een 160 achter kan nog wel, maar ik weet niet of die 120 voor wel verstandig is
Zit toch een f2 voorpartij in die hawk daar moet die 120 op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een 160 achter kan nog wel, maar ik weet niet of die 120 voor wel verstandig is
Tegen het einde van het vorige topic vroeg ik of iemand handig gereedschap wist voor kleppen stellen op de Hawk. Geen reacties op gehad. Wat is de conclusie?
a - kleppen stellen is voor watjes, daar doen wij hier niet aan
b - we weten niet hoe dus wij laten onze klepjes stellen (wij zijn allemaal watjes)
c - face it watje: het is gewoon een k£øt€ klusje
Weet iemand hier tussen de hawk sleutelaars of een enkelzijdige Hawk achterbrug op een Soes Sv past?? Greetings
Weet iemand hier tussen de hawk sleutelaars of een enkelzijdige Hawk achterbrug op een Soes Sv past?? Greetings
Hoi mede NTV-ers
Even een korte vraag over de remolie. Eind augustus ben ik van plan om naar de Alpen af te reizen en nu vraag ik mij af of ik van tevoren de olie moet vervangen. Ik heb mijn Revere nu 3 jaar en heb zelf de remolie nooit vervangen. Hoe vaak moet je dat doen normalieter? verder heb ik geen klachten over de remmerij. Blokken zijn ook nog goed.
groeten,
Rik
Spaaksleuteltje heb ik ook gebruikt Het was het enige dat ik kon vinden dat aardig paste. Ik heb ook een klein zeskant dopje gebruikt voor twee kleppen, maar dat wilde toch niet echt lekker en toen vond ik dat spaaksleuteltje.Ik gebruik een spaaksleuteltje (zit namelijk de juiste maat tussen) en een steeksleuteltje.
Check!O ja, en een paar pleisters, jodium, vrouw en kinderen uit huis sturen, buren waarschuwen voor grof taalgebruik enz......
Ook mezelf iedere keer weer afvragen "dat K$%##Tdeksel is er ook uit gekomen, dus hij zou er toch weer in moeten kunnen? ", vervolgens (als het eindelijk lukt) jezelf voornemen nooit meer te vergeten dat het zo moest.................tot de volgende keer weer dezelfde tour moet worden uitgehaald.
d - Je opent de achterste kleppen deksel, merkt dat die kleppen niet hoeven te worden gesteld, ziet dat de voorste kleppendeksel een paar uur extra gaat kosten om te verwijderen en denkt "ach, als deze niet verlopen zijn, zijn die andere dat vast ook niet" en maakt de hele zooi weer dicht
Overigens heb ik gewoon een steeksleutel en een bacho gebruikt hoor, neem aan dat het niet echt heel anders zal zijn bij een hawk.
of d - je bent ook ducati eigenaar en maakt dus speciaal gereedschap zelf
of e- je woont practisch naast een ducati eigenaar en laat hem speciaal gereedschap maken voor jouw honda (maar dan ben je uiteraard nog steeds een watje )
Halleluja! Nou weet ik eindelijk waar ribbels in de weg voor het stoplicht vandaan komen: daar heb jij met je Hawk geremdik merkte trouwens wel dat een YZF 750 voorvork zo in een hawk past!! Dus ik ben nu van mijn mito voorvorkje af en heb nu 12 remzuigers vooraan om me tot stilstand te brengen .
Och, beter je AT blok dan je vriendinAlleen komt mijn AT blok maar niet klaar
Halleluja! Nou weet ik eindelijk waar ribbels in de weg voor het stoplicht vandaan komen: daar heb jij met je Hawk geremd
Och, beter je AT blok dan je vriendin
Pardon, liet me even gaan. Het wordt een mooi blokkie, wordt ook een erg vette Hawk
Het voorste kleppendeksel kan dan net over het nokkenas tandwiel getild worden en verder naar voren toe, voorover kantelen zodat ie achter de radiateur komt te liggen en dan opzij eruit.
een 160 achter kan nog wel, maar ik weet niet of die 120 voor wel verstandig is
De Diablo's doen het prima. Stuurt erg lekker, maar moet wel toegeven dat ik niet weet hoe een Hawk met originele bandenmaten sturen.
2 dingen die met erg opvallen na een weekje ombeurten rijden :
De benzine tank is toch wel erg klein... Na 150 km begint het spannend te worden en bij het tanken is het een kunst om de tank vol te krijgen.
De motor trekt heerlijk weg van onderin, lekker koppel maar en snel op toeren.
M'n vriendin is iig erg blij met de Hawk. Als m'n TRX dit weekend klaar is dan maar eens een weekendje Ardennen doen.