Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen november..Kosten voor de 25k beurt, € 177,-
Hierbij ingesloten € 25,- voor een leenmotor.
Ik was €350 kwijt. Olie, filters, bougie vervangen en wat smeren enzo.
0, het is een overjarige uit 2022. En oh ja, ik heb hem vandaag gekocht.Mooie fiets! Hoeveel km?
Nee, ik denk dat ik hem thuis laat afleveren. Maar dat duurt nog even. Hij staat nu nog bij de importeur. Dan moet die eerst naar de dealer, klaargemaakt worden en dan kan die hier heen komen. Ik schat dat we dan in de derde week februari zitten. Mocht het dan slecht weer zijn komen ze hem thuis brengen.Netjes man! Ga je van genieten!
Ga je met zout op de wegen rijden?
Van de Kuinder te HilversumWelke garage is dat? Lijkt mij een kleine beurt? Tracer heeft immers bij 20k groot onderhoud nodig...
Ja, ik zag ze voorbij komen. Vooral achter lijkt me niet verkeerd. Dat is origineel maar een kort stukje. Zal d’r eens op googelen.Ik heb er geen een dus kan je daarbij niet helpen... Heb wel verlengde spatborden voor en achter. Dat is wel aan te raden. Pyramid plastics in UK.
Ha ha. Ja, als je niet wil dat hij vies wordt moet je er niet op rijden. Gewoon gebruiken en regelmatig schoonmaken zorgt er voor dat je er lang plezier van blijft houden. Zo kan je veel km-ters maken en gelijk je fiets in goede conditie houden.Je zou dit spatbord kunnen monteren...
Alle gekkigheid op een stokje, maar ik heb achter de standaard hugger verlengd. Het scheelt wel wat vervuiling van het spatwater, maar om te zeggen dat het reuze helpt... De boel achter rondom het wiel wordt evengoed smerig door - ik vermoed - onderdruk van de rijwind. Niettemin, alle beetjes helpen.
De spatbordverlenger voorwiel scheelt wel en beschermt het motorblok aardig tegen spatwater.
Nee, maar op de website van Ome Ali moet vast wel wat te vinden tegen een mooi prijsje.knip... b.t.w. Heb jij wel een een radiator beschermer geplaatst.
Julius, ik ben vergeten 'waar je huis woont'... Als dat redelijk in de omgeving van Alkmaar is, zou je Edwin Ott Motoren in Uitgeest of Motor Service Alkmaar in... kunnen bellen. Edwin Ott en zoon Alex ken ik. Zij hebben veel kennis en ervaring (zijn ook in de racewereld bekend). MSA in Alkmaar krijgt hééél goede reviews. Ik ben bezig om een YSS achterschokbreker bij dit bedrijf te bestellen.20k km beurt is aanstaande. Offerte opgevraagd bij garage in Amsterdam. Er wordt €420 aangegeven. Dit lijkt mij nogal veel?
Klopt. Allemaal tegen gekomen. Ik ga voor die van Cosmo. Ietsjes duurder maar vind hem net ff wat meerNee, maar op de website van Ome Ali moet vast wel wat te vinden tegen een mooi prijsje.
UPDATE: eventjes zoeken bij Ome Ali...
In de winkel van Ome Ali
Ook in de winkel...
Van meer voorspanning wordt je veer niet harder (bij een lineaire veer zols in onze tracers in ieder geval). veervoorspanning verstel je om de goede balans in het uit- en inveren te krijgen.Gisteravond onderstaande doppen voor de vorkpoten besteld. Hiermee kun je enigszins de voorspaning van de vorkveren variëren. Voordat ik de doppen monteer, ga ik de voorvorkolie verversen. Wil nog uitzoeken of met een ander merk olie (i.p.v. Yamaha 10W) nog iets te verbeteren valt. Ik zit te denken aan iets dunnere olie zodat de voorvork soepeler veert en voor het geval een straffere vering gewenst is, dan zou ik de voorspanning met de nieuwe doppen kunnen opschroeven. Is dat een goede gedachtegang?
Maar wat eerst gaat gebeuren is de vervanging van de schokbreker achter. Wordt zeer waarschijnlijk een YSS
Dan overweeg ik bij het olieverversen (met een kwaliteitsolie) meteen de standaard vorkveren te vervangen door een setje progressieve veren. Dat lijkt me financieel niet de kop te kosten.Van meer voorspanning wordt je veer niet harder (bij een lineaire veer zols in onze tracers in ieder geval). veervoorspanning verstel je om de goede balans in het uit- en inveren te krijgen. eenmaal goed ingesteld kom je er bij de voorkant niet meer aan.
Inderdaad. Met veren van hyper pro krijg je een hele verbetering. Dit is iets wat bij mij zeer waarschijnlijk ook gaat gebeuren. Eerst gewoon ff rijden om te kijken hoe het allemaal fungeert en dan de persoonlijke aanpassingen ;-)Dan overweeg ik bij het olieverversen (met een kwaliteitsolie) meteen de standaard vorkveren te vervangen door een setje progressieve veren. Dat lijkt me financieel niet de kop te kosten.