Damn, klote.
Heb (gelukkig) geen ervaring dus kan je niet helpen daarmee.
Waarom schrok je?
Veel schade?
Da's klote!
Maar wat is er precies gebeurd? Gooi het maar hier op het forum, dan kun je er wat van leren zodat het (hopelijk) niet nog eens gebeurd?
sorry dat ik het zeg maar dan ben je gewoon LOMPHeb je zelf niks?
Ik heb dit zelf ook een keer gehad.
Ik moest 3 kwart op de rotronde, nou daar ging ik de rotonde op en toen moest ik dus naar links. Ik dacht nog zo die gaat wel heel plat nu en terwijl ik het dacht werd het stuur wel zo licht en lag ik daar.
Achteraf stom allemaal want ik reed met koude banden in zn 3 (dus te snel) de rotonde op.
Ik weet het nu nog niet of het gladheid was ofdat ik mn gas losliet (1cilinder 600cc)
Ik zelf had alleen een pijnlijke elleboog en schouder en dat was het, mn pak had zich voor de rest opgeofferd.
Jeetje wat onwijs vervelend, ik kan me wel n beetje vinden, vooral in het stukje onderuit remmen...
Je motor is wel raar gevallen dan, als je denkt dat ie TL is van n rotonde...
Verder, tja ik ben ook niet happig op troep op de weg, vooral in bochten, ik ben dan echt op mn hoede!
Hoe ermee om te gaan, kijk goed voor je en door de bocht, bij twijfel of troep gas eraf en tempo aanpassen (voor de een gas erop, voor de ander gas eraf)
Veel sterkte met eventueel herstel, motor kan je vervangen, lichaam niet
Ja, ook gehad. Het gebeurt ons allemaal (bijna allemaal).
Ik heb een week lang gevloekt, 4 weken met mijn poot omhoog gezeten en toen een motor met abs gekocht.
Sterkte.
ABS
ik schrik gewoon niet, heb je dat ook niet nodig.
sterkte TS
Terwijl ik viel is de motor op mij gekomen en zijn we samen gaan glijden en tegen een verhoging opgestoekt, zeg maar een flinke stoeprand. Afgezien dat het kuipwerk kapot is heeft de voorvork een dusdanige klap gehad dat de wiel tegen de kuip aanloopt en de tank heeft twee fikse deuken.
Terwijl ik viel is de motor op mij gekomen en zijn we samen gaan glijden en tegen een verhoging opgestoekt, zeg maar een flinke stoeprand. Afgezien dat het kuipwerk kapot is heeft de voorvork een dusdanige klap gehad dat de wiel tegen de kuip aanloopt en de tank heeft twee fikse deuken.
Oef, hoe ben jij er bij gevaren met die schuiver??
En tja als ie verkeerd gaat...mijn motor was zn kop kwijt omdat ie de vangrails in dookKuipwerk kost duur, voorvork idem....balen man...maar t komt wel goed uiteindelijk
Laat je er hopelijk niet door tegen houden weer op te stappen en weer plezier te krijgen in het rijden