Het JM-Racing Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks *D
"duur" grapje inderdaad :)dat kan ik beamen, je was erg te spreken over t racen toen ik t eea op kwam halen. 8-)
Ja mooi he...........kan over motoren uren lullen en vind het prachtig als andere mensen er net zoveel tijd insteken. :P


Lekker stukkie mountainBIKEN :+ _O-

[afbeelding]
PS ik ben die blauwe
Gheghe, zie ik hier een rode lijn.........naast de motor maar ook naast de fiets. :+


[me]solex die ook low-budget MTB plannen heeft [/me] :X
Kan een oudere Trek4300 kopen, dus ff kijken wat het wordt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Thnx. *D
Zie mijn reactie hierboven.
En jij.........nog plannen qua racen?
Voorlopig even niet :N
Heb net een huisje gekocht dus al het geld gaat even die kant op. Als het ff kan wil ik wel een dagje CPZ meepakken maar dan dus met de straatmotor :Y
 
Tssss....


'k heb in ieder geval weer wat speelgoed om op de racer te bouwen:

Gilles Shift support:
[afbeelding]

Gilles Licht aluminium clip-ons:
[afbeelding]

Gilles Kettingspanners + lifters:
[afbeelding]

Gilles Titanium achteras moer
[afbeelding]

CNC koppelingshendel:
[afbeelding]

Bokkies hadden jullie al gezien?
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoop van de winter ook weer een setje PVM wielen te scoren, maar dat wil nog niet erg lukken B|


Misschien moet je mij dan even mailen.
Ik heb nog een goeie set 6 spaaks zwarte magnesium PVM''s met redelijke supercorsa's erop. nieuwe witte velgstriping en een PVM achterremschijf.
 
Misschien moet je mij dan even mailen.
Ik heb nog een goeie set 6 spaaks zwarte magnesium PVM''s met redelijke supercorsa's erop. nieuwe witte velgstriping en een PVM achterremschijf.

Kan je goed vergelijken met wegwerpcamera's; Lekker licht, na gebruik wel weggooien :')
 
Misschien moet je mij dan even mailen.
Ik heb nog een goeie set 6 spaaks zwarte magnesium PVM''s met redelijke supercorsa's erop. nieuwe witte velgstriping en een PVM achterremschijf.

Ik wil de aluminium wielen. Magnesium is officieel na 3 jaar afgekeurd...
En aangezien ik zelf mijn banden vervang en daardoor de rand nog wel eens wil beschadigen vind ik magnesium wielen zonde van het geld.

Wil ook de straatversie, niet de raceversie, zodat er een originieel achtertandwiel gemonteerd kan worden.

Geen interesse dus, maar bedankt voo rhet aanbod!
 
En dit commentaar kan je goed vergelijken met dom gelul.
Klinkt leuk maar slaat nergens op.

Klinkt misschien dom, maar hij heeft wel gelijk.
Magnesium wordt broos als het wordt blootgesteld aan UV. Zeker als er beschadigingen aanzitten mogen ze na drie jaar eigenlijk de prullebak in.

Je kunt ze wel laten controleren, maar dan moeten ze eerst volledig gestraald worden zodat ze met röntgen kunnen controleren op haarscheurtjes. Daarna weer poedercoaten als het nog OK is, dus lekker dure grap...

Daarom zal ik nooit magnesium wielen kopen!
 
Beetje laat (opstartproblemen :P ) maar goeiesmokkels :W


Girls_Lady_in_white_stockings_012941_.jpg
 
Klinkt misschien dom, maar hij heeft wel gelijk.
Magnesium wordt broos als het wordt blootgesteld aan UV. Zeker als er beschadigingen aanzitten mogen ze na drie jaar eigenlijk de prullebak in.

Je kunt ze wel laten controleren, maar dan moeten ze eerst volledig gestraald worden zodat ze met röntgen kunnen controleren op haarscheurtjes. Daarna weer poedercoaten als het nog OK is, dus lekker dure grap...

Daarom zal ik nooit magnesium wielen kopen!
:^

Zo kon ik vroegâh voor de fiets ook magnesium velgen kopen, maar waren erg breukgevoelig. Kom ze nu eigenlijk niet meer tegen.... hoe zou dat toch komen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan