Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Binnenkort het nederlandse deel eens proberen.The Trans Euro Trail
EUROPE'S DIRT ROAD ADVENTURE - A 34,000km GPX route from the edge of Africa to the Arctic Circle. Created by our community. Provided for free.transeurotrail.org
Dat weet bijna niemand...Heb via via gehoord dat er ook een kleine 2 cylinder 400cc komt.
Is hier meer info over?
Waarom dan überhaupt met een 799 cc motor beginnen in dit model ?
Men toeterde toen in de pers dat dit de ideale cilinderinhoud was voor een middenklasse adventure bike, die zo al 20 PK méér had dan de gedoodverfde concurrent , de T7, en die moeiteloos kon worden geknepen voor het A2 rijbewijs, enz... en nauwelijks 2 jaar later kwakt men er al 100 cc bij...
Waarom ? Er waren toch geen klachten over een amechtige 790 ???
Ik vrees nu een beetje voor het Adventure 1050-scenario : die motor werd al snel opgekieteld naar een 1090 en van die eerste versie lusten de honden geen brood meer...
Hier in de bergen, mét de vrouw achterop , zie ik nog wel een taak weggelegd voor mijn 136 PK-brommer... méér hoeft niet echt...
Bij inhaalmaneuvers ben ik soms wel blij met de beschikbare poeier....
Met de 790 Adventure R is het toch vaak een beetje meer uitkijken ...
Waarom dan überhaupt met een 799 cc motor beginnen in dit model ?
Men toeterde toen in de pers dat dit de ideale cilinderinhoud was voor een middenklasse adventure bike, die zo al 20 PK méér had dan de gedoodverfde concurrent , de T7, en die moeiteloos kon worden geknepen voor het A2 rijbewijs, enz... en nauwelijks 2 jaar later kwakt men er al 100 cc bij...
Waarom ? Er waren toch geen klachten over een amechtige 790 ???
Ik vrees nu een beetje voor het Adventure 1050-scenario : die motor werd al snel opgekieteld naar een 1090 en van die eerste versie lusten de honden geen brood meer...
Meer hoeft voor mij niet meer. Al die pk monsters zijn speedboten in een zwembad. Met minder vermogen vallen de maandoverzichten van het CJIB wat lager uit, je hoeft je wat minder in te houden zal ik maar zeggen.Tja...
Meer en nieuw is altijd beter, toch...?
890 blok is euro 5Over de zogenaamde nieuwe 1290 Adventure wordt al bijna twee jaar gemekkerd in de pers... niks...
Maar die nieuwe 890 motor voor onze Adventure is er dan ineens... out of the blue...