Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe gaat het met je rug, kan je een paar dagen rijden :?
weet niet hoe het straks gaat , ik ga in iedergeval rijden want met mijn rug blijft het toch kut.
denk dat een operatie niet te vermijden is of het moet in ene een stuk beter worden.
( wel een groottee fout van je om geen normaal fototoestel mee te nemen)
ik was zeer benieuwd naar de plaatjes vandaar :Y
 
weet niet hoe het straks gaat , ik ga in iedergeval rijden want met mijn rug blijft het toch kut.
denk dat een operatie niet te vermijden is of het moet in ene een stuk beter worden.
( wel een groottee fout van je om geen normaal fototoestel mee te nemen)
ik was zeer benieuwd naar de plaatjes vandaar :Y
Ach de andere hebben een paar honderd foto's gemaakt, dus dat gaat wel goed komen ;)

Hopelijk kan je toch een paar dagen lekker rijden :Y
 
Ach de andere hebben een paar honderd foto's gemaakt, dus dat gaat wel goed komen ;)

Hopelijk kan je toch een paar dagen lekker rijden :Y
hoop het ook , moet afwachten hoe het gaat .
maar komt goed ;)
full

ff lekker afknallen *O*
 
:Z Moguh :W

Weer terug van 2 weken Pyreneeën. Echt een aanrader om eens met de motor door Catalunya te knallen :] Ze gebruiken daar de Europese subsidie echt goed, de wegen liggen er net zo bij als bij Assen. Verkeer kom je er ook nauwelijks tegen, en het asfalt heeft echt super grip })

WB! *O* *O*

Jullie zijn dus aan de spaanse kant geweest, ga ik onthouden voor mijn reis eind vd zomer!
 
:Z Moguh :W

Weer terug van 2 weken Pyreneeën. Echt een aanrader om eens met de motor door Catalunya te knallen :] Ze gebruiken daar de Europese subsidie echt goed, de wegen liggen er net zo bij als bij Assen. Verkeer kom je er ook nauwelijks tegen, en het asfalt heeft echt super grip })

idd foto;s en een verslagje, hoeveel km met de verso en hoeveel op de motor? :]

Ja ook zo'n leuke. Wij (met oude baggercamera) die kant op. Zuigt dat ding er per 2 piccies een paar batterijen door :( Dus helaas van ons geen piccies. Maar we zijn met 2 andere stellen die kant op geweest, en daar krijgen we de piccies van gemaild. Dus als het zo ver is, komen ze hier ook te staan :Y

edit, doe dan maar het verslagje. :')
 
Laatst bewerkt:
steld nix voor ......


zeg ik heel goed. als ik zeg. kabel er af. bakje er onder vloeistof opvangen. g-craft er op. vloeistof er in gooien. en klaar?? of moet ik op een mannier dan ook ontluchten?? vast wel. een avond de rem in houden of zo? is wel lastig achterrem. ??

p.s. ik ben twee linkshandig
 
weet niet hoe het straks gaat , ik ga in iedergeval rijden want met mijn rug blijft het toch kut.
denk dat een operatie niet te vermijden is of het moet in ene een stuk beter worden.
( wel een groottee fout van je om geen normaal fototoestel mee te nemen)
ik was zeer benieuwd naar de plaatjes vandaar :Y

-O- Maar wel goed dat je de spirit hoog houdt. *O* Karin en Leo weten je wel te verwennen. ;)
 
zeg ik heel goed. als ik zeg. kabel er af. bakje er onder vloeistof opvangen. g-craft er op. vloeistof er in gooien. en klaar?? of moet ik op een mannier dan ook ontluchten?? vast wel. een avond de rem in houden of zo? is wel lastig achterrem. ??

p.s. ik ben twee linkshandig

--> samen met iemand doen die al weet hoe het moet :Y remvloeistof is nogal agressief spul en wil je niet op je kuipen hebben
 
Baba, hoe was je dag?


hee! :W Was leuk, kon uitslapen want pas tussen half 10 en half 11 technische keuring. Die was nog effe spannend want er moest een dB-meter bij. De taylormade was met 98,5 dB harder dan de toegestane 95. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun coulance. *O* Ik was meteen het luidste piepke van het veld. ;)

full


Zat met 2 anderen in een groepje, nadat 1 cursist was overgestapt naar level 1.
Met Kawatinka, en Piet Zahut werden we begeleidt door Barbara op een fireblade. Was warm maar heerlijk gereden. Hoewel het snel genoeg ging heb ik mn kneesliders nog steeds niet beschadigd. De foto's van Mathieu moeten maar uitwijzen wat het verschil uitmaakt.
Heb alle 5 sessies gereden en hoewel de eerste 3 met een kwartiertje erg snel voorbij zijn is de energie met die korte sessies goed verdeeld over de dag.

full


full


de dag eindigde om 18.00 uur toen de blade weer op de aanhanger stond. Eer dat de fiets dan een sopje heeft gehad en de eigenaar ook is het 21.00 uur :')
 
Laatst bewerkt:
262685_157365897665715_100001769180557_330215_6332492_n.jpg


1e kamer is klaar.

morgen plintjes verven :') en dan dinsdag beginnen met de 2e kamer :)
 
hee! :W Was leuk, kon uitslapen want pas tussen half 10 en half 11 technische keuring. Die was nog effe spannend want er moest een dB-meter bij. De taylormade was met 98,5 dB harder dan de toegestane 95. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun coulance. *O* Ik was meteen het luidste piepke van het veld. ;)

[afbeelding]

Zat met 2 anderen in een groepje, nadat 1 cursist was overgestapt naar level 1.
Met Kawatinka, en Piet Zahut werden we begeleidt door Barbara op een fireblade. Was warm maar heerlijk gereden. Hoewel het snel genoeg ging heb ik mn kneesliders nog steeds niet beschadigd. De foto's van Mathieu moeten maar uitwijzen wat het verschil uitmaakt.
Heb alle 5 sessies gereden en hoewel de eerste 3 met een kwartiertje erg snel voorbij zijn is de energie met die korte sessies goed verdeeld over de dag.

[afbeelding]

[afbeelding]

de dag eindigde om 18.00 uur toen de blade weer op de aanhanger stond. Eer dat de fiets dan een sopje heeft gehad en de eigenaar ook is het 21.00 uur :')

e30 ruilen? O-) ik heb een heeeuuuulle mooie :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan