Het SRAD topic #17 Zomerpeen en waterballen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Effe inbreken hier.

Ik heb in het verkoop topic een gixxer750 srad met Bakker frame te koop staan.
Vol met mooie spullen.Weet niet precies hoe je een link plaats,dus bij deze.
Liefhebbbers moeten hier misschien te vinden zijn.

[afbeelding]

Groet

Zag hem al staan ja. Netjes, leuk speelgoed met een wat jonger jasje.
Succes!
 
Dinsdagmorgen stond ik om half 5 s`morgens met pech.Koppeling werkte niet meer.Geen druk meer.
Olie bij gevuld bij de benzinepomp maar kreeg geen druk meer. En je kan ook niet ontluchten bij de pomp. Hij is iedergeval lek beneden. Heb een revisiesetje besteld in Barendrecht. Maar heb net in Roggel bij de motorsloop ook een andere opgehaald. voor 30 euro.
En me speedo healer is vandaag binnen gekomen. Nu nog de powercommander ,die is ook opgestuurd.
 
Dinsdagmorgen stond ik om half 5 s`morgens met pech.Koppeling werkte niet meer.Geen druk meer.
Olie bij gevuld bij de benzinepomp maar kreeg geen druk meer. En je kan ook niet ontluchten bij de pomp. Hij is iedergeval lek beneden. Heb een revisiesetje besteld in Barendrecht. Maar heb net in Roggel bij de motorsloop ook een andere opgehaald. voor 30 euro.
En me speedo healer is vandaag binnen gekomen. Nu nog de powercommander ,die is ook opgestuurd.

Wel balen, maar je hebt wel wat te doen van het weekend... ;)

Hoe ben je verder gekomen?
 
Gewoon in zijn 3 gereden naar huis. Dat ging goed. Ik was nog maar een half uur van huis. Kon iedergeval niet door naar Arnhem zo.
In het weekend ga ik op me gemak in de garage beginnen. Kan ik gelijk alles schoon maken .Voor die powercommander is het toch niet nodig om je zijkant open te maken???Want die heb ik nog niet binnen gehad.Anders moet ik hem 2 keer open maken.
 
Dinsdagmorgen stond ik om half 5 s`morgens met pech.Koppeling werkte niet meer.Geen druk meer.
Olie bij gevuld bij de benzinepomp maar kreeg geen druk meer. En je kan ook niet ontluchten bij de pomp. Hij is iedergeval lek beneden. Heb een revisiesetje besteld in Barendrecht. Maar heb net in Roggel bij de motorsloop ook een andere opgehaald. voor 30 euro.
En me speedo healer is vandaag binnen gekomen. Nu nog de powercommander ,die is ook opgestuurd.

Das geen pech... das een panne looking for a place to happen, je wist dat het eraan zat te komen tenslotte ;)
 
Heb je nou een gesprek met jezelf? :P
Een oud collega van me had of heeft er 1 te koop staan die er érg strak uitzag. Huiskamer motor.

Ik ga hier helemaal stuk op Comedy central.
Geen gesprek met mezelf maar mezelf quoten is niet handig

Komt vaker voor maar dan ziet niemand de fout
Iets met bier :+
 
Laatst bewerkt:
Ik duik er zo in maar ik ga nu echt helemaal stuk op Comedy Central, geniaaaaaaal!
Rianna op je netvlies en jij gaat naat bed
8257075cb10e3253c7102e653e2a7ddb
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan