Hier ook een lijstje
Waarschijnlijk heb ik ook dit jaar niet veel geld voor circuit rijden, maar ik zorg ervoor dat de motor er over 2 á 3 maanden klaar voor is.
Veel rijden op de weg ga ik ook niet doen. Kan al snel duurder worden dan circuit rijden
Als ik eenmaal op de motor zit word elke weg zo'n weg.mooh je moet de weggetjes weten ,
maar het is wat riskanter tegenwoordig.
motor staat dalijk ook op standbymaar goed ik mag eind deze maand de gemeente belastingen betalen...
wat een top belasting klimaat hebben we
Porno velgen
Als ik eenmaal op de motor zit word elke weg zo'n weg.
Hier in Eindhoven hebben we op de ring (70 km/h) al wel eens de 265 aangetikt bij een sprintje
Heerlijke velgen inderdaad.. Wat zou er op mijn model passen, qua andere velg?Porno velgen~
Heerlijke velgen inderdaad.. Wat zou er op mijn model passen, qua andere velg?
Ligt aan het bouwjaarHeerlijke velgen inderdaad.. Wat zou er op mijn model passen, qua andere velg?
Rondje Aachen is altijd leukdan word je brommerd in een vierkant blokje geperst
je gaat maar een keer mee een rondje achen :D
Die andere die je hebt zijn mooier
Rondje Aachen is altijd leuk
Misschien een beetje ongeloofwaardig nu, maar ben op de weg toch best voorzichtig.
Gaat af en toe echt ontzettend hard, maar ik hou meestal toch net wat meer marge dan de jongens waar ik vaak mee rij. Zeker als de wegen nieuw of onoverzichtelijk zijn.
Op deze CBR 600 RR zitten Marchesini velgenDie andere die je hebt zijn mooier
power commander schrappen en dan voor de hrc ecu gaan en hrc kabelboom gaan
of de rapid bike racing te kopen van dimsport
meer info stuur me maar een pb
Een van de mooiste velgjes, hands down
Dan zijn ze ook weer mooi als ze terug komenEen van de mooiste velgjes, hands down
Ach, blijf voorlopig toch wel lekker bij m'n lompe 3-spaak. Eerste wat daar aan gaat gebeuren is een keer naar de poedercoater denk ik.
Als je die engine power up kit wil dan kan je net zo goed voor een Blade gaan. Eventueel overjarig kopen, want dan ben je net zoveel geld kwijt maar heb je meer vermogen en koppel.Ellow, ben er over aant nadenken voor een nieuwe cbr 600rr 2013 te kopen en die bij ten kate racing binnen te doen voor nieuwe ten kate race kelken, powercommander en arrow slip on en eventueel de engine power up kit( nokkenassen, koppakking en bougies veranderen) als dit het waard is. Heeft iemand dit ook late doen en eventueel bij ten kate racing?
Grtzz
GoedemorgenEen goede morgen allemaal
hrc ecu kan veel meer afstellen, kan je ook het toerenbereik vergroten. En met andere uitlaat enzo zal je ook meer vermogenswinst zien dan met een powercommander.En wat is het verschil tussen hrc ecu, kabelboom en powercommander?
Kan je dan nog de motor late afstellen op testbank met de andere uitlaat er op ? Of hoeft dat dan niet ? En pk winst ?
Grtz
hrc ecu kan veel meer afstellen, kan je ook het toerenbereik vergroten. En met andere uitlaat enzo zal je ook meer vermogenswinst zien dan met een powercommander.En wat is het verschil tussen hrc ecu, kabelboom en powercommander?
Kan je dan nog de motor late afstellen op testbank met de andere uitlaat er op ? Of hoeft dat dan niet ? En pk winst ?
Grtz
ze rekenen €60 per uur, maar ze werken wel snel!Als je die engine power up kit wil dan kan je net zo goed voor een Blade gaan. Eventueel overjarig kopen, want dan ben je net zoveel geld kwijt maar heb je meer vermogen en koppel.
Overigens heb ik geen ervaring met de tuning bij Ten Kate, maar als het blok opengaat zal je rekening knap oplopen.
Snel werken doen ze zeker en echt duur waren ze bij mij iig niet toen de Blade daar stond met een vreemd probleem.ze rekenen €60 per uur, maar ze werken wel snel!
Veel rijden op de weg ga ik ook niet doen. Kan al snel duurder worden dan circuit rijden
bij mij waren ze ook niet heel duur! had op het dubbele gerekend! Ik zou kiezen voor de 600rr, want denk dat je daar meer op kan leren voordat je op een 1000rr gaat zitten!!Snel werken doen ze zeker en echt duur waren ze bij mij iig niet toen de Blade daar stond met een vreemd probleem.
Ze hebben daar een overjarige Blade staan voor net geen €14.000,- dus dat is een kleine €1000,- dan een nieuwe 600rr. Uiteraard kan het ook zijn dat ie helemaal gevallen is voor de looks van de 600 dan zou ik absoluut de 600rr kiezen. Gaat het echter puur om het vermogen dan zou ik voor de Blade gaan