Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

wie weet of een midden bok van een Deauville het zelfde is als die van een ntv 650.
ben namelijk op zoek naar een midden bok voor een ntv 650
midden bok van de deauville binnen hij lijkt te passen moet alleen nog kijken of hij met de uitlaat past.
maar zover ziet het er goed uit.
mis alleen de juiste veren voor de bok zaten er wel 2 bij maar die zijn van een zij standerd.
heeft iemand die misschien nog liggen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: KvM
midden bok van de deauville binnen hij lijkt te passen moet alleen nog kijken of hij met de uitlaat past.
maar zover ziet het er goed uit.
mis alleen de juiste veren voor de bok zaten er wel 2 bij maar die zijn van een zij standerd.
heeft iemand die misschien nog liggen.
Ben benieuwd als hij er eenmaal onder zit of het allemaal mooi uitkomt. Zou handig zijn om te weten dat het past
 
De middenbok van een Dauville zit met twee veren vast waarbij de dunnere veer in de dikke veer zit.
zijn die veren dan korter als bij een ntv want als ik het zo meet heb ik veren nodig van plus/min 14cm totale lengte
en wat ik nu heb is plus/min 10 cm deze zaten er bij.
maar die gaan niet passen op de midden bok op een ntv.
 
Hallo allemaal.
Vroeg me af wat voor db killer er in gaat.
 

Bijlagen

  • 1619710616963-1884321572.jpg
    1619710616963-1884321572.jpg
    203,8 KB · Weergaven: 23
zijn die veren dan korter als bij een ntv want als ik het zo meet heb ik veren nodig van plus/min 14cm totale lengte
en wat ik nu heb is plus/min 10 cm deze zaten er bij.
maar die gaan niet passen op de midden bok op een ntv.
Zou ik je niet durven zeggen, ik heb wel een Deauville gehad maar weet niet hoe lang/kort de veren zijn.
Het zou kunnen dat de bevestiging op een andere plaats zit. Zoek een Deauville om te vergelijken.
 
Zou ik je niet durven zeggen, ik heb wel een Deauville gehad maar weet niet hoe lang/kort de veren zijn.
Het zou kunnen dat de bevestiging op een andere plaats zit. Zoek een Deauville om te vergelijken.
Ik wil wel even voor je meten, maar hij staat momenteel op de bok zonder achterwiel, daar moet even een nieuw bandje om. Dus kan alleen meten nu in uitgeklapte stand, vanavond staat ie weer op vers rubber
 
Ik wil wel even voor je meten, maar hij staat momenteel op de bok zonder achterwiel, daar moet even een nieuw bandje om. Dus kan alleen meten nu in uitgeklapte stand, vanavond staat ie weer op vers rubber
heb jij een Deauville dan? ik dacht dat je een ntv had. maar als je dat wil meten graag.
 
Hallo iedereen,
Ik lees meestal een beetje mee in dit forum maar wil wel eens een vraag stellen;

Ik zit er namelijk over na te denken om de Hawk (+ onderdelen) te verkopen en een keer iets anders te kopen (waarschijnlijk een CB900 Hornet)

Wie praat mij van dit idee af? (of wie heeft er interesse in een Hawk met alle originele onderdelen erbij?)

Gegroet!
 
Hallo iedereen,
Ik lees meestal een beetje mee in dit forum maar wil wel eens een vraag stellen;

Ik zit er namelijk over na te denken om de Hawk (+ onderdelen) te verkopen en een keer iets anders te kopen (waarschijnlijk een CB900 Hornet)

Wie praat mij van dit idee af? (of wie heeft er interesse in een Hawk met alle originele onderdelen erbij?)

Gegroet!
Heb je meer info over je Hawk, ook foto's?
 
Ik was nog ingelogd op mijn profiel waar ik ooit mn wachtwoord voor kwijt was... :?

Maar opnieuw:
Voor info, stuur een pb (lijkt me niet de bedoeling om dat hier te doen)
 

Bijlagen

  • 2FD6BABF-D2BA-453F-B839-A50A7226EBFE.jpeg
    2FD6BABF-D2BA-453F-B839-A50A7226EBFE.jpeg
    760,3 KB · Weergaven: 24
Ja ik heb een NTV. Maar daarvoor moet je toch de goede veerlengte weten?
de lengte van een ntv kan ik meten want ik heb er nog 1 staan.
ik ben benieuwd of de veer lengt van een Deauville anders is als die van een ntv.
daar ik een korte veer er bij heb gekregen die volgens mij van een zijstanderd is.
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
de lengte van een ntv kan ik meten want ik heb er nog 1 staan.
ik ben benieuwd of de veer lengt van een Deauville anders is als die van een ntv.
daar ik een korte veer er bij heb gekregen die volgens mij van een zijstanderd is.
Duidelijk, nu snap ik hem. 👍
 
:W Hij leeft nog, de topicstarter!! :Y
Alleen waarschijnlijk binnenkort toch voor het eerst sinds het begin van mijn motorrijdend leven NTV loos :X ik ga toch mijn laatste NTV (waar ik helaas hooguit een paar duizend KM op gezet heb) weg doen, maar ja...... ik rijd uberhaubt bijna niet meer en heb nog 3 andere motoren die vooral ruimte in staan te nemen in de schuur :/
Dus er nog mensen hier geintereseerd zijn in een leuke Zwarte NTV voor weinig *O*

Zie MP advertentie voor de foto's

Quote:
Complete NTV met nieuwe FUEL uitlaat met een heel lekker niet overdreven geluidje.
HONDA NTV 650 Bouwjaar 1994
647cc V-Twin 54pk – 42kW
KM stand 88326
Vaste prijs met deze nieuwe uitlaat €595,-
Met BSM VAMPIRE incl. db-killer waar een klein gaatje in zit €495,-

Rijdend stilgezet maar nu moeten de carburateurs gereinigd worden, hij start wel met wat hulp maar wil niet blijven lopen. Revisieset voor voorvork (keerringen + stofkappen) en een setje voorremblokken krijg je er bij wel ooit besteld, maar geen zin meer te sleutelen aan een motor waar ik al 3 jaar niet meer op rijd. (ik heb nog 3 motoren staan waar ik ook al bijna niet meer op rijd)

Met zij,en midden standaard. Met andere woorden hij heeft wat liefde nodig die ik hem niet meer ga geven maar hoop dat iemand dat nog wel wil doen, vandaar deze lage prijs.
 
Laatst bewerkt:
Even een paar lekkermakertjes
 

Bijlagen

  • 20210424_152105.jpg
    20210424_152105.jpg
    402,7 KB · Weergaven: 16
  • 20210424_151745.jpg
    20210424_151745.jpg
    330 KB · Weergaven: 16
  • 20210424_152049.jpg
    20210424_152049.jpg
    464,5 KB · Weergaven: 15
Motor grote beurt gegeven.
Nwe. Bougies kleppen gedaan.
Carbs schoongemaakt.
Er moest alleen nog nwe lufi. In
Maar motor liep niet echt lekker.
Zag ik vanavond slang bungelen met bougie dop eraan.
1 tje vergeten.
Oeps
Dan maar tank eraf nieuw lufi. Erin en dopje er weer goed opgedrukt.
Morgen maar eens zien of hij beter loopt.
Alleen nog een keer zin vinden om de carbs synchroon te stellen.
 
Motor grote beurt gegeven.
Nwe. Bougies kleppen gedaan.
Carbs schoongemaakt.
Er moest alleen nog nwe lufi. In
Maar motor liep niet echt lekker.
Zag ik vanavond slang bungelen met bougie dop eraan.
1 tje vergeten.
Oeps
Dan maar tank eraf nieuw lufi. Erin en dopje er weer goed opgedrukt.
Morgen maar eens zien of hij beter loopt.
Alleen nog een keer zin vinden om de carbs synchroon te stellen.
Lekker bezig!

Synchroniseren geeft juist het meeste plezier, nog even door ;)
 
Als dit zijn originele kleur is, staat dat nummer volgens mij onder het zadel op een stickertje.
dat klop alleen die van mij is zwart de tank plus kappen zijn beschadigd het nr wat er bij mij opstaat is dus zwart.
en ik vind de kleur blauw mooier maar wil het wel origineel hebben.
daarom wil ik dus het kleur nr van blauw hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan