Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
werk je daar dan?


heb gesolliciteerd daar voor 3 dagen in de week en waarschijnlijk willen ze proefdraaien met me

en ja mensen ik weet sommige vinden motozoom een slechte zaak maar heb ik maling aan wat deze mensen ervan vinden ;)
 
heb gesolliciteerd daar voor 3 dagen in de week en waarschijnlijk willen ze proefdraaien met me

en ja mensen ik weet sommige vinden motozoom een slechte zaak maar heb ik maling aan wat deze mensen ervan vinden ;)

Ik wist dat je een gesprek heb gehad, maar heb er daarna er niets meer over gelezen, dus ik ging er vanuit dat het niet door ging.
 
Dat Rossi Fiat op zijn pak en motor heeft staan vindt ik al bijzonder maar dit slaat werkelijk alles:


En ik maar wachten totie achteruit gaat. De eerste Blade met een achteruitversenlling. _O-

Gefeliciteerd met deeltje 18 Bauke. Gaat snel zo.

Zie jullie morgen.

:W
 
heb gesolliciteerd daar voor 3 dagen in de week en waarschijnlijk willen ze proefdraaien met me

en ja mensen ik weet sommige vinden motozoom een slechte zaak maar heb ik maling aan wat deze mensen ervan vinden ;)

Leuk dat je de meelevers heb geïnfomeerd of je wel of niet aangenomen bent. :N

Maar alsnog gefeliciteerd.
 
dus ik kan bij jou terecht voor korting


ja had al gevraagd voor korting voor klanten , maar helemaal niks mag je geven :(

maar wat dacht je van.......ik heb zelf dingen nodig dus ja tegen inkoopsprijs plus btw is het redelijk goedkoop denk ik

en kan zomaar zijn dat ik veel koop in een maand _O- })
 
Leuk dat je de meelevers heb geïnfomeerd of je wel of niet aangenomen bent. :N

Maar alsnog gefeliciteerd.


was ff vergeten en denk ik nog niet echt voor melding waard omdat het nog niet helemaal zeker is vandaar

maar toch bedankt en zal jullie wel op de hoogte houden ;)
 
ja had al gevraagd voor korting voor klanten , maar helemaal niks mag je geven :(

maar wat dacht je van.......ik heb zelf dingen nodig dus ja tegen inkoopsprijs plus btw is het redelijk goedkoop denk ik

en kan zomaar zijn dat ik veel koop in een maand _O- })

volgens mij heb je dan nog een helm en een pak nodig _O-
 
volgens mij heb je dan nog een helm en een pak nodig _O-


ja heb dan 2 nodig ook voor mijn medepassagier maar die voor mij kan later wel een keer en ja een pak moet ik zeker hebben ja

( ff kijken welke maat en merk en kleur ik wil *D )
 
avond :W

ff zwaaien in dit deeltje.

vanavond een dikke server gekregen *O*

een ml350 1x 2.8ghz 2gb ram, 3 x 36gb 3x 146gb 2x 1gb netwerk 1x ilo

lekker mee spelen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan