p.s. ik zie dat je het anders bedoelt. Houdt de telefoon dat de hele dag uit, navigeren en volle lichtsterkte het scherm aan?
Iemand hier oren naar een speciale bevestiging voor een hoog spatbord op zijn Versys 300?
Ik ben bezig met een 3D geprint exemplaar (speciaal samen met mij ontworpen).
Deze zal om de voorvork poten heen komen en eventueel gaten hebben voor universele bevestiging van alle spatborden die verder kwa pasvorm met de motor uitkomen.
Zijn er mensen die er serieuze interesse in hebben?
De prijs is nog niet bekend en hangt van het aantal proefbaksels, extra pogingen en uiteindelijk materiaal gebruik af uiteraard.
Gisteren bij een tankstation een 300 naast zijn opa een 1000 zien staan. Doet qua volwassenheid niets onder moet ik zeggen. Leuke machine on te zien, binnenkort maar eens een rondje mee maken.
Even over het verbruik. Ik had een hele tank redelijk rustig aan gedaan om te kijken wat ik bij rondom huis gebruik aan range en verbruik heb.
- avg volgens display: 1 op 27.3
- volgens display ingeschat wat hij continu laat zien: 1 op 31
- Volgens tripmeter en tankstation: 1 op 25
- range volgens display bij aanvang volle tank: 500km
- display range maximaal tussendoor (met trip tot dan erbij): 550km
- Bij 310km begint het benzine gedeelte te knipperen
- Bij 365km gaf hij nog 45 range op, dat veranderde toen in ---
Bij het tanken na 370 km ging er 14,8 liter in. Echte range 420km dus.
Desnoods een keer samen bij degene hier die als eerste aan de beurt is. Heb in het verleden al vaker met groepje amateurs samen aan motors gesleuteld en dat was toen goed bevallen.omdat volgens mij de nokkenas gelicht moet worden om bij de plaatjes te komen
Desnoods een keer samen bij degene hier die als eerste aan de beurt is. Heb in het verleden al vaker met groepje amateurs samen aan motors gesleuteld en dat was toen goed bevallen.
Bij een CB-1 heb ik al wel ervaring met deze manier van kleppen stellen.