaal voor XT gaan! anders krijg je er spijt van tijdens het fietsen! alivio kan niet zo goed tegen de modder zeg maar ;)
 
voorvork zou ik voor een Rockshock gaan, en versnellingen zou ik minimaal voor XT gaan! anders krijg je er spijt van tijdens het fietsen! alivio kan niet zo goed tegen de modder zeg maar ;)
ik heb alivio :Y

mtb is nu 1j oud en +- 2500km
zit al een hele nieuwe kettingset op :o
en eerlijk gezegt vanaf dat je in de modder gaat rijden, gaat het schakelen veel stroever/slechter....

op de baan is het oké
 
ik heb alivio :Y

mtb is nu 1j oud en +- 2500km
zit al een hele nieuwe kettingset op :o
en eerlijk gezegt vanaf dat je in de modder gaat rijden, gaat het schakelen veel stroever/slechter....

op de baan is het oké
ja idd heb alivio voor en achter xt (ja hoe verzin je het) en als ik echt door de bagger ga rijden dan schakelt die voor gewoon helemaal niet meer! Achter geen probleem, blijft het doen zelfs als ik tot aan mijn naven in de modder sta!!
 
voorvork zou ik voor een Rockshock gaan, en versnellingen zou ik minimaal voor XT gaan! anders krijg je er spijt van tijdens het fietsen! alivio kan niet zo goed tegen de modder zeg maar ;)
Single speed *D Is een echte uitdaging om berg op of door de modder te fietsen.
En er kan niks aan kapot *O*

full

full


Alhoewel ik krijg alles kapot :')

full
 
Viel mee dit weekend, vorig weekend waren het 15 pagina's geweest _O-

Koen welkom :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan