Het nieuwe uiterlijk voor iedereen!

Ik had altijd begrepen dat motorrijders wat socialere en relaxtere mensen zouden zijn. Als ik dit topic bekijk lijkt het erop dat motorrijders toch normale mensen zijn. ;( Wat een gedoe.

Laten we het gezellig houden en beetje naar elkaar luisteren en probeer elkaar te begrijpen. En hou het een beetje ontopic, komen we vanzelf wel ergens uit.
kunnen de klagers eigenlijk niks aan doen:
Waarom klagen oude mensen?
 
Gewoon op de nieuwe versie zetten , is na een paar dagen ouwe koek ..

Ja `ik mekkerde eerst ook ... de nieuwe setting kwam eerst wat vreemd over .

kwestie van gewoon wennen ...

(en de beheerders zijn ondertussen aan het finetunen) ;)
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen het begin te wennen betere kleuren :) wat ik alleen nog graag terug zou willen zien is de kleur knoppen die aan geven wat nieuwe post is .

En als we toch bezig *O* zijn ietsje groter formaat fotos te kunnen plaatsen zeg 1440x 900

En zoals hier een klein voorbeeld daar kun direct 5 foto of meer direct te kunnen uploaden
in plaat van 1 ? of via de een externe weg waar later alle fotos weer verdwenen zijn in topics 8-)

Dat zou een goede vebetering zijn maar dank !!! voor de zeer grote inzet van het forum beheer :Y

--------------------------------------------------------------------------------------------

Als je meer dan één bestand wilt bijvoegen, voer dan de details hieronder in. Je kan ook bestanden toevoegen door ze naar het tekstvak te slepen.
 
Ik vind de nieuwe layout wel fris, maar er mag om mijn part wel wat meer contrast in de tekst, kleur in de knoppen en de knoppen mogen wel wat groter. Verder is het wel mooi om te weten dat jullie continue bezig zijn de site te verbeteren (:
 
Moet zeggen het begin te wennen betere kleuren :) wat ik alleen nog graag terug zou willen zien is de kleur knoppen die aan geven wat nieuwe post is .

En als we toch bezig *O* zijn ietsje groter formaat fotos te kunnen plaatsen zeg 1440x 900

En zoals hier een klein voorbeeld daar kun direct 5 foto of meer direct te kunnen uploaden
in plaat van 1 ? of via de een externe weg waar later alle fotos weer verdwenen zijn in topics 8-)

Dat zou een goede vebetering zijn maar dank !!! voor de zeer grote inzet van het forum beheer :Y

--------------------------------------------------------------------------------------------

Als je meer dan één bestand wilt bijvoegen, voer dan de details hieronder in. Je kan ook bestanden toevoegen door ze naar het tekstvak te slepen.
Ik zou dan gelijk zeggen.. de mogelijkheid voor clickable thumbnails. :9
Houdt het ook overzichtelijk. *O*
 
Ik schakel ook elke dag ff tussen de beide keuzes maar ook op de telefoon is de retro veel beter te gebruiken.

Ik kan uitzoomen en veel meer posts in één scherm bekijken ipv het enorme lettertype dat je jij de nieuwe wordt opgedrongen.

Werkt prima op de Lumia 930 :W
Altijd al gedaan!
 
Is het misschien een leuk idee om MF persoonlijker te maken door zelf een achtergrond te kiezen ?

En dan kiezen uit diverse motormerken (plaatjes) of een foto van je eigen motor ??
 
Is het misschien een leuk idee om MF persoonlijker te maken door zelf een achtergrond te kiezen ?

En dan kiezen uit diverse motormerken (plaatjes) of een foto van je eigen motor ??
Zal dat de boel niet flink vertragen?
Ik vind het wel een geweldig idee. :9~ :}
 
Kijk ik er overheen, of is er in het nieuwe (betere! :Y ) uiterlijk inderdaad geen indicatie meer dat een post in een topic van de starter van dat topic is?
 
Geen idee of het al voorbij is gekomen, maar.. Ik heb een bugje op m'n mobiel (Android, Nexus 5, Chrome). Als ik 'bekijk bericht' doe (en ook op andere plekken maar dat ben ik vergeten, sorry :+), dan krijg ik dit:
full


Het tekstvlak valt buiten het beeld. En aangezien ik niet kan uitzoomen is dat wat onhandig ;).
 
12 x gelezen en het zal vast aan mij liggen maar ik snap echt helemaal niets van de vraag ?? :+
Of je aan de post (kleur oid) kunt zien of dat deze van de TS is. Staat er wat krom ja :P Dit is wat ik eruit haal tenminste :)

Edit, nog niet helemaal correct.. Maar een goed gepositioneerde komma doet al heel veel :+
Kijk ik er overheen, of is er in het nieuwe (betere! :Y ) uiterlijk inderdaad geen indicatie meer dat een post in een topic, van de starter van dat topic is?
 
Laatst bewerkt:
Of je aan de post (kleur oid) kunt zien of dat deze van de TS is. Staat er wat krom ja :P Dit is wat ik eruit haal tenminste :)

Edit, nog niet helemaal correct.. Maar een goed gepositioneerde komma doet al heel veel :+

Hoe werd dat aangegeven in de oude situatie dan :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan