Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

en tis stilaan tijd dat ie uit de kast komt :X


:^


full
 
:Z Moguh :W

Weer terug van 2 weken Pyreneeën. Echt een aanrader om eens met de motor door Catalunya te knallen :] Ze gebruiken daar de Europese subsidie echt goed, de wegen liggen er net zo bij als bij Assen. Verkeer kom je er ook nauwelijks tegen, en het asfalt heeft echt super grip })
 
:Z Moguh :W

Weer terug van 2 weken Pyreneeën. Echt een aanrader om eens met de motor door Catalunya te knallen :] Ze gebruiken daar de Europese subsidie echt goed, de wegen liggen er net zo bij als bij Assen. Verkeer kom je er ook nauwelijks tegen, en het asfalt heeft echt super grip })
:W foto's :9
 
het is dat ik nogal op mijn sluitspier gesteld ben, anders was dat zeker een optie. Met een man samenleven is volgens mij 1000x simpeler als met een vrouw :Y
_O- _O- _O-


Ik ga geen 30 pagina's bijlezen, dus als ik er iets van moet weten hoor ik het wel :X
 
Ja ook zo'n leuke. Wij (met oude baggercamera) die kant op. Zuigt dat ding er per 2 piccies een paar batterijen door :( Dus helaas van ons geen piccies. Maar we zijn met 2 andere stellen die kant op geweest, en daar krijgen we de piccies van gemaild. Dus als het zo ver is, komen ze hier ook te staan :Y

Het is trouwens een aanrader om met versleten banden die kant op te gaan. Nieuwe MPP-achterband voor Swifty €140,-- incl omleggen en zelfs de bandenspanning van de voorband werd nog gechecked :}
 
:Z Moguh :W

Weer terug van 2 weken Pyreneeën. Echt een aanrader om eens met de motor door Catalunya te knallen :] Ze gebruiken daar de Europese subsidie echt goed, de wegen liggen er net zo bij als bij Assen. Verkeer kom je er ook nauwelijks tegen, en het asfalt heeft echt super grip })
*O* leuk gehad dus :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan