Het machtige bandit topic - deeltje XIII + I = XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mister J. ...hoest nu met je pootje?

Ga je de actiefoto's nog posten? ;)


Ja gat wel wat beter ja... ;)
Zo af en toe... :$

Ze staan nog op mijn mobiel.
Mijn blauwe tand en Vista werken niet samen.

Je zal nog ff moeten wachten. O-)
 
\
Euhm, wat is wheeliwire eigenlijk? Begrip wat me bekend klinkt iig...
Denk dat ik binnekort eens rustg een vooravondje ga oefenen. Beetje feeling voor proberen te krijgen.

Doe jij hem vanuit z'n 1 dan puur op acceleratie? Is mij eigenlijk alleen gelukt van uit stilstaand tot nu toe. Moet zeggen dat ik dat zojuist met de koppeling toch wel heftiger ervaarde. Maar wellicht meteen teveel toeren wat drwhoo al vertelde.

Je moet het allemaal zelf weten, ik raad je iig aan. het met de koppeling te blijven doen.
en dat hupje, tja.. alle begin is lastig. Met die snelheid zou ik om te beginnen snel gas geven tot 3.000 rpm, en de koppeling zo snel als mogelijk op 3.000rpm loslaten.
ben bang dat je wel wat hoger komt duzz zet je schrap.

Dat hupje was dus ook omdat ik ff nogal verrast was de kracht waarmee ik hem omhoog voelde komen, stuk lomper dan vanuit stilstaand vond ik, dus had het gas maar snel los gelaten.

Op 3.000 rpm de koppeling los laten terwijl je al met 3.000rpm rijdt? :? Is het niet de bedoeling dat je verschil in toeren maakt?
Ik dacht rond de 5.000 pas ontkoppelen en rond de 7.000 weer op laten komen. En dit deze laatste Rpm naar gelang te verhogen natuurlijk.
Had ik iig begrepen. Als ij nog andere tips hebt hoor ik het graag hoor
 
Laatst bewerkt:
besloot om mijn enthousiasme over mijn nieuwste aanwinst (en eerste motor!!) maar hier te plaatsen *D (ik weet niet of ik het goed doe, sorry daarvoor alvast)
Ik en mn vriend (vooral mn vriend) hebben heel veel aan de motor gedaan *O* :
- de taartschep verwijderd
- nieuwe kleine knippers geplaatst
- nieuwe kentekenplaathouder en knipperlichthouder
- achterlamp is verduisterd
- nieuwe tankpad
- dubbele koplamp eraf gehaald samen met schermpje en nieuwe streetfigter lamp erop
- alle roestplekken opgeschuurd en behandeld met anti-roest en naar originele metaalkleur terug gebracht
- roestplekjes op de zwarte lak zijn opgeschuurd en met een zwart lakstiftje bijgekleurd
- er zat bij aankoop al een bos uitlaat op, probeer de db-killer eruit te halen maar lukt niet })

ik ben zo trots en blij met mn Bandit! *O* *O* *O*
full


wil een grotere duidelijkere foto maar lukt niet |(
 
Laatst bewerkt:
Ik sta op het punt een 92er bandit 400 te kopen. Weet iemand waar ik speciaal op moeten naast de standaard zaken?
 
Je moet het allemaal zelf weten, ik raad je iig aan. het met de koppeling te blijven doen.
en dat hupje, tja.. alle begin is lastig. Met die snelheid zou ik om te beginnen snel gas geven tot 3.000 rpm, en de koppeling zo snel als mogelijk op 3.000rpm loslaten.
ben bang dat je wel wat hoger komt duzz zet je schrap.\

Dat hupje was dus ook omdat ik ff nogal verrast was de kracht waarmee ik hem omhoog voelde komen, stuk lomper dan vanuit stilstaand vond ik, dus had het gas maar snel los gelaten.

Op 3.000 rpm de koppeling los laten terwijl je al met 3.000rpm rijdt? :? Is het niet de bedoeling dat je verschil in toeren maakt?
Ik dacht rond de 5.000 pas ontkoppelen en rond de 7.000 weer op laten komen. En dit deze laatste Rpm naar gelang te verhogen natuurlijk.
Had ik iig begrepen. Als ij nog andere tips hebt hoor ik het graag hoor[/quote]
Op de koppeling is echt een toerenverschil van 500 toeren of zo hebben, wel handig om flink gas te geven. Oftewel, je moet je koppeling echt maar een fractie van een seconde intrekken. Komt in de 1 echt wel omhoog ;)
 
besloot om mijn enthousiasme over mijn nieuwste aanwinst (en eerste motor!!) maar hier te plaatsen *D (ik weet niet of ik het goed doe, sorry daarvoor alvast)
Ik en mn vriend (vooral mn vriend) hebben heel veel aan de motor gedaan *O* :
- de taartschep verwijderd
- nieuwe kleine knippers geplaatst
- nieuwe kentekenplaathouder en knipperlichthouder
- achterlamp is verduisterd
- nieuwe tankpad
- dubbele koplamp eraf gehaald samen met schermpje en nieuwe streetfigter lamp erop
- alle roestplekken opgeschuurd en behandeld met anti-roest en naar originele metaalkleur terug gebracht
- roestplekjes op de zwarte lak zijn opgeschuurd en met een zwart lakstiftje bijgekleurd
- er zat bij aankoop al een bos uitlaat op (probeer de db-killer eruit te halen maar lukt niet }) )

ik ben zo trots en blij met mn Bandit! *O* *O* *O* [afbeelding]

wil een grotere duidelijkere foto maar lukt niet |(

welkom :W

gaaf ding :]
 
besloot om mijn enthousiasme over mijn nieuwste aanwinst (en eerste motor!!) maar hier te plaatsen *D (ik weet niet of ik het goed doe, sorry daarvoor alvast)
Ik en mn vriend (vooral mn vriend) hebben heel veel aan de motor gedaan *O* :
- de taartschep verwijderd
- nieuwe kleine knippers geplaatst
- nieuwe kentekenplaathouder en knipperlichthouder
- achterlamp is verduisterd
- nieuwe tankpad
- dubbele koplamp eraf gehaald samen met schermpje en nieuwe streetfigter lamp erop
- alle roestplekken opgeschuurd en behandeld met anti-roest en naar originele metaalkleur terug gebracht
- roestplekjes op de zwarte lak zijn opgeschuurd en met een zwart lakstiftje bijgekleurd
- er zat bij aankoop al een bos uitlaat op, probeer de db-killer eruit te halen maar lukt niet })

ik ben zo trots en blij met mn Bandit! *O* *O* *O* [afbeelding]

wil een grotere duidelijkere foto maar lukt niet |(
Wees welkom :W
 
besloot om mijn enthousiasme over mijn nieuwste aanwinst (en eerste motor!!) maar hier te plaatsen *D (ik weet niet of ik het goed doe, sorry daarvoor alvast)
Ik en mn vriend (vooral mn vriend) hebben heel veel aan de motor gedaan *O* :
- de taartschep verwijderd
- nieuwe kleine knippers geplaatst
- nieuwe kentekenplaathouder en knipperlichthouder
- achterlamp is verduisterd
- nieuwe tankpad
- dubbele koplamp eraf gehaald samen met schermpje en nieuwe streetfigter lamp erop
- alle roestplekken opgeschuurd en behandeld met anti-roest en naar originele metaalkleur terug gebracht
- roestplekjes op de zwarte lak zijn opgeschuurd en met een zwart lakstiftje bijgekleurd
- er zat bij aankoop al een bos uitlaat op, probeer de db-killer eruit te halen maar lukt niet })

ik ben zo trots en blij met mn Bandit! *O* *O* *O* [afbeelding]

wil een grotere duidelijkere foto maar lukt niet |(

Welkom :W
Leuke vervangingvoor de standaard koplamp btw.
 
@nakedchick: welkom! :W

en inderdaad leuk fietsje!
heb je toevallig een paar foto's van hoe je de taartschep heb verwijderd?! :)

misschien als je een grotere foto hebt kan je de topic starter heel lief aankijken en mag je wel in de OP!? :)
 
@nakedchick: welkom! :W

en inderdaad leuk fietsje!
heb je toevallig een paar foto's van hoe je de taartschep heb verwijderd?! :)

misschien als je een grotere foto hebt kan je de topic starter heel lief aankijken en mag je wel in de OP!? :)
jaa ik heb effe die dingen doorgelezen en ben nu bezig....
heb helaas geen foto's van het proces, maar kan je wel uitleggen hoe we het hebben gedaan :P
is best een lang verhaal haha en had flink wat vertrouwen in mn vriend nodig toen die met een zaag aankwam en zei dat hij in mijn nog-geen-een-dag-oude-motoh wilde gaan zagen _O- _O-
 
besloot om mijn enthousiasme over mijn nieuwste aanwinst (en eerste motor!!) maar hier te plaatsen *D (ik weet niet of ik het goed doe, sorry daarvoor alvast)
Ik en mn vriend (vooral mn vriend) hebben heel veel aan de motor gedaan *O* :
- de taartschep verwijderd
- nieuwe kleine knippers geplaatst
- nieuwe kentekenplaathouder en knipperlichthouder
- achterlamp is verduisterd
- nieuwe tankpad
- dubbele koplamp eraf gehaald samen met schermpje en nieuwe streetfigter lamp erop
- alle roestplekken opgeschuurd en behandeld met anti-roest en naar originele metaalkleur terug gebracht
- roestplekjes op de zwarte lak zijn opgeschuurd en met een zwart lakstiftje bijgekleurd
- er zat bij aankoop al een bos uitlaat op, probeer de db-killer eruit te halen maar lukt niet })

ik ben zo trots en blij met mn Bandit! *O* *O* *O* [afbeelding]

wil een grotere duidelijkere foto maar lukt niet |(

Welkom...

Wil je soms in de OP? ;)

Dan weet je ongeveer wat je te doen staat...

Zoniet, horen we het wel :)
 
jaa ik heb effe die dingen doorgelezen en ben nu bezig....
heb helaas geen foto's van het proces, maar kan je wel uitleggen hoe we het hebben gedaan :P
is best een lang verhaal haha en had flink wat vertrouwen in mn vriend nodig toen die met een zaag aankwam en zei dat hij in mijn nog-geen-een-dag-oude-motoh wilde gaan zagen _O- _O-

Welk gedeelte van NL kom je overigens vandaan?
 
Welkom...

Wil je soms in de OP? ;)

Dan weet je ongeveer wat je te doen staat...

Zoniet, horen we het wel :)

Haha, ik weet alleen dat je heeel vaak en actief moet zijn en lief moeten aankijken? O-)
en een hele mooie bandit moet hebben (check) en je mods moet aangeven (check) en je wishlist moet aangeven (doe ik :P )
en volgens mij zag ik nog geen vrouwen in de OP.... *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan