Nou de Suzuki wat ik momenteel rij heeft nog 3kw meer dan de 600f en staat zelfs in de folder als 35kw optie.
Gaat meer erom of het mogelijk is natuurlijk en kan me voorstellen met veel meer dan 80kw dat het niet mogelijk is om zover te begrenzen omdat je dan gewoon geen gas mee overhoud
Lijkt mij niet de bedoeling. Alleen in zijn 1?Goedemiddag even een vraagje voor de mensen die ook een 600f hebben. De mijne maakt een gierend geluid in zn 1. Beetje zoals een auto in zn achteruit.
Is dit normaal en hoort het geluid bij hoe de versnellingsbak is (wat ik hoop) . Gr
Goedemiddag even een vraagje voor de mensen die ook een 600f hebben. De mijne maakt een gierend geluid in zn 1. Beetje zoals een auto in zn achteruit.
Is dit normaal en hoort het geluid bij hoe de versnellingsbak is (wat ik hoop) . Gr
Achterkant 5mm ophogen. Kan met plaatjes. Ik rij nu met een FS mee met R6jes in de ZAC cup. Finaal gebrek aan vermogen maar ik ben sneller in de bochten. Dus hij kan het prima. (1:56 op Assen). Laat gewoon je vering ff nakijken en dan komt helemaal goedWie van jullie gaat er wel eens op het circuit rijden met de CBR?
Zelf ga ik 5 mei voor de eerste keert een training doen op het PVI circuit Lelystad. Ondanks ik voor mijn idee stevig door rijd op straat begin ik toch maar bij groep 1 of ik mij zelf daar goed kan vermaken zullen we wel zien. Ik heb het idee dat het dan toch heel anders rijd.
Ja. Pas nieuwe set.Heb je standaard tandwiel verhouding?
Achter omhoog ga ik ff naar kijken dat is nog wel een goed idee had ik met een vtr firestorm ook gedaan.Staat je ketting mischien te strak? Hoor je het bij gasgeven of juist van het gas af. Mischien je NAKS te strak? Heb je standaard tandwiel verhouding?
Achterkant 5mm ophogen. Kan met plaatjes. Ik rij nu met een FS mee met R6jes in de ZAC cup. Finaal gebrek aan vermogen maar ik ben sneller in de bochten. Dus hij kan het prima. (1:56 op Assen). Laat gewoon je vering ff nakijken en dan komt helemaal goed
Ja. Pas nieuwe set.