Het KTM 790/890 Adventure topic Deel 1

Zover mij bekend, zit de fender direct op de triple-clamp vast. Zie het ook in de exploded view niet terugkomen alsof er wat extra's tussen zit.

Note: het ruitje van de 890ADVR is sowieso "smoke" qua kleur (63508108000).
Je hebt gelijk, bij de normale versie vind ik de beugel bij het eerste onderdeel (voorvork), bij de R niet. Ik was bij nr 8 aan het zoeken..
 
Je hebt gelijk, bij de normale versie vind ik de beugel bij het eerste onderdeel (voorvork), bij de R niet. Ik was bij nr 8 aan het zoeken..
Ik heb de R en heb op het momrnt een laag spatbord gemonteerd(ik heb het beugel niet gebruikt mijn inziens niet nodig)
 
  • Leuk
Waarderingen: R0y.

Gisteren lekker gereden met een maat. Ondanks dat de plassen op bepaalde plekken erg diep waren, en sommige plekken gewoon totaal niet begaanbaar waren, was het wel een geslaagde dag.
 
Wie van jullie heeft wel een TET route gedaan in 'distant europa"? Benelux, Duitsland en Frankrijk lijken mij niet heel spannend toe (daar wil ik wel mee beginnen).

En... Wie heeft ze alleen gereden? En hoe ging dat?
 
Laatst bewerkt:
Wie van jullie heeft wel een TET route gedaan in 'distant europa"? Benelux, Duitsland en Frankrijk lijken mij niet heel spannend toe (daar wil ik wel mee beginnen).

En... Wie heeft ze alleen gereden? En hoe ging dat?
In Frankrijk zijn er hele spannende paden, of die tot de TeT behoren weet ik dan weer niet.
 

Gisteren lekker gereden met een maat. Ondanks dat de plassen op bepaalde plekken erg diep waren, en sommige plekken gewoon totaal niet begaanbaar waren, was het wel een geslaagde dag.
Valt wel mee dit, en tip: in plaats van gas los voor de plas juist gas bijgeven en gewoon vol erdoorheen!
 
Wie van jullie heeft wel een TET route gedaan in 'distant europa"? Benelux, Duitsland en Frankrijk lijken mij niet heel spannend toe (daar wil ik wel mee beginnen).

En... Wie heeft ze alleen gereden? En hoe ging dat?
Duitsland kan niet veel zijn, immers alles offroad is zowat verboten.
België ook goed opletten.
Motor in beslag en zware boete dus geen €90 en sorry zeggen ik zal het niet meer doen.

Frankrijk is zeer leuk.
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil.
En weinig gezeur gewoon je fatsoen houden als je bij iemand over z.n erf rijd of vlak langs een woning.
 
Wie van jullie heeft wel een TET route gedaan in 'distant europa"? Benelux, Duitsland en Frankrijk lijken mij niet heel spannend toe (daar wil ik wel mee beginnen).

En... Wie heeft ze alleen gereden? En hoe ging dat?
Frankrijk heb je wel serieuze stukken tussen zitten.
Noorwegen/Zweden zijn erg makkelijk.
Duitsland en België kun je skippen.
Nederland kun je het beste leren zand rijden van allemaal.
Spanje heb ik een deeltje van gedaan en is net als Frankrijk, niks onmogelijks, maar wel leuk.
 
Spanje portugal kan best wel uitdagend zijn hoor.
Maar ik weet nooit van de tracks die we. Rijden of alles tet is of stukken.
Vuistregel als je ergens naar beneden gaat en je denkt bij jezelf kom ik hier wel teruguit.
Dan gaat het goed.
Ik vergeet dat wel eens.
En kan geen trial rijden.
En dan kan het wel eens spannend worden in je upje.
 
Dan kan je beter rijden als ik.
Tot nu toe heb ik er telkens wel uitgekregen.
Maar mijn motor weegt geen 200kg.
Laatste keer behoorlijk verdwaald en het begon al goed schemerig te worden.
Iedereen ongerust.
Ze hadden de guardia civil al gebeld.
Dat is niet leuk om je reisgenoten aan te doen.
Hier had ik wat rust nodig :)
image.jpg
IMG-20220601-WA0007.jpg
IMG-20220602-WA0007.jpg
 
Sta je elke dag voor de spiegel? Ik ben de grootste! De snelste! Ik heb de duurste en de meeste! Jeetje gast je lijkt wel 17
Sorry?

Erwin maakte een opmerking m.b.t. snelheid door plassen rijden n.a.v. een opmerking van Propje en ik zeg dat het met die snelheid (door plassen rijdend) wel goed zit.

Niks meer, niks minder.

Wat dat te maken heeft met grootste, snelste, duurste of meeste ontgaat me volledig, maar ik begrijp dat het bij jou voor wat frustratie zorgt.

Dat vind ik vervelend voor je, maar ik kan je er helaas niet mee helpen.
 
Laatst bewerkt:

Die plons in Budel is ook zo'n leuke. Onderweg hier naartoe kwam ik nog een riviertje tegen, alleen was dat volgens mij omdat ergens het water wel heel erg hoog staat.

vlcsnap-2024-02-13-20h53m52s925.png
 
Sorry?

Erwin maakte een opmerking m.b.t. snelheid door plassen rijden n.a.v. een opmerking van Propje en ik zeg dat het met die snelheid (door plassen rijdend) wel goed zit.

Niks meer, niks minder.

Wat dat te maken heeft met grootste, snelste, duurste of meeste ontgaat me volledig, maar ik begrijp dat het bij jou voor wat frustratie zorgt.

Dat vind ik vervelend voor je, maar ik kan je er helaas niet mee helpen.
Nee dat begrijp ik knul, je geilt wel op je reflectie, maar zelfreflectie is moeilijk. Anyway, ik ga ergens anders lezen :W
 
Net even naar de foam luchtfilters gekeken na meerdere mx-dagen en stofzooi + dit bagger weer. Door het pre-filter heeft het primaire filter weinig tot niks te lijden. Ziet allemaal nog z.g.a.n. uit. Goeie investering, dat pre-filter ^.^ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan