Het RS250 & RGV 250 topic: 2takt gaat niet dood!! Deel 10!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
1987 RS250 blokkie...

936209_617979371546314_867001947_n.jpg
 
Hallo rokende, toerende, racende 2-takt rijders

We hebben mooi weer besteld en kart circuit "Pottendijk" te Emmen gereserveerd voor: maandag 9 september 2013. :] :] :]

Zet deze datum vast in je agenda! We gaan dan, zoals vanouds, een hele dag, van 10.00 uur tot 18.00 uur, urenlang heerlijk sturen. Tussendoor is er uiteraard genoeg tijd om wat uit te rusten, bij te praten, te kijken naar anderen, de brommer/motor af te stellen, foto’s te maken en een topdag te hebben.

En jij bent van harte welkom!

Misschien is dit wel een leuke gelegenheid om een RGV/RS meeting te houden!

Dus: Heb je ook zin om 8 uren lang voor een schijntje heerlijk te kunnen sturen? Stuur dan even een mailtje naar b.tenpas@upcmail.nl en dan stuur ik je een inschrijfformulier toe.



Rokende groeten en tot 9 september!

Arie, Jan en Berno


PS: Stuur dit bericht door naar zoveel mogelijk tweetakt liefhebbers, zet het op alle tweetakt fora en in clubbladen, dan gaan we er een mooie dag van maken!
 
Ik kan het even niet zo snel vinden en overal vind je reclame maar welke remblokken zijn nu zeer goed voor op de RS 250 ( circuit gebruik ).
 
Ik kan het even niet zo snel vinden en overal vind je reclame maar welke remblokken zijn nu zeer goed voor op de RS 250 ( circuit gebruik ).
De gewone. De geharde blokken met carbon enz. erin werken niet goed omdat deze door het lage gewicht van RS niet op temperatuur komen.
 
Ok, je komt idd vaak deze carbon blokken tegen, denk dat ik dan maar voor de Brembo blokken ga.

Denk dat je idd met de std blokken al een heel eind komt.
Kwalitatief goeie en goed afgestelde vering kan je trouwens ook lekkere winst mbt ronde tijden mee scoren :) Naast remmen natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal! Na anderhalf jaar motorloos te zijn geweest, ben ik sinds kort de eigenaar van een rs250.

Het is er eentje in onderdelen, een mooi bouwproject dus! :) Het is de bedoeling om er een racer van te maken. Op een aantal kleine onderdelen na is ie inmiddels helemaal compleet.

Ik zoek me echter helemaal suf naar een kettinggeleider voor op de achterbrug, nr 22 op onderstaand plaatje. Onderdeel nummer AP8120846, nergens leverbaar :(

Heeft iemand hier deze toevallig liggen of een idee waar ik deze kan krijgen?

1799_21.png
 
Hallo allemaal! Na anderhalf jaar motorloos te zijn geweest, ben ik sinds kort de eigenaar van een rs250.

Het is er eentje in onderdelen, een mooi bouwproject dus! :) Het is de bedoeling om er een racer van te maken. Op een aantal kleine onderdelen na is ie inmiddels helemaal compleet.

Ik zoek me echter helemaal suf naar een kettinggeleider voor op de achterbrug, nr 22 op onderstaand plaatje. Onderdeel nummer AP8120846, nergens leverbaar :(

Heeft iemand hier deze toevallig liggen of een idee waar ik deze kan krijgen?

[afbeelding]
Zelf wat maken van kunststof? Vast schroeven onder en boven, dan heb je je achterbrug beschermd. Meer doet het niet!
 
Nee, ik heb hem zelf ook gemist. Maar ik zat weer rond de 2.07. Tijden komen nog op de site van MSL als ik me niet vergis (of staan er al?)
kan wel eens een paar weken duren
en op my laps hebben ze t helemaal verkloot, ik kan daar niets meer terug vinden met mn eiegen transponder nummer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan