Ach.......waarom hebben we niet gewoon allemaal een pekelfiets voor de winter en een motorfiets voor de zomermaanden zonder zout op de weg die dan lekker binnen kan staan aan de druppellader zodra het shit weer met pekel begint.
Dan benne we allemaal van het pekelprobleem af.
Vr Gr
Ach.......waarom hebben we niet gewoon allemaal een pekelfiets voor de winter en een motorfiets voor de zomermaanden zonder zout op de weg die dan lekker binnen kan staan aan de druppellader zodra het shit weer met pekel begint.
Dan benne we allemaal van het pekelprobleem af.
Vr Gr
Ik heb inmiddels al jaren ACF 50. Is een stuk goedkoper dan een pekelfiets en werkt ook prima.
Nee hoor, ik heb ze nog gewoon op voorraad.Vind t wel vervelend dat op dit moment ACF-50 alleen maar spuitbussen te koop is.
Die literflessen zijn veel zuiniger in gebruik (in combinatie met een perslucht verfspuit)
Dan doe je zo een paar jaar met een liter.
Zouden deze week binnen moeten komen volgens de importeur.
Sja hij zei ook nog: Wordt vervolgt!
Ik vindt het toch lastig remmen met dat spulIk heb inmiddels al jaren ACF 50. Is een stuk goedkoper dan een pekelfiets en werkt ook prima.
Ja jongens, is het al tijd om onze fietsen met ACF50 in te spuiten?
Over pekelen gesproken. Een broodje pekelvlees of een zoute haring zou er wel in gaan.
Hoe bevalt dat met tectyl? Het lijkt mij zo een geklieder en een gedoe om het er in het voorjaar weer af te krijgen.
Ik heb dit jaar acf-50 gekocht. Ben benieuwd of het zijn reputatie waar maakt.
Een rotklus om eraf te halen, 1 keer gedaan en daarna nooit meer.Over pekelen gesproken. Een broodje pekelvlees of een zoute haring zou er wel in gaan.
Hoe bevalt dat met tectyl? Het lijkt mij zo een geklieder en een gedoe om het er in het voorjaar weer af te krijgen.
De winterslaap komt er weer aan! (inmiddels tank ik al weer ethanol-vrij)Ja ja jongens koning winter staat weer voor de deur.
Het kwik daalt deze week, dat betekent weer lekker pekelen met z'n allen
ACF-50, ik ga ook vanmiddag de hele motor weer behandelen
Tip als je de spuitbus hebt: Spuit het in een bekertje en smeer het op de motor met een kwast.
Met een heel klein beetje kan je al veel doen.
Ik heb nog nooit mijn motoren spefifiek tegen het zout behandeld. Het enige wat ik bij een van mijn vorige motoren heb gedaan is de uitlaatcollector overspoten met hittebestendige alu-lak (of zoiets), en dat hielp wel. Maar goed ook. Bij een GSX F is de verbinding tussen uitlaatcollector en eindbuis echt een zwak punt. Het verbaast me al dat die bij mijn huidige motor met bijna 75.000km op de teller nog in redelijk goede staat is. Toch denk ik het ook bij deze nog te doen, maar dan mag ik toch niet te lang meer wachten.
Maar wat precies zijn dat voor dingen/producten, tectyl en ACF-50? En nog belangrijker, hoe effectief is het?
Ik heb nog nooit mijn motoren spefifiek tegen het zout behandeld. Het enige wat ik bij een van mijn vorige motoren heb gedaan is de uitlaatcollector overspoten met hittebestendige alu-lak (of zoiets), en dat hielp wel. Maar goed ook. Bij een GSX F is de verbinding tussen uitlaatcollector en eindbuis echt een zwak punt. Het verbaast me al dat die bij mijn huidige motor met bijna 75.000km op de teller nog in redelijk goede staat is. Toch denk ik het ook bij deze nog te doen, maar dan mag ik toch niet te lang meer wachten.
Maar wat precies zijn dat voor dingen/producten, tectyl en ACF-50? En nog belangrijker, hoe effectief is het?