Het Suzuki GSX-R600 topic deel XVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag wedstrijden gehad. Ging lekker. In de A gekwalificeerd als 31e (een na laatste) en een goede start gehad dus lekker baar voren gereden en als 18e geëindigd. Met een nieuw pr van 1.54,4 *O*
 
Vanochtend rondje motorzaken gedaan.

Volgende week nieuwe bandjes erop :)

Kwam ik in rijen aan, wou ik me helm af doen, is dat klik dopje van me bandje gescheurd :? heel raar.

Maar was gelijk mooi excuus voor een nieuwe helm. :P

Deze is het geworden *D

XSpirit_ELIAS_TC-3.jpg


*O*
 
Wij mochten de nieuwe niet gebruiken... Maatje van me die gisteren aan het trainen was stond bij ons in de pitbox, die was maandag met de ONK SSP race wel over de nieuwe ruskenhoek gereden en vond het zeker beter.

Vanuit de strubben volgas door de rechter ruskenhoek, dan terug naar 3 of 4 voor de linker ruskenhoek. Of ze remmen moesten voor Stekkenwal weet ik niet? Ik iig wel even kort, ook al kwam ik uit de oude ruskenhoek. :+

Verkoop je die bandenwarmers? En transponderhouder verkoop je niet los, of wel?



nee verkoop ze nog niet. Dit seizoen verleng ik ook weer mn licentie. Die blijft 3 jaar geldig na aanschaf en dus moet ik dit jaar weer verlengen.
Zonde om me 600 euro kostende cursus (die geen reet voorsteld dat b -licentie gedoe) weg te pleuren toch??

Ik ben nog niet op assen geweest dus geen idee hoe ie loopt. Dat weet je btw pas als je er rijdt..
Weet wel dat ik gehoord heb dat ie ong 2 sec sneller is geworden.
Scheelt een hoop... (als dat zo is heb ik toch die ene x een 1.51 gereden :P)

@ Fat ..


Ik heb alweer ff ee nmotor hoor !!!

Ja...een gsxr!!!

Maar geen racer..is voor naar me werk. Woon in de binnestad nu en met de auto doe ik 25 min soms over 5 km.
Nu trap ik dat ding aan en ben ik met 100 her en der :Y er in 10 min.
Weegt 165 kilo...en heb al een big bore kit en vol systeem ervoor gekocht.
dan ga ik omhoog van...jaja 59 krukpk's naar 73 kruk pk;s (hoop ik :P)
Tis een gsxr 400rr :) :) :P :P :+ :+
zo een dik ding is niks voor in de stad...heb niks aan een 1000. En dees kan je temminste vol doortrappe op straat zonder echt debiel te doen als je vol in 6 rijdt...dan rijd je nmaleijk ong 225 :+

racer zal er wel weer es komen maar wil dan max een 2 jaar oud ding.
Alles anders ...maak je geen kans op winst in de zac/cup/onk/ss/wsbk/gp/moto2/125/idm ( :+ )
Met een 2004-2006 fiets kan je niks.....
 
Een wat langer verslag van gisteren. Eerste kwali, lekker gereden, maar wel op een oud bandje. Dus na een paar lekkere rondjes begon t aardig te glijden, dus ben k maar de pitstraat in gereden. Had een 1.57,4. Goed voor p20 in de A. Tweede kwali gereden en een 1.56 nogwattes gereden. Mocht hiermee helemaal achterin de A starten, op de 31e plek

Nouja, k kon niks meer verkloten, dus ik heb maar goed veel gas gegeven bij de start en begon allemaal mensen in te halen. Bij madijk kwam ik nog een bekende tegen, Jeroentje. Gas bijgegeven en daar ging k ook voorbij. Toen In ossebroeken nog een paar man buitenom gepakt en voor de strubben er m nog ff tussen geprikt. Hoeveel man k gepakt heb weet ik niet maar t waren er veel.

Einde veenslang nog iemand eruit geremd en door de ruskenhoek iemand buitenom ingehaald. Toen was t wel een beetje klaar met inhalen en de ronde op die plek uitgereden. Toen kwam 1 man me eind veenslang voorbij en die kon ik wederem counteren door m buitenom bij stekkenwal te pakken. Verder nog wat gestoeid met een blauwe gixxer, ingehaald en in de laatste ronde zou ik nog een bloemetjes R6je verslinden maar dat lukte op 4 honderste niet en eindigde als 18e, 3 plekjes achter Dani punani

En een nieuw PR van 1.54,4

Van het hele veld had ik de oudste motor :X Toch 12 man weten te verslinden :+
 
nee verkoop ze nog niet. Dit seizoen verleng ik ook weer mn licentie. Die blijft 3 jaar geldig na aanschaf en dus moet ik dit jaar weer verlengen.
Zonde om me 600 euro kostende cursus (die geen reet voorsteld dat b -licentie gedoe) weg te pleuren toch??

Ik ben nog niet op assen geweest dus geen idee hoe ie loopt. Dat weet je btw pas als je er rijdt..
Weet wel dat ik gehoord heb dat ie ong 2 sec sneller is geworden.
Scheelt een hoop... (als dat zo is heb ik toch die ene x een 1.51 gereden :P)

@ Fat ..


Ik heb alweer ff ee nmotor hoor !!!

Ja...een gsxr!!!

Maar geen racer..is voor naar me werk. Woon in de binnestad nu en met de auto doe ik 25 min soms over 5 km.
Nu trap ik dat ding aan en ben ik met 100 her en der :Y er in 10 min.
Weegt 165 kilo...en heb al een big bore kit en vol systeem ervoor gekocht.
dan ga ik omhoog van...jaja 59 krukpk's naar 73 kruk pk;s (hoop ik :P)
Tis een gsxr 400rr :) :) :P :P :+ :+
zo een dik ding is niks voor in de stad...heb niks aan een 1000. En dees kan je temminste vol doortrappe op straat zonder echt debiel te doen als je vol in 6 rijdt...dan rijd je nmaleijk ong 225 :+

racer zal er wel weer es komen maar wil dan max een 2 jaar oud ding.
Alles anders ...maak je geen kans op winst in de zac/cup/onk/ss/wsbk/gp/moto2/125/idm ( :+ )
Met een 2004-2006 fiets kan je niks.....

Zonde idd ja.. Maar verlengen kost ook niet niks. :N Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen van die maat van me ;) , vond het zeker jammer dat ik de nieuwe ruskenhoek niet mocht pakken, maar ik hoorde al van een TT circuit baco dat het ONK er in overleg overheen mocht rijden om het te testen, schijnt dat ze het dit seizoen verder alleen gaan gebruiken voor de WSBK en de TT..

Jammer dat je ze niet verkoopt :+ moet 17 april weer rijden, op zandvoort, dan hoop ik toch wel warmers te hebben :X :P :P

Ga je dit seizoen nog beginnen? ;)
 
Een wat langer verslag van gisteren. Eerste kwali, lekker gereden, maar wel op een oud bandje. Dus na een paar lekkere rondjes begon t aardig te glijden, dus ben k maar de pitstraat in gereden. Had een 1.57,4. Goed voor p20 in de A. Tweede kwali gereden en een 1.56 nogwattes gereden. Mocht hiermee helemaal achterin de A starten, op de 31e plek

Nouja, k kon niks meer verkloten, dus ik heb maar goed veel gas gegeven bij de start en begon allemaal mensen in te halen. Bij madijk kwam ik nog een bekende tegen, Jeroentje. Gas bijgegeven en daar ging k ook voorbij. Toen In ossebroeken nog een paar man buitenom gepakt en voor de strubben er m nog ff tussen geprikt. Hoeveel man k gepakt heb weet ik niet maar t waren er veel.

Einde veenslang nog iemand eruit geremd en door de ruskenhoek iemand buitenom ingehaald. Toen was t wel een beetje klaar met inhalen en de ronde op die plek uitgereden. Toen kwam 1 man me eind veenslang voorbij en die kon ik wederem counteren door m buitenom bij stekkenwal te pakken. Verder nog wat gestoeid met een blauwe gixxer, ingehaald en in de laatste ronde zou ik nog een bloemetjes R6je verslinden maar dat lukte op 4 honderste niet en eindigde als 18e, 3 plekjes achter Dani punani

En een nieuw PR van 1.54,4

Van het hele veld had ik de oudste motor :X Toch 12 man weten te verslinden :+

Lekker gereden dan, 1.54,4 is echt een nette tijd op de oude lay out pik! Als je dit vast kan houden, volgend seizoen maar eens op nieuw materiaal proberen. :+

Superbikes kijken :W
 
om even terug te komen op de gsxr uit 2004 die werd gekocht.
maat van me is der nogmaals heen gegaan (zonder mij) en heeft hem uiteindelijk gekocht. de tik zou worden verholpen.
denk dat t vooral een impuls aankoop is geweest en of het een goede is geweest merken we vanzelf
 
Lekker gereden dan, 1.54,4 is echt een nette tijd op de oude lay out pik! Als je dit vast kan houden, volgend seizoen maar eens op nieuw materiaal proberen. :+

Superbikes kijken :W

Thnx, met nieuwer materiaal moet k wel onder de 1.50 kunnen komen :) T was gister 8 graden trouwens. Goed voor de grip :+ En in 2 sessies mn achterband kapot gereden :o

Wat foto's van mn nieuwe combi :)

GroteFoto-USMTPKBJ.jpg


GroteFoto-GI86IZDU.jpg


10AB-2552-054.jpg


10AB-2608-103.jpg


10AB-2644-136.jpg
 
Zo....gisteren lekker ritje gemaakt, zijn langs kinderdijk ofzoiets gegaan...beetje dijkjes rijden..dit weekend er toch weer 300km bij gereden *O*

Vandaag kwam er 1 van ons voetbalteam 's ochtends aan met een geel papiertje in z'n hand...
Die was vanochtend vroeg vanuit Rotterdam met de motor teruggereden...en gepakt door onopvallende motor en ook golfje erbij..had die man op de motor gezegd dat hij eigenlijk niet eens dienst heeft B| (bokkelul)
Ze hebben hem uiteindelijk gematst...hij reed 170 gemiddeld, hebben er 155 ofzo van gemaakt, na correctie in ieder geval 148 (waar 100 mag), plus boete voor geen spiegels :9 dus die krijgt nog wel leuk bonnetje thuis!
 
Zo....gisteren lekker ritje gemaakt, zijn langs kinderdijk ofzoiets gegaan...beetje dijkjes rijden..dit weekend er toch weer 300km bij gereden *O*

Vandaag kwam er 1 van ons voetbalteam 's ochtends aan met een geel papiertje in z'n hand...
Die was vanochtend vroeg vanuit Rotterdam met de motor teruggereden...en gepakt door onopvallende motor en ook golfje erbij..had die man op de motor gezegd dat hij eigenlijk niet eens dienst heeft B| (bokkelul)
Ze hebben hem uiteindelijk gematst...hij reed 170 gemiddeld, hebben er 155 ofzo van gemaakt, na correctie in ieder geval 148 (waar 100 mag), plus boete voor geen spiegels :9 dus die krijgt nog wel leuk bonnetje thuis!
Ja ze zijn weer lekker bezig, de jongens van de Acceptgiro Brigade -O-

Gisteren van de A16 geplukt en een bon gekregen voor 30km te hard |(
 
ik zou nog een foto posten van de zijkant waar duidelijk te zien is hoe het eruit ziet zonder katalysator, bij deze dan even :)

rechterkant:
full


en voor de volledigheid de linkerkant :P
full
 
Thnx, met nieuwer materiaal moet k wel onder de 1.50 kunnen komen :) T was gister 8 graden trouwens. Goed voor de grip :+ En in 2 sessies mn achterband kapot gereden :o

Wat foto's van mn nieuwe combi :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


je rijdt alsof je aan het touren bent!!!
Ga es met je kont naar achter in de bochten..
maak je je fiets langer en stabieler mee!
 
Heeft ie geluk gehad! :o
:Y zeker weten! en dan te bedenken dat hij op de motor naar Rotterdam was gegaan omdat hij bang was dat alles afgezet zou zijn vanwege de marathon, anders wastie gewoon met de auto gegaan. Wat bleek.....er was nog helemaal niets afgezet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan