Nu het toch over nokkenaskettingspanners gaat; over 2 weken heeft mijn XT1200Z (DP01) de 80k beurt. Gekocht met 28k, en sindsdien nog niet vervangen. Wat daarvoor is gebeurd weet ik natuurlijk niet, maar ik gok dat dit nog de eerste spanner is.
De 80k beurt bevat ook het kleppen stellen; is het dan een logische stap om de nokkenaskettingspanner in een keer mee te laten nemen? Ik heb zelf eigenlijk geen idee hoe bereikbaar die spanner is en wat het vervangen inhoudt.
Balhoofdlager is ook nog steeds origineel en gaat ook nog steeds prima. Degelijke fiets hoor!
18k is wel snel, zeker voor deze prijsklasse.
Geen vorm van garantie ?
(Geen terugroepactie geweest?)
denk een gevalletje van pech .18K is snel.. die van mij is op 40k vervangen.
Geen terugroepactie op geweest trouwens.
Heeft er iemand ervaring met aftermarkt luchtfilters. Ik lees dat K&N wel goed is. Maar daarnaast zie ik ook dat er mogelijk ipv 1 luchtfitler voor beide cilinders ook 2 luchtfilters (1 per cilinder) speciaal voor "off-road" gebruik bestaan. Is die laatste dan niet veel beter (meer lucht naar de cilinder) dan 1 enkele. Natuurlijk zal 1 filter goedkoper zijn dan 2. Maar als de prestatie dan veel beter is, is dat het mogelijk wel waard.
net een xt1200 uit 2016 gekocht....
Geen balkje voor de ruit dus geen optie daar
het liefst had ik hem natuurlijk boven het klokkenspel. dan zit hij mooi in het zicht en steekt het ding niet zo raar uit op het stuur.....
Hoe hebben jullie dit gedaan?
dat lijkt een heel ander ruitje te zijn...zoals je hieronder ziet geen bakje.... dat zou echt ideaal zijn..
En waar zet je zoiets dan vast?
Op mijn 2013 heb ik de SW motech nav steun met een TomTom 550.
Zit perfect boven de cockpit,mooi in het zicht.Ben er blij mee.
Ja ik denk dat dat hem ook gaat worden...nu de dealer overtuigen dat dat gewoon bij de aankoopprijs inbegrepen moet zitten
Met 2016 bedoelde ik het jaar dat de motor voor eerst op kenteken is gezet. Dus is inderdaad niet gelijk aan het model jaar. (En gelukkig niet door de dealer aangeprezen als een nieuw model, dus daar kan ik hem de schuld niet van geven)
Is deze specifieke kleurstelling dan specifiek voor de "first edition"?
Als ik de model updates zo lees maakt dat niet zo heel veel uit qua features.....op dat navigatie balkje na dan helaas.....
Nee zwarte kappen.
Foto's waren ter illustratie van hoe de ruit er uit zag. Niet direct de motor die ik op het oog had.
met als risico te vragen naar de bekende weg......
net een xt1200 uit 2016 gekocht....maar zit enorm te stoeien met het bevestigen van de garmin navigatie..
Op het stuur is te hoog (en niet echt mooi)
Geen balkje voor de ruit dus geen optie daar
het liefst had ik hem natuurlijk boven het klokkenspel. dan zit hij mooi in het zicht en steekt het ding niet zo raar uit op het stuur.....
Hoe hebben jullie dit gedaan?
dank alvast voor jullie reacties
Ja die touratech had ik ook gezien.dealer ging ruitbevestiging bestellen.....drie weken wachten (voorop gesteld dat hij het niet vergeet natuurlijk). Overigens als ik jou foto zou zie is dit idd ook de kleurstelling van die ik op het oog heb (blauw zwarte kappen en goudkleurige stickers).Touratech heeft ook een mooie oplossing, waar ik althans al jaren blij mee ben. Het is eigenlijk een verstel-mechanisme voor de ruit waar tevens een balkje voor bevestiging van je navigatie aan zit. Niet de goedkoopste, wel degelijk.
Touratech-windscreen-adjuster-with-gps-mounting-bar
Bekijk bijlage 1528863
Ja die touratech had ik ook gezien.dealer ging ruitbevestiging bestellen.....drie weken wachten
Vind die tankpad ook wel heel gaaf...die is gewoonte bestellen neem ik aan? En makkelijk te plakken?
Ik weet niet waar de dealer het gaat bestellen.....als het touratech wordt dan kan ik me vast voorbereiden
navigatie zit nu tijdelijk op het stuur .....kijkt wat lastiger....en vooral minder mooi (vind ik dan)
dank in ieder geval allemaal voor jullie hulp en opmerkingen....
Hij staat sinds zaterdag in de garage (met 650km erbij sinds ophalen)