Het nieuwe uiterlijk voor iedereen!

Dit is het nog niet helemaal boyz.... de nieuwe kleuren combo kijkt niet zo lekker als oude kleurtjes
Veel te licht en weinig contrast!

Ik kijk zelf vrijwel nooit via mobiel.
 
ik vond het niks ben terug gegaan naar de oude in de groene kleur als er nog wat kleuren bij komen wil ik het nog wel eens proberen .het is me nu te wit allemaal '(
 
O-) ook de retro om bovenstaande reden.


Ik vond de "oude" look beter c.q. mooier.
Een eigen look door de kleurstelling.
Ik vind het nu een eenheidsworst aan het worden met de andere fora.
Toch wel jammer.

Hoe kan ik terug naar de oude looks???
 
Laatst bewerkt:
Hij lijkt wat sneller te werken, maar één dong vond ik vervelend: ik kan bij topics niet in één keer naar de laatste pagina, die functie gebruikte ik erg vaak.

N.b. Ik gebruik dit forum voor 95% van de tijd met m'n smartphone.


Dat kan wel hoor, bovenaan of onderaan de pagina kan je op volgende of laatste klikken, zelf heb ik in voorkeuren geselecteerd dat ik altijd automatisch naar de laatste pagina ga, werkt ook handig.
 
Ben ook weer terug gegaan naar het oude vertrouwde M-F .
Ook ik vind de nieuwe niet lekker kijken en kan het niet goed lezen te vel en flets als je langer zoekt en leest op het forum vind ik de oude inderdaad prettiger en rustiger aan de ogen om te lezen.

Alles moet altijd met zijn tijd mee waarom! Wat perfect is moet je niet altijd willen verbeteren

Maar dit is uiteraard mijn mening
 
Over uiterlijk ga ik niet zeuren. Dat is altijd wennen, objectief oordelen lukt toch niet ;). Positief vind ik de 'Privediscussies' knop die direct bovenaan staat in plaats van ver weg verstopt.

Een verbeterpunt vind ik de 'Onderwerpen waarin je hebt gereageerd'. Deze staat nu helemaal onderaan in het 'MijnMF' menu terwijl dat een lijst is die ik juist helemaal bovenaan verwacht.
 
Ik ben weer terug in de retro variant.
Verder netjes gedaan door alle mensen die er aan gewerkt hebben.
Maar ik hoop echt dat de keuze retro of nieuw blijft.
Ik wat ik het liefste zie.
 
Is inderdaad wel erg wit, is niets mis mee, maar dit kijkt niet prettig s'avonds met mijn laptop op de bank.
Ook weer terug gegaan naar retro :W
 
Laatst bewerkt:
het zou fijn zijn als er kleur gekozen kon worden.
afbeeldingen vanuit mijn documenten niet in een heel klein venster getoond worden.
te koop motoren een favoriet functie zouden krijgen, onderdelen heeft dat ook.
 
Ik vind het er wel goed uitzien het is nog wel even wennen, oude layout was inderdaad wel erg oud, oud en vertrouwd :)
 
Ik ben er tevreden mee,vind het persoonlijk een stuk overzichtelijker geworden, :) Dat witte is even wennen,maar als dat alles is,prima gedaan mannen(en Mean Green Girl ook natuurlijk). ;)
 
Voor de liefhebbers van alternatieve kleurtjes:

Het is niet uitgesloten dat we in de toekomst andere kleurschema's aanbieden. We willen ons nu alleen focussen op dit nieuwe design, zodra we hier helemaal tevreden over zijn gaan we mogelijk naar andere kleuren kijken. Maar dat is geen belofte :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan