Het RS250 & RGV 250 topic: 2takt gaat niet dood!! Deel 10!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha check anders het knee down topic
Dan zie 95% hoe het niet moet _O-
Met lage snelheid door de bocht, maar die knie zal verdomme op de grond :)
 
Laatst bewerkt:
Nou ja... eigenlijk juist goed. Op circuit hang je er ook zover mogelijk naast om de motor zoveel mogelijk rechtop te houden tenslotte. Alleen op de weg is dat niet cool :P
 
Nou ja... eigenlijk juist goed. Op circuit hang je er ook zover mogelijk naast om de motor zoveel mogelijk rechtop te houden tenslotte. Alleen op de weg is dat niet cool :P

Maar het doel is wel heel anders. _O-

Uit de oude doos, maar ik blijf er trots op. :) Elleboog uitsteken en het was een perfect geweest. :P *O*
full
 
als we toch oude dozen aan het open maken zijn...



op supercorsa's volgens mij maar dat is 8 jaar geleden...

Wordt er nog wel eens wat circuit gereden met de RS-en ? Voor mij is de laatste keer 3 jaar terug (ook de laatste keer trouwens dat ik op de RS heb gereden... staat sindsdien warm en droog in de garage na een ombouw naar geregistreerd frame en andere koppen er op)
 
Laatst bewerkt:
als we toch oude dozen aan het open maken zijn...

[~[url="http://i1105.photobucket.com/albums/h356/redmer_bootsma/06AT9448_zps5e0a2af5.jpg"]afbeelding~][/URL]

op supercorsa's volgens mij maar dat is 8 jaar geleden...

Wordt er nog wel eens wat circuit gereden met de RS-en ? Voor mij is de laatste keer 3 jaar terug (ook de laatste keer trouwens dat ik op de RS heb gereden... staat sindsdien warm en droog in de garage na een ombouw naar geregistreerd frame en andere koppen er op)
hey redmer, we hadden t over knie aan de grond niet uitlaat aan de grond :+
 
als we toch oude dozen aan het open maken zijn...

[~[url="http://i1105.photobucket.com/albums/h356/redmer_bootsma/06AT9448_zps5e0a2af5.jpg"]afbeelding~][/URL]

op supercorsa's volgens mij maar dat is 8 jaar geleden...

Wordt er nog wel eens wat circuit gereden met de RS-en ? Voor mij is de laatste keer 3 jaar terug (ook de laatste keer trouwens dat ik op de RS heb gereden... staat sindsdien warm en droog in de garage na een ombouw naar geregistreerd frame en andere koppen er op)

De mijne staat ook al 3 jaar stil. Zal wel een revisie worden voor de volgende rit. :X
Ben benieuwd of er nog beweging in het blokje zit.
 
Af en toe een paar keer het blokje met de kickstarter rond trappen is toch niet zo veel werk.......
 
Laatst bewerkt:
Hé mies :W

Waar kom jij zo ineens vandaan :)

Bevalt de Ap je nog?

:W


Hé Liek!!

Had ff een tijdje geen zin..... wordt toch alleen maar gelult over afspreken ipv ook echt te gaan rijden :(

Weinig gereden op de Ap maar de keren dát ik er op gereden heb beviel het prima!
Heb nu ook een paar open carbon dempers erop. Haha wat een geluid!!! *O* (veeeeeeel veiliger met het oog op fietsers O-) _O- )

Ik ben nu trouwens een groepsapp gestart voor deventer eo, mss dat dat aankomend jaar beter gaat!?

:W
groetjes
 
Tja kijk er ook niet zoveel meer :$

Volgend jaar maar weer een keertje samen rijden, leuk! Hopelijk heb ik dan ook een andere fiets, de SF moet plaats gaan maken voor een Supersport. Heb een MV f3 675 :9 of daytona 675(R) op het oog.. Voorkeur definitely de MV :9~ dus daar op het moment mee bezig
Ach miss ga ik ff helemaal een ander pad bewandelen en kom ik thuis met een r6 ofzo _O- :)

Ff voor hier de/een rs250 gaat nooit meer weg!! 8-)

Ben zelf niet zo groepsapperig, zoveel gedoe zit je daar elk uur 50 berichten door te lezen
My god!!! Maar das beter dan het forum idd ;)

Cool carbon dempers, daar zal wel een mooie zware roffel uitkomen, beter! En idd veel veiliger hahaha met name voor jezelf, f*ck fietsers }) hier in de stad zwaar irritant!

See ya!! :W

Maar weer on-topic :$
 
Ik had je al een tijdje gemist idd (keek er wel af en toe (stiekem) op) B|

Volgend jaar zeker weer een keertje samen rijden, komt goed! Ben vorige week aan mn schouder geopereerd dus duurt nog wel een paar maandjes maar ja....

Een supersport? Huh? Hoe komt dattan? Ach, verandering zo af en toe is wel lekker !! MV :9~ :9~

Groepsapp is ook niet nodig, wij kunnenelkaar zo wel appen toch?

Komt zeker een zware roffel uit, eigelijk een beetje té haha :P :9~

Spreek je, komt goed :W
 
Emiel, al verhuist??

Probeerde je pas te mailen, maar die kwam weer terug met een foutmelding. Je server zal er wel uit hebben gelegen. Vanochtend nog eens geprobeerd! :Y ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan