Het MF-Testweekend 2016

Edit MGG : Dit lijkt me niet de plaats om dit te doen. Hou het leuk jongens, en doe dit prive. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou Wim ik vind dat je wel een beetje overtrokken reageert :( , en al helemaal waar het mij betreft :? .
Want dat ik niet welkom ben , daar weet ik echt helemaal niets van :N .
De reden dat ik 2016 er voor 90% zeker (en voor het eerst)niet bij ben is omdat de datum voor mij helemaal verkeerd valt in mijn 6 dagen werken 4 dagen vrij rooster en ik al mijn vakantiedagen nodig heb voor mijn Kubb tournooien :Y .
Maar mocht ik via overwerk of compensatiedagen toch nog kans maken op extra vrije dagen
Ga ik zeker mijn best doen om er toch nog bij te zijn :] .
Danny :W :]
 
nou dan willen wij er ook niet een woord aan vuil maken, dacht ik zo :+

terug naar de oorsprong van het test weekeind.
hoe staat het met de brander van Tom al verbeteringen gemaakt.
ik ben zelf ook druk aan de gang met een soort van brander op hout maar moet even kijken of deze ook gaat werken :9
 
En weer een deelnemer erbij. Mijn sleutelmaat van de 500 Euro-Challenge banzxr-bas is dit keer ook van de partij!!!
Kom je op de Silverwing Bas?
 
weet nog niet maar zullen poging hiertoe maken . heb nog 5 maand challenge fiets was verder heen op rond deze tijd afgelopen jaar
 
mijn brander ideeen nemen langzaam form aan.
word dus wel een hout brander,alleen iets groter dan de vorige omdat de
lucht inlaat er omheen komt en niet zoals de laatste met gaten er in.
wie doet er aan mee (eigenbouw brander) voor de water kook wedstrijd :Y
 
Wel gebruiken allemaal dezelfde pan. Ik heb vorig jaar een gehaald van de kringloop. Want als blackmule er klaar mee is dan kun je de pan toch wel weggooien.
 
whahaha idd dan is die pan helemaal zwart!! _O-

oja ik doe dus ook mee met hopelijk een zelf gemaakte brander heb wel al leuke ideeën. :Y
 
ha ik zie waardige tegenstanders die het nu al zwart zien ;)
ik zal jullie eens flink in de rook zetten ,sjoerd moet maar een grote pan regelen :+
dan zal ik die eens flink heet stoken in korte tijd en de kleur van mijn ezel geven :+
 
Zo ik ben ook weer half blij!

Oo de beugels na dat de koffers vast geklemd kunnen worden is alles gemonteerd

Hierbij de foto's





Ben benieuwd na jullie reactie. Owja Ruben vond de topkoffer wel erg groot haha
 
Daar kun je aardig wat in kwijt Alex!
En als je zo gaat rijden zul je ook niet snel meer een flitsboete thuis krijgen. ;-)
 
Ha arti dat moet nog veranderd worden eigenlijk maar daar had ik nu geen zin meer in!

Maar denk ook een originele spatbord te halen omdat namelijk de rekken nu nog wel wat kunnen bewegen en hoop dat het met de originele taartschep wat minder is omdat die daar ook aan vast zit
 
Ha arti dat moet nog veranderd worden eigenlijk maar daar had ik nu geen zin meer in!

Maar denk ook een originele spatbord te halen omdat namelijk de rekken nu nog wel wat kunnen bewegen en hoop dat het met de originele taartschep wat minder is omdat die daar ook aan vast zit

beugel achter nummetplaat langs en erbinden met behulp van 2 strips die aan de beugel vast zitten . zo hebbik het bij mn tiger ook gedaan in het verleden
 
Nou Alex met die topkoffer heb je geen tent meer nodig :+
Alleen die badkuip van Tom is groter }) _O- _O-
Danny :W :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan