Weer een vraag..
Ik heb mijn mengbuizen en gasnaalden vervangen. Loopt weer als een zonnetje, kan nu tenminste onder de 3500 toeren nog gas bijgeven zonder dat hij ram verzuipt. Alleen eerste paar milimeter van de gashendel loopt hij super beroerd. Onregelmatig en schokkend lopen. Stationair schommelt hij een 150-200 toeren.
Nu komt de vraag: wellicht zullen mijn carbs overnieuw gesynchroniseerd/afgesteld moeten worden. Hoe herken ik het niet synchroon staan van mijn carbs? Ik bedoel dus op gehoor/gevoel.
Nee, ik heb geen vaccuummeters. Daarom was ik benieuwd wat het gedrag is. Kan natuurlijk ook een vaccuumlek zijn. Zal de bochten eens voelen als ik hem koud start. Volgens mij loopt hij stationair wel op 4.
Bij motostore barendrecht toevallig?
Is moeilijk te zeggen. Aangezien je vooraf nooit weet in welke mate iets niet synchroom staat. Andersom beredeneerd: als je het synchroniseert, zal dit icm een mooie afstelling zeker helpen.
Een motor met flink wat cc's en carburatie zal nooit geweldig lopen onderin de toeren. Je hebt een 900? Met de RF zn koppelkromme en 5bak ben je al verwend; probeer maar eens op dezelfde manier een wat oudere ducati of andere non-jap te rijden.
ja toevallig wel ja, is dus de jouwe geweest denk ik dan
klopt idd ja, is mn trouwe ex-beestje.
ik wens je er iig veel plezier mee toe enz.
qua sleutelen is het echt een simpel ding.
maar jij was daar dus ook op vrijdag avond en hebt hem kort daarna gekocht?
wel tof.
klopt idd ja, is mn trouwe ex-beestje.
ik wens je er iig veel plezier mee toe enz.
qua sleutelen is het echt een simpel ding.
maar jij was daar dus ook op vrijdag avond en hebt hem kort daarna gekocht?
wel tof.
klopt idd ja, is mn trouwe ex-beestje.
ik wens je er iig veel plezier mee toe enz.
qua sleutelen is het echt een simpel ding.
maar jij was daar dus ook op vrijdag avond en hebt hem kort daarna gekocht?
wel tof.
ja toevallig wel ja, is dus de jouwe geweest denk ik dan
Wel een waanzinnige vervanger heb je dan nu gekocht.........
Als de paddockstand niet past hou ik me idd wel aanbevolen natuurlijk, en Ja hij rijdt erg lekker en het geluid is zeker mooi te noemen, vooral als ik de drechttunnel in duik en even terugschakel.
Dit werkt erg ontspannend na een dag werken haha.
Ik ga maar even op zoek naar zo'n pdf werkplaatsboek op HET NET.. of heeft iemand toevallig een linkje al klaar liggen..
groeten ruud
Je bent ook te goed !
Ik moet de stuurgewichten nog op de post doen hoor maar heb deze week weinig tijd omdat ik deze week begonnen ben met een nieuwe baan.
Ik moet iedere ochtend vroeg vertrekken (van Zwolle naar Tiel) en ben iedere middag / avond laat thuis.
Sorry maar het komt er echt aan hoor !
Ja wel raar dat we YaKuZa een tijdje niet meer horen..
Yaku, ben je er nog ?
Toch niets ernstigs gebeurt ?
PM je mailadres eens ff..... heb het hier in een pdf-je ....maar helaas geen werkplaatshandboek, alleen onderdelen
XBR, ik ben zelf de laatste tijd ook erg druk en moet je eerlijk bekennen dat ik de centjes 'nog' niet over heb gemaakt.......ga het morgen eerst eens doen....
iig tnx
Komt vast wel goed, ik vertrouw je.
Is al eens eerder goed gegaan.
Doe maar rustig aan.
Weer een vraag..
Ik heb mijn mengbuizen en gasnaalden vervangen. Loopt weer als een zonnetje, kan nu tenminste onder de 3500 toeren nog gas bijgeven zonder dat hij ram verzuipt. Alleen eerste paar milimeter van de gashendel loopt hij super beroerd. Onregelmatig en schokkend lopen. Stationair schommelt hij een 150-200 toeren.
Nu komt de vraag: wellicht zullen mijn carbs overnieuw gesynchroniseerd/afgesteld moeten worden. Hoe herken ik het niet synchroon staan van mijn carbs? Ik bedoel dus op gehoor/gevoel.