Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, dat probleem heb ik ook steeds. Een grotere schuur bij het huis heeft niet echt geholpen moet ik zeggen.....
 
Sinds gisteren ben ik eigenaar van een 4e Hawk. Althans, 3 Hawkjes en 1 frame met blok.

Nu wil ik deze Hawk gaan ombouwen maar de spullen die er nu op zitten zijn voor mij niet zo interessant. Misschien dat hier wel ombouwers zijn die een mooie basis kunnen gebruiken.

Wat heb ik in de aanbieding?

Een subframe dat pas is gemaakt voor een monsterzadel. Er zit nu een Nikkorracing uitlaat onder gemonteerd.
De uitlaat is ook te koop. Voor zover ik kan zien is deze zo op de originele bochten aan te sluiten. Het monsterzadel is weg gegooid omdat er een gat in zat. Maar zadels zijn voldoende te verkrijgen op internet.

Verder ook nog een KTM duke kuipje met verlichting. Er zit nu keurig een fietstellertje in verwerkt, maar ik denk met enige aanpassing dat je er er een gewone teller in kan bouwen.

iemand interesse?
full

full

full
 
Sinds gisteren ben ik eigenaar van een 4e Hawk. Althans, 3 Hawkjes en 1 frame met blok.

Nu wil ik deze Hawk gaan ombouwen maar de spullen die er nu op zitten zijn voor mij niet zo interessant. Misschien dat hier wel ombouwers zijn die een mooie basis kunnen gebruiken.

Wat heb ik in de aanbieding?

Een subframe dat pas is gemaakt voor een monsterzadel. Er zit nu een Nikkorracing uitlaat onder gemonteerd.
De uitlaat is ook te koop. Voor zover ik kan zien is deze zo op de originele bochten aan te sluiten. Het monsterzadel is weg gegooid omdat er een gat in zat. Maar zadels zijn voldoende te verkrijgen op internet.

Verder ook nog een KTM duke kuipje met verlichting. Er zit nu keurig een fietstellertje in verwerkt, maar ik denk met enige aanpassing dat je er er een gewone teller in kan bouwen.

iemand interesse?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als het nou voor een NTV was geweest :N
 
Ik weet dat we het ergens nog hebben staan hier maar...

Wat is de maximale breedte achterband die achter op een Hawkbrug past incl originele velg?
 
hallo ntv rijders.
heb nog ff geen tijd gehad om alle topics te lezen.

maar wie heeft er nog een,,,,,BAGAGE REKJE OVER,,,om een topkoffer op te monteren
heb al wel naar roukema gebeld,,,maar niks.
laat gaarne ff wat weten als je iemand weet of als je het laatst ergens op het forum heb gelezen.
Mvg piet van beek
 
heb wellicht interesse in het duke kuipje, ik denk er ff over na.

subframe is dan interessanter voor een ander inc uitlaat, want ik heb al een mooie uitlaat, en een idee voor een subframe plus zitje ;)
 
Mooi project! Succes met de verkoop, heb al een ronde koplamp gekocht :)

Wat gereedschap en een mini lift gekocht bij hbm, erg handig.
 
150 is niet duur voor een plug&play kontje met uitlaat! Doe je ook aan leasen? Dan kan ik ondertussen rustig mijn eigen set afmaken.
 
150 is niet duur voor een plug&play kontje met uitlaat! Doe je ook aan leasen? Dan kan ik ondertussen rustig mijn eigen set afmaken.


Aan leasen doe ik niet. Aan lassen wel... ;)

Ik heb inmiddels de hawk gedemonteerd.

Als er iemand interesse heeft om alle onderdelen voor een streetfighter over te nemen volgt hier een lijstje met "aangepastespecialforumhawk/ntvowners prijzen".

subframe compleet met achterlicht (komt van een ducati999) en het zadel krijg je er ook bij. Zit wel een groot gat door de vorige uitlaat.
50 euro

uitlaat met bocht en collector (originele collector is gebruikt en daar een pijp op gelast). 75 euro

Tank (zit klein pitje in maar staat toch in grondverf dus kan nog weggeplamuurd worden). De tank is aangepast op het subframe bij de achterste aansluiting. Zit wel nieuwe benzinekraan op.
50 euro

stuurkuipje van KTM duke. compleet met subframe. Komt compleet met kroonplaat en clipons (dan is het subframe namelijk 1 op 1 op een hawk te plaatsen).
75 euro

Dan nog een set voorvorkpoten die aangepast zijn voor een ducati 916 spatbord. Spatbord zit er ook bij. (de voorste nokken voor origineel spatbord zijn er af gezaagd. Is wel netjes afgewerkt). Vorkpoten zijn in goede staat.
75 euro.

full

full

full

full

full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan