Het Husqvarna 450/510 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik meen dat je standaard staal verzinkte (en niet verchroomde) spaken krijgt, verwijder je 't zinklaagje dan gaan ze roesten ja..
 
hey xx
zoals ik al eerder gezegd heb daarna goed ontvetten en dan
BLANKE LAK UIT SPUITBUS!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Beetje kleur op de pagina

husqvarna_supermoto_eicma2.jpg
 
Toevallig hier iemand die ik blij kan maken met een kaartje voor de TT, op de Strubben tribune?

82,-
 
Komend weekend eindelijk weer eens een stuk rijden, ga zondag met een maatje van me het onverharde terrein in het grensgebeid in Twente onveilig maken.

Moest het even kwijt :+

En daarna in maart nog 3 offroadritjes en dan kunnen de supermoto wielen er begin april weer in *O*
 
Mijn laatste (ook een van de eerste) stukje offroad was niet zo geslaagd :+

Apparaat was nog een beetje vies van keer ervoor, dus ik dacht ik gaat hem ff afspuiten bij de pomp, maarja als je hem toch gaat schoonmaken kun je hem beter eerst nog even vies maken... toch? :z

Ik wou bij de snelweg in de buurt nog even vermaak zoeken bij een zandbergje, maar wel een zandbergje met net een stukje drijfzand/klei/bagger ervoor _O-

Dusja hoor, meteen t achterwiel tot z`n as weg gezakt, eruit trekken ging ook niet want dan stond je meteen met je schenen in de bagger -O-

Maatje met de auto en wat spanbanden/sleepkabels laten komen, maar t spanbandje hield het niet vol en brak meteen in 2en...
Toen nog maar iemand gebeld, met een lang stevig touw, vervolgens met een schep zo goed als mogelijk die rotzooi weg gehaald en eruit kunnen trekken met de auto.

Wat een rotzooi zeg dat spul, zodra je t weg schept loopt het gat meteen weer vol met bagger :(
Nadat de motor eruit was was t gat waar deze instond ook meteen weer dichtgelopen, maar in ieder geval de zondag middag wel vermaakt :W

Foto-L7QRIWFY.jpg
 
:W Hallo

Ik mag mij hier dan ook eindelijk melden met een SMR 450! *O* Voorzien van de dikkere poten, veel carbon en een setje devils! Iemand hier evaring met DB killers voor deze dingen voor op het circuit?

Foto's!
Husky29.jpg


Husky25.jpg


Husky28.jpg
 
Yo :W

De 610 is verkocht, jammer genoeg. Op straatrijden is op een 450 en 510 een hel maarja wel gaaf!
Ik moet dat ding wel stil krijgen voor Duitsland komende zomer, dus ga opzoek naar iets dat werkt. Misschien de DB Dauwg
 
Iemand hier toevallig geïnteresseerd in een BERINGER Aeronal Racing remschijf? het is de 310mm gietijzeren versie.

De schijf past op Husqvarna heeft een zwart hart waar 8 originele gaten in zitten dus wellicht ook voor andere motoren te gebruiken.

Maar voor Husqvarna zeker!
Schijf verkeerd in zeer goede staat en vraag er €150 incl verzending voor afhalen mag natuurlijk ook.

Reden van verkoop is dat ik nu crf wielen in mijn husq heb zitten en dit dus niet past.

Eventueel ook te ruil tegen een gietijzeren beringer schijf met crf hart!

Groetjes Bert
 
*O* Heerlijk gereden vandaag in een grote zandafgraving. Was echt lekker om weer op de motor te zitten!

Motor start wel wat moeilijk en smoort een beetje als ie nog niet lekker warm is (en ala we even pauze hebben gehad). Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Volgende week nieuwe olie, filter en worden de kleppen even gesteld. Hopen dat het dan weer weg is. Vriend van me dacht aan de kleppen, dacht zelf meer aan troep in de carburateur. Op de choke wel goed starten en als hij weer warmer is ook wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan