Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
No offence voor diegene die het op z'n fiets heeft, maar dat is echt een heel lelijk schermpje...
Misschien issie goedkoop en doet hij wat ie moet doen, maar het oog wil ook iets... toch?
:^

Ik heb nu een meesterlijk Duc-kuipje, maar dat wisten jullie natuurlijk al (...). Al gaat die er tzt waarschijnlijk ook wel af...

Ander vraagje dan maar weer in die context: hoe simpel is het om een kroonplaat te vervangen? En zijn deze universeel of moet ik dan op zoek naar een plaat die compatibel is met de Hawk?
 
nou, lekker is dat...zitten uuuuuren werk in dat kuipje! :P

Jij moet naar een kroonplaat van een CBR uitkijken. Je hebt niets meer met de Hawk kroonplaat te maken ;)
 
nou, lekker is dat...zitten uuuuuren werk in dat kuipje! :P

Jij moet naar een kroonplaat van een CBR uitkijken. Je hebt niets meer met de Hawk kroonplaat te maken ;)

Het feit dat jij enigszins dramatisch -met bijbehorende pruillip- zo moeilijk afscheid nam van dat kapje speelt dan ook mee in mijn beslissing om'm eventueel af te staan - jij bent dan vanzelfsprekend de eerste die'm (terug) mag hebben. Of past 'ie nu niet meer op je Monster? Zag dat er wat in gezaagd was nl... ;)

Uit welk jaar kwam die voorvork trouwens? Of maakt dat niet uit en kan ik er elke wilekeurige CBR kroonplaat op knallen?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ooit wel iets bij louis.de besteld? ik snap d`r namelijk geen hol van. ik kom zo ver dat ik m`n gegevens in moet vullen. maar bij de postcode kom ik een letter te kort. je kan maar 4 cijfers en 1 letter invullen i.pv. 2 :?

en hoe werkt de betaling? giro, cerditcard (heb ik niet :o ) in nature?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ooit wel iets bij louis.de besteld? ik snap d`r namelijk geen hol van. ik kom zo ver dat ik m`n gegevens in moet vullen. maar bij de postcode kom ik een letter te kort. je kan maar 4 cijfers en 1 letter invullen i.pv. 2 :?

en hoe werkt de betaling? giro, cerditcard (heb ik niet :o ) in nature?

Ja het invullen van de gegevens klopt niet helemaal bij louis. Je kan ze ook een email sturen. Maar ik heb altijd betaald met creditcard. Ik ga binnen kort ook weer een lading spullen bestellen.

BTW wanneer is de komende NTV meeting :-D
 
Heeft iemand hier ooit wel iets bij louis.de besteld? ik snap d`r namelijk geen hol van. ik kom zo ver dat ik m`n gegevens in moet vullen. maar bij de postcode kom ik een letter te kort. je kan maar 4 cijfers en 1 letter invullen i.pv. 2 :?

en hoe werkt de betaling? giro, cerditcard (heb ik niet :o ) in nature?
Ritje autobahn, en dan 'Doe mij die'ma' terwijl je prangend je wijsvinger naar het desgewenste product steekt, terwijl je met je vrije hand met biljetten wappert. Werkt gegarandeerd. :+
 
Voor de info: Onverzekerd en betrapt door de RDW betekent een boete van 320 euri.
:( :(

Hij betaald de belasting wel hoor Dash. Het gaat hier om onverzekerd rondgaan op de openbare weg. Dat halen ze tegenwoordig uit het RDW systeem en gebeurt justitieel. Heeft nix met belasting te maken ;) .
 
Is alles nou voor de kat zijn k*t geweest? Beetje jammer...... Zo gaat het weer verworden tot een doorsnee ding...... ;(
nou, lekker is dat...zitten uuuuuren werk in dat kuipje! :P

Jij moet naar een kroonplaat van een CBR uitkijken. Je hebt niets meer met de Hawk kroonplaat te maken ;)
 
No offence voor diegene die het op z'n fiets heeft, maar dat is echt een heel lelijk schermpje...
Misschien issie goedkoop en doet hij wat ie moet doen, maar het oog wil ook iets... toch?

Toen ik mijn motor kocht zat deze erop en was ook het eerste wat er vanaf gesloopt werd, maar voor degene die niets om het uiterlijk ervan geeft en meer om de functie ervan is het een prima schermpje.
 
Fully agree! Ik heb alleen defi in levende lijve mogen ontmoeten, maar ben wel benieuwd naar de rest!
Komend weekend ben ik echter met de ER6 op pad.
 
@ Dash:

Jij had het erover dat je een ander achtertandwiel (2-tands groter) op je Hawk wil gaan zettten en wil ik graag weten waar jij deze vandaan wil halen.
 
Hey all!

Ik had de Bros een tijdje terug van stal gehaald en toen deed de voorrem het extreem slecht. Ik kon doorknijpen tot tegen de clipon en dan gleed je als ware door, terwijl dat je weet dat je veel harder zou kunnen remmen.
Nou vandaag naar een lokale motorman; we zouden hem gaan ontluchten en nwe olie doen, want de blokken zagen er dik genoeg uit. Motor op de brug: wou hij toch ook even de remblokjes schoonmaken en de zuigers bekijken. Hij haalt de zuiger los en trekt daar toch wat verpieterde blokken uit!
Ze waren helemaal broos! Je kon er gewoon de stukken afhalen met nagels of los kloppen op de tafel. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik post later nog een foto.

We wouden toen blokken bestellen maar alleen de NT650 Hawk gt stond in het systeem, en dan kan je de vorm van blok zien in programma en dat is duidelijk anders. Weet iemand wat voor klauw dan wel blokjes op een Bros zitten? (de schijf met het gouden hart). Ik heb even een plaatje geklust van de vorm van de remblokjes.
full


Ik baal wel want wou weer lekker bezig met de bros maar dat valt tegen. Juist nu ik net door de voorvork ombouw verhalen ook zin had om dat te doen. De hawk die dedifuc gemaakt heeft is erg mooi. En ik wou dus eerst de bros weer ok krijgen, en dan langzamerhand eens opzoek te gaan naar een grotere NTV tank en voorvork.
Maar eerst dit oplossen dus.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
:)
 
Laatst bewerkt:
@ Dash:

Jij had het erover dat je een ander achtertandwiel (2-tands groter) op je Hawk wil gaan zettten en wil ik graag weten waar jij deze vandaan wil halen.

Ik heb hem besteld bij een motorzaak. (MADracing) die kon eraan komen via een of ander merk die tandwielen leverde. ik moet alleen nog effe verifieren dat ie echt 2 groter is. dat zie ik vrijdag a.s.

@ Allen: er is morgen een rit van het WFF. 11 uur bij MAC Hoorn vertrek.
als er wat meer hawks en ntvs dan alleen ik (en eventueel Pret) aanwezig zijn zou dat wel gaaf zijn.
 
Verzekeren is wettelijk verplicht!
Tenzij het kenteken is geschrapt. Dat laatste is goedkoper dan verzekeren tenzij het een WA-oldtimer-verkering betreft.

Het eerste jaar wel. Ik overwoog het, maar wist niet of het 1 of 2-3 jaar ging worden, en vanaf 2e jaar kan je zo'n 4x WA+half casco verzekeren per jaar schrappen. Niet de moeite dus.
 
Ik heb hem besteld bij een motorzaak. (MADracing) die kon eraan komen via een of ander merk die tandwielen leverde. ik moet alleen nog effe verifieren dat ie echt 2 groter is. dat zie ik vrijdag a.s.

@ Allen: er is morgen een rit van het WFF. 11 uur bij MAC Hoorn vertrek.
als er wat meer hawks en ntvs dan alleen ik (en eventueel Pret) aanwezig zijn zou dat wel gaaf zijn.


Ik heb er nu een 44-tands onderzitten, mag aannemen dat dat een standaard tandwiel is. Laat het me maar even weten of degene die jij besteld heb daadwerkelijk 46-tands is.
 
Mensen,

Mijn NTV staat er nu zo bij. Ik heb de basis van de kont nu helemaal af. Ik moet alleen nog de tank aanpassen, kont egaliseren en spuiten en undertail maken.

06092007671-1.jpg

06092007674.jpg

06092007673.jpg

06092007672.jpg

05092007664.jpg


Ik ben nu alleen nog opzoek naar een brandstofpomp. Iemand van hier. Past die van een CB ook hierop.
 
Hey all!

Ik had de Bros een tijdje terug van stal gehaald en toen deed de voorrem het extreem slecht. Ik kon doorknijpen tot tegen de clipon en dan gleed je als ware door, terwijl dat je weet dat je veel harder zou kunnen remmen.
Nou vandaag naar een lokale motorman; we zouden hem gaan ontluchten en nwe olie doen, want de blokken zagen er dik genoeg uit. Motor op de brug: wou hij toch ook even de remblokjes schoonmaken en de zuigers bekijken. Hij haalt de zuiger los en trekt daar toch wat verpieterde blokken uit!
Ze waren helemaal broos! Je kon er gewoon de stukken afhalen met nagels of los kloppen op de tafel. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik post later nog een foto.

We wouden toen blokken bestellen maar alleen de NT650 Hawk gt stond in het systeem, en dan kan je de vorm van blok zien in programma en dat is duidelijk anders. Weet iemand wat voor klauw dan wel blokjes op een Bros zitten? (de schijf met het gouden hart). Ik heb even een plaatje geklust van de vorm van de remblokjes.
[afbeelding]

Ik baal wel want wou weer lekker bezig met de bros maar dat valt tegen. Juist nu ik net door de voorvork ombouw verhalen ook zin had om dat te doen. De hawk die dedifuc gemaakt heeft is erg mooi. En ik wou dus eerst de bros weer ok krijgen, en dan langzamerhand eens opzoek te gaan naar een grotere NTV tank en voorvork.
Maar eerst dit oplossen dus.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
:)
Ik zou nog even een foto posten, zie hier de rommel:
full

full



Weet iemand welk type remblok ik nodig heb? Is anders dan van de Hawk GT. -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan