Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic Deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
De pleuris . . wordt nog druk zo de 28e als ik het zo zie. .

dus aan iedereen die mee wil de opdracht. . het eerder geposte lijstje kopieren en aanvullen met je eigen naam . .

Als dat een beetje voor elkaar is pleur ik het in de OP en ga ik bedenken of ik het thuis of bij mijn ouwelui ga hosten (bij mijn ma is sommigen welbekend :Y )
 
Het eerder geposte lijstje:

Bill (ovb)
Blademaster (OVB????)
Capactus
Detox
Erikje (ovb)
Fast'n'Sweet
Ghetto Bassie
Kaljo (ovb)
Moto_Rick
NITROSLETJE
RetepV
Rogerno1
She_Devil
Soesbabe
Wheelex ???



Rodney, Basz, Dadol????
 
Laatst bewerkt:
Morning BladeRRs..... :Z :W

Ja, uit m'n bed gevallen helaas... |(


Wordt een indrukwekkend lijstje zo voor de 28e.
Kan altijd nog een meeting ergens op een terras worden i.p.v. een BBQ, hoewel dat wel iets minder gezellig is ;)
 
Ik zit ook al weer ff op het werk, motivatie is bijna NUL maar gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan vakantie tot 6-7-09....

Werkze allemaal en tot lateRR....
 
@ Capactus - Heb je je af laten schrikken door de donkere wolken? Hebben nog tot 19.45 gewacht....Rondje met 2 Gixxers gedaan....was wel lekkeRR stukkie met veel lekkere rappe bochten, zo fijn die acceleratie van een Blade de bocht uit....

@ Pedro.rr - Polo binnen, ziet er netjes uit....Tnx, maaRReh...... (check PB-tje)

@ Simon - Carbonknippertjes liggen nu los naast mn pekelhok, had je nog interesse?
Kan ze morgenmiddag of avond wel even afgooien.....

tsss...tis weer stil hieRR.....

Intresse altijd, haha. Moet je er nog wat voor hebben. Ik ben vnaaf niet thuis. Zaterdag achtend pas weer. Je zou ze af kunnen gooien buh Ghetto en She_Devil. Merk het wel.
Thanks alvast.
 
Goedenmorgen!

Hmm, ik kon vanmorgen mijn bed niet uit komen. Dus ga ik nu maar naar mijn werk toe. Voordeel van variabele werktijden :).

Moet natuurlijk wel de hele dag achter de feiten aan lopen omdat ik vanmorgen niet een uurtje extra heb om dingen voor te bereiden. Ach. :+
 
Laatst bewerkt:
Morning darling :j
Lekker geslapen?

Zo, voordeel van vroeg je nest uitvallen is ook vroeg op je werk zijn.
Ik heb er al bijna een uur opzitten.
En het voordeel daarvan is dat mijn weekend dus ook extra vroeg begint vanmiddag! *O*

Bonjour :W
Ik heb wel weer oke geslapen, weet niet wat het is. Maar tegenwoordig ben ik sneller moe.... :? Heb jij nog een beetje kunnen slapen naast die snurker van je _O-

Dat is wel weer lekker, ik denk dat ik vandaag weer tot 19:00 hier binnen zit B|
Het voordeel is dan wel dat ik morgen maar 3,5 uur hoef te werken *D
 
Ik zit ook al weer ff op het werk, motivatie is bijna NUL maar gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan vakantie tot 6-7-09....

Werkze allemaal en tot lateRR....

Bedankt dat jij mij meteen demotiveerd met dat berichtje... -O-

Alvast veel plezier op vakantie ;) Je ging toch een beetje rondtrekken met een sleurhut?
 
Goedenmorgen!

Hmm, ik kon vanmorgen mijn bed niet uit komen. Dus ga ik nu maar naar mijn werk toe. Voordeel van variabele werktijden :).

Moet natuurlijk wel de hele dag achter de feiten aan lopen omdat ik vanmorgen niet een uurtje extra heb om dingen voor te bereiden. Ach. :+

Morguh :W

Lekker hé die flextijden, ik heb het ook hier *D
 
@ Capactus - Heb je je af laten schrikken door de donkere wolken? Hebben nog tot 19.45 gewacht....Rondje met 2 Gixxers gedaan....was wel lekkeRR stukkie met veel lekkere rappe bochten, zo fijn die acceleratie van een Blade de bocht uit....
Ow sorry man, Ik dacht dat ik hier zou laten weten als ik het zou redden :$ Het liep even anders.

Fijne vakantie alvast :Y

De rest, goedemorgen :W
 
Bonjour :W
Ik heb wel weer oke geslapen, weet niet wat het is. Maar tegenwoordig ben ik sneller moe.... :?
Heb jij nog een beetje kunnen slapen naast die snurker van je _O-

Dat is wel weer lekker, ik denk dat ik vandaag weer tot 19:00 hier binnen zit B|
Het voordeel is dan wel dat ik morgen maar 3,5 uur hoef te werken *D


O, wij spreken elkaar écht te vaak tegenwoordig :P ;)
Inderdaad, die snurker naast me... |(

Enne, dat sneller moe....'t zal de leeftijd wel zijn, ook jij wordt een dagje ouder :+
Nee man, je bent 't zat daar...dat kóst energie. Als je iets doet wat je leuk vindt, dan gééft dat energie.




(enne, 'te vaak' meen ik niet uiteraard, jij en ik raken nooit uitgepraat volgens mij, hahaha....die kerel van me vraagt zich ook regelmatig af wat we toch in godsnaam allemaal te beppen hebben... Nou gewoon, bepdingen dus _O- )
 
goedemorgen mensjes :j :j :j :j :j :j


@ Sletje

als het te druk word met mensen dan ga ik wel bij sophie eten :P

@ rick bedankt voor het linkie, ga me best doen om die binnen te slepen, maar indicatie uiterst bedrag :? ( 800,- :? )

@ Bas, Jeff, Ben, Anita, Rodney,, Sas :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j



en de rest :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Laatst bewerkt:
O, wij spreken elkaar écht te vaak tegenwoordig :P ;)
Inderdaad, die snurker naast me... |(

Enne, dat sneller moe....'t zal de leeftijd wel zijn, ook jij wordt een dagje ouder :+
Nee man, je bent 't zat daar...dat kóst energie. Als je iets doet wat je leuk vindt, dan gééft dat energie.




(enne, 'te vaak' meen ik niet uiteraard, jij en ik raken nooit uitgepraat volgens mij, hahaha....die kerel van me vraagt zich ook regelmatig af wat we toch in godsnaam allemaal te beppen hebben... Nou gewoon, bepdingen dus _O- )


_O- _O- _O-
 
Ik heb echt geen idee wat een blok moet opbrengen :?
Denk wel dat € 700,- reeël is, maar misschien weet Erikje daar meer over ;)


Geen idee, vraag zal ongetwijfeld groter zijn dan het aanbod en das niet best voor de prijs nie :P

Maar, 700/800 euro moet toch te doen zijn, neem aan dat je inlaattraject enz gewoon overzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan