goudse
MF'er
- 12 mrt 2017
- 156
- 37
dank je wel voor het aanbod maar ik heb er nu geen een meer nodig.Ik heb misschien nog een zwart spatbord liggen mocht je interesse hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dank je wel voor het aanbod maar ik heb er nu geen een meer nodig.Ik heb misschien nog een zwart spatbord liggen mocht je interesse hebben
Dat is een hele mooie, eigenlijk precies wat ik zoek. Maar wel redelijk aan de prijs en komt nog BTW en invoer bij. En ik denk dat het nog een redelijke klus is om het netjes gemonteerd te krijgen.Ik had even gemist dat Luimoto seatcovers voor de Hawk is gaan maken, gaaf!
Click
Dat is een hele mooie, eigenlijk precies wat ik zoek. Maar wel redelijk aan de prijs en komt nog BTW en invoer bij. En ik denk dat het nog een redelijke klus is om het netjes gemonteerd te krijgen.
Ziet er goed uit, mooie dikke voorvork.Weer een stapje dichter bij het beoogde resultaat
Thanks! De GSX-R vork zit er al een tijdje in, er gaat nu een CBR600F2 tank op (18L) en een custom subframe voor het Monster 1100 zadel. Rond het achterwiel komt een kentekenplaathouder, en onder de kont twee achterlicht-knipperlichten.Ziet er goed uit, mooie dikke voorvork.
even een vraag voor de niet winter doorrijders
hoe zetten jullie de motor in de stalling.
daar de benzine tegen wording niet zo best meer is .
bv met een volle tank of juist niet.
de carb leeg of juist vol.
enz enz
Wel een leuk ding alleen de voorkant is minder geslaagd, een kenteken plaat wordt moeilijk lijkt me. Wordt een mens weer hebberig vanHebben jullie deze NTV al gezien?
Wel een leuk ding alleen de voorkant is minder geslaagd, een kenteken plaat wordt moeilijk lijkt me. Wordt een mens weer hebberig van
Lekker project! En een mooie werkplaatsWeer een stapje dichter bij het beoogde resultaat
Yes, dat doet Rien wel goed. Dit wordt gedaan door Rien van Schilt, daar kun je voor allerlei las- en constructiewerk terecht, echt een aanrader.Lekker project! En een mooie werkplaats
Misschien is het al een keer gevraagd, maar passen de uitlaat en bochten van een revere op een ntv 650?
Uiteraard, dat is dezelfde motor verschillen tussen de NTV650 Revere en NTV650: sproeierbezetting, clip-ons versus stuur, en daardoor zekeringkastje op het stuur versus zekeringkastje onder de rechter cover. Nagenoeg alles tussen de NTV650 Revere en NTV650 is uitwisselbaar.
Das mooi, ik ben nog steeds op zoek naar een originele of e keur demper voor mijn ntv 650, maar kan helaas niks vinden....
Een E-keur demper voor een NTV ga je sowieso niet vinden, aangezien de NTV van voor de invoer van het E-keur was. Gewoon een goed lange sportuitlaat met dB-killer, dan zit je in principe al goed.
Weet je dat zeker van de sproeierbezetting. Ik heb een NTV en een Revere carberateur hier liggen, en daar zit toch echt exact hetzelfde in.Uiteraard, dat is dezelfde motor verschillen tussen de NTV650 Revere en NTV650: sproeierbezetting, clip-ons versus stuur, en daardoor zekeringkastje op het stuur versus zekeringkastje onder de rechter cover. Nagenoeg alles tussen de NTV650 Revere en NTV650 is uitwisselbaar.
En ik denk andere lengte voorpoten en uiteraard andere kroonplaat wegens clip-on vs buis-stuurUiteraard, dat is dezelfde motor verschillen tussen de NTV650 Revere en NTV650: sproeierbezetting, clip-ons versus stuur, en daardoor zekeringkastje op het stuur versus zekeringkastje onder de rechter cover. Nagenoeg alles tussen de NTV650 Revere en NTV650 is uitwisselbaar.
Dat klopt, maar ze passen wel uitwisselbaar.En ik denk andere lengte voorpoten en uiteraard andere kroonplaat wegens clip-on vs buis-stuur
Hoi RTMK, dank voor je reactie. Het zijn uiteindelijk tóch BT45's geworden. De door mij aanvankelijk gewenste radiaalbanden (bijv. Bridgestone T31) hadden mogelijk niet onder het spatbord gepast. Maxxis konden zij niet leveren, BT45's waren direct op voorraad. Gisteren al ff n lekker rondje met de motor gereden, banden doen t prima. Tot vervolg!Ik heb de Maxxis Promaxx Street zowel voor als achter.
Waarom?
op mijn auto heb ik (op aanraden van het bandenbedrijf) ook Maxxis (Premitra); die erg goed bevallen. Erg goed grip, ook nat, geen lawaai of cupping, en slijten valt erg mee. Dus heb ik ‘de gok’ genomen om ook dat merk op mijn Honda NTV te nemen; ook omdat ik verwachtte dat de NTV niet zulke hoge eisen aan de banden stelt.
En wat blijkt: bevallen heel erg goed, niks onzeker rijgedrag, niet gevoelig voor spoorvorming, altijd voldoende grip, ook in de regen, of bij een flinke (nood)stop; en ze slijten ook nog niet zo hard. Geen verschil met de daarvoor gebruikte Bridgestone BT45; die zijn ook goed, maar wel heel veel duurder. Kwestie van onbekend maakt onbemind. Denk ik.
Ook zijn de Maxxis net als de BT45 nog diagonaalbanden, waarop de NTV is ontworpen, en die zijn iets minder makkelijk te krijgen dan de (modernere) radiaalbanden.
Puntje is wel dat ze via dealers, motorzaken slecht (niet) verkrijgbaar zijn, en de meeste zitten ook niet te wachten op alleen montage. Ik heb ze online gekocht; en ze laten monteren bij hetzelfde bandenbedrijf waar ook de autobanden zijn gekocht en gemonteerd.
(Trouwens ik heb ook een e-fiets (ook) voor ww verkeer (17 km enkele reis); te ver voor gewone fiets, maar niet ver genoeg voor motor, pak aan enz enz, en net als met auto mag je ‘nergens’ langs ( dus ook file rijden) en ik voel me zeker niet oud met die e-fiets