Het nieuwe uiterlijk voor iedereen!

Lekker helder, niet meer inzoomen op de mobiel. Zullen nog wel dingen niet helemaal goed zijn of te verbeteren maar dat komt wel!
 
Ik moet er nog wel even aan wennen hoor. Vind het erg licht allemaal.

zou je eens een screenshot kunnen laten zien? het extreme wit vanuit het eerste begin (beta) hoort weg te zijn, ik heb ergens het vermoeden dat bij sommige mensen niet de juiste opmaak tevoorschijn komt.

net zoals deze persoon meld dat het wit weg is op andere pc
 
Laatst bewerkt:
Goed gedaan! het ziet er modern uit, en mobiel vind ik het een stuk aangenamer! Complimenten voor de makers en dank voor al jullie inspanningen!
 
Wow, ik kom hier eens gluren voor het eerst in tijden, en val meteen met mijn neus in de boter! Mooie vooruitgang! Ziet er goed uit.
 
Wow, ik kom hier eens gluren voor het eerst in tijden, en val meteen met mijn neus in de boter! Mooie vooruitgang! Ziet er goed uit.
Druk met de kids? :+

Ik zit nog in de gewenningsperiode met betrekking tot het (mooie) design. :)
 
Ik vind het oude ook mooier, alhoewel ik de drang tot verbetering waardeer. Deed mf het echt niet op mobiele apparaten? Nooit gemerkt. Ik kijk dit even aan maar vind het oude blauw erg rustig kijken, vooral tijdens nachtdiensten of als ik savonds nog even mf bekijk in bed. Ik vind de tijd en moeite die in mf gestoken wordt sowieso top.

Dat vind ik ook.
De nieuwe layout wennen we wel aan, maar keuze uit een paar kleurschema's zou geen kwaad kunnen.
 
zou je eens een screenshot kunnen laten zien? het extreme wit vanuit het eerste begin (beta) hoort weg te zijn, ik heb ergens het vermoeden dat bij sommige mensen niet de juiste opmaak tevoorschijn komt.

net zoals deze persoon meld dat het wit weg is op andere pc

Hier een screenshot. Misschien ligt het aan mij hoor en moet ik er alleen maar even aan wennen.

wt3fb9xagxt.jpg
 
Het probleem zit in de onderlinge contrasten. Het is erg licht en flets qua kleuren.
Iets wat Microsoft nu ook in alle software uitrolt van hun en het is erg slecht om snel te lezen en verlaagd de werkproductie.

Graag wat meer kleur dus! :)
 
Gisteren nog 1 wit scherm met vage letters, nu verschijnen er kleuren, dat maakt het al een stuk beter leesbaar.
 
De lay-out is wel een upgrade maar die kleuren zijn zwaar k..
Dat wit doet gewoon pijn aan mijn ogen.

Is er een mogelijkheid om het niet zo schreeuwende vertrouwde blauw in te stellen?
 
Ander puntje:
Ik mis bovenaan het scherm de selectiebox "Selecteer forum...".

De topics die ik vooral volg zitten bovenin de lijsten,
dus het is jammer om dan helemaal naar beneden te moeten scrollen
om bij deze keuzelijst te komen.
 
Nieuwe uiterlijk werkt super-goed met smartphone en tablet (iphone/ipad). Dat is echt een top verbetering!

Eerst moest je "pinchen"om te vergroten en dat werkte niet altijd even lekker.
Nu geen last meer van, lay-out/interface is dat wat betreft super.

Heb het idee dat pagina's ook sneller laden, al is die miliseconde nooit een probleem geweest ;)


Kleine opmerkingen/opties:

-nieuwe posts(niet gelezen) in topics/posts ipv zwart/vet inruilen voor vertrouwde rood?
Kan ook aan vet zwart wennen maar rood was net iets duidelijker.

-tabbelering? Is dat een woord? Hieronder staat:
motor-forum>aankondigingen> Het nieuwe uiterlijk voor iedereen

die onderbrekingen voor subfora duidelijker maken door de > in zwart te maken? --->
Puur neuken op de cm2 maar dan zie je snel waar je bent, OCD toegift ;)

Verder puik werk, ziet er strak uit :)
 
Ook hier terug naar de Retro.

Als ik de "witte" berichten lees dan merk ik dat ik met mijn ogen aan het knijpen ben. Het is alsof je tegen de zon in wat aan het bekijken bent. Doet een beetje zeer aan de ogen.

~[Edit]
Konden we ook maar terug naar het oude Motoren Te Koop Forum. Hoe lang geleden is dat de nek omgedraaid? Mis het nog iedere dag... '(

Maar ja dat is niet on-topic zeg maar. Misschien zit ik al te lang op motor-forum :o
 
Laatst bewerkt:
Blij dat ik in de reacties van de retro mogelijkheid las, joepie weer fijn op het vertrouwde motor-forum.

*O*

Groeten Magnamannetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan