Flarrestein
MF'er
Maar dat is wel een bijkomend voordeel.
Dat gaat niet over t naar neutraal schakelen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat niet over t naar neutraal schakelen...
Beste Hawk rijders
Even een vraagje, is het normaal dat er enige speling zit tussen het draaien van het achterwiel en het aangrijpen vd ketting/achtertandwiel.
Misschien is dit altijd al wel zo geweest, maar het viel mij ineens op tijdens het smeren vd ketting.
Mvrgr Remon
Oke, dat is een antwoord waar ik iets aan heb.
Hardstikke bedankt voor je reactie.
Mijn neutral lampje doet het soms niet/knippert. Dan is het altijd wel spannend in welke gear ie nu weer staatMijn NTV heeft ook dat kwaaltje. Ik schakel meestal vanuit de 2 naar z'n vrij als ik tot stilstand kom.
Of ik rij inderdaad een stukje vooruit en daarna gaat het wel.
Ook werkt het wel eens om de motor uit te zetten, contact weer aan te doen (zodat je het neutraal lampje kunt zien), en hem dan in de vrij te schakelen.
Dit laatste is natuurlijk alleen handig als je toch al van plan was de motor uit te doen.
Graag gedaan! Ik heb ze op voorraad liggen, dus als je ze met spoed nodig hebt dan kan dat
Paar verse rubbertjes erin scheelt enorm als de oude verdroogd zijn.
Hallo beste Hawk liefhebbers,
Als iemand nog iemand weet die een mooie Hawk zoekt, die van mij staat te koop op marktplaats in Nijmegen.
Zou het leuk vinden als ie naar een echte Hawk liefhebber gaat, vandaar dat ik het hier even wil melden.
Tel. 06-180 76 292
Absoluut verslavend geluid !Lange leve het Two Brothers uitlaatsysteem
Hallo beste Hawk liefhebbers,
Als iemand nog iemand weet die een mooie Hawk zoekt, die van mij staat te koop op marktplaats in Nijmegen.
Zou het leuk vinden als ie naar een echte Hawk liefhebber gaat, vandaar dat ik het hier even wil melden.
Tel. 06-180 76 292
Helaas voor de echte Hawk liefhebber ! Hij is verkocht !!!
Ben bezig om mijn koppelingsplaten te vervangen en kom nu een zeer vervelende moer tegen die de koppelingskorf op zijn plek houdt. Iemand creatieve ideeen om deze los te krijgen zonder luchtsleutel?
Toch een luchtsleutel lenen of kopen, andere opties zijn teveel risico en als het dan fout gaat heb je schade + alsnog een luchtsleutel nodigBen bezig om mijn koppelingsplaten te vervangen en kom nu een zeer vervelende moer tegen die de koppelingskorf op zijn plek houdt. Iemand creatieve ideeen om deze los te krijgen zonder luchtsleutel?