Het SRAD topic #17 Zomerpeen en waterballen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie je wel, had ik het toch goed _O-

En ach, zonder koppeling kom je ook wel thuis is alleen niet zo lekker.
Ik heb gewoon in zijn 3 naar huis gereden. En op het tijdstip dat ik op de weg zit dan is het rustig. Hij ging ineens uit z`n eigen rijden bij het stoplicht terwijl ik me koppeling inhad .
Ik heb al een andere en gaat hem er zo opzetten.Dat revisiesetje hou ik reserve .
 
Ik heb gewoon in zijn 3 naar huis gereden. En op het tijdstip dat ik op de weg zit dan is het rustig. Hij ging ineens uit z`n eigen rijden bij het stoplicht terwijl ik me koppeling inhad .
Ik heb al een andere en gaat hem er zo opzetten.Dat revisiesetje hou ik reserve .

Ik heb wel eens gedacht stel mijn leiding knapt en hij staat in de 1 wat gebeurd er dan.

De motor slaat af voordat jij het door hebt of hij bokt en je ligt erachter en de motor 5 meter verderop.
 
Ik heb gewoon in zijn 3 naar huis gereden. En op het tijdstip dat ik op de weg zit dan is het rustig. Hij ging ineens uit z`n eigen rijden bij het stoplicht terwijl ik me koppeling inhad .
Ik heb al een andere en gaat hem er zo opzetten.Dat revisiesetje hou ik reserve .

Das eigenlijk nog best link? Stel dat ding klapt ineens terwijl je met ingeknepen koppeling staat? Dan schiet ie dus naar voren en zal afslaan. Grote kans dat je ligt...
 
Zo hij staat weer in elkaar. Koppeling werkt weer.En gelijk me speedohealer aan gesloten.Jammer dat de powercommander nog niet binnen is. Dan had ik alles gelijk gedaan. Zo een hoop ketting vet in dat koppelingsdeksel.Gelijk alles schoon gemaakt.
 
Ik heb wel eens gedacht stel mijn leiding knapt en hij staat in de 1 wat gebeurd er dan.

De motor slaat af voordat jij het door hebt of hij bokt en je ligt erachter en de motor 5 meter verderop.
Ik had me koppeling in en stond bij het stoplicht. Alleen de koppelingshendel ingeknepen.Me andere hand gewoon naast me. Gewoon relax. Toen ineens ging hij rijden. Wel een rare gewaarwording hoor. Dat verwacht je niet.
Ik ben altijd kalm en schrik niet gauw.
 
Het had eigenlijk appart moeten zitten die koppelingscillinder. Want hij is vuil van de kettingvet aan de binnenkant.Die pen en dat rubber zijn smerig gewoon.Daar is niet over nagedacht .
 
Het had eigenlijk appart moeten zitten die koppelingscillinder. Want hij is vuil van de kettingvet aan de binnenkant.Die pen en dat rubber zijn smerig gewoon.Daar is niet over nagedacht .
Dan zou ik het maar even heel goed in de gaten gaan houden nu

Ik heb tijdens een kettingwissel de boel daar ook schoongemaakt de stift eruit en schoon weer teruggezet
Mooi dat de keering lek was. Toen ik de motor starte liep de olie eruit.

Check dat even goed voordat jij je blok in de soep heb liggen
 
Als het morgen droog is ga ik even rijden kijken of alles goed is. Moet ook even met de tom tom 100 rijden en kijken wat het verschil met me km teller is. Dat moet ik in de speedohealer toetsen in %.
 
Dat is vet van de ketting en vuil. Had eigenlijk appart moeten zijn , vind je niet. Nu komt het als je rijd naar binnen.
Er zijn ook mensen die een rietje om die stift doen dan blijft hij mooi schoon en je keering heel
http://chucksirois.com/
en dan zoeken naar
Clutch Push Rod Seal Fix

zo houd je je stift schoon.
Of dit net zo werkt bij een busa weet ik niet
 
Laatst bewerkt:
Ik had me koppeling in en stond bij het stoplicht. Alleen de koppelingshendel ingeknepen.Me andere hand gewoon naast me. Gewoon relax. Toen ineens ging hij rijden. Wel een rare gewaarwording hoor. Dat verwacht je niet.
Ik ben altijd kalm en schrik niet gauw.

Dat heb ik met mn auto een keer gehad.. Erg apart.. :Y
 
Moggel!

Is er iemand die kadertjes om de foto's in de voorgaande pagina's kan maken? Anders gaan ze er vanaf nu zonder kadertje in (van mij hoeft het niet zo per se namelijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan