Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Laten we Robbie niet vergeten, 3e in het WK van 1971.

Robbie.jpg


Plaatje ff van THS zijn site geleend.
 
Ja en dan te bedenken dat Rob het altijd met heel wat minder materiaal moest doen dan bijvoorbeeld Sheene.
Mooi die filmpjes van Rob, heb ze allemaal gezien. Kleurrijk figuur was het zeker :)

Barry heeft nooit een T500 gereden maar een TR500, seeley frame en watergekoeld als ik me goed herinner ......soort van fabrieksfiets.
Maar dat wist je vast al ;)
 
Ja, ik zag de aftiteling ook al! Eigenlijk was mijn eerste motor exact hetzelfde qua uitvoering, zelfde kleur en zo. Heb goede herrinneringen aan de T500.
Ja het is een prachtige motor, ga haar steeds meer waarderen. Mijn T500 is een jaar jonger dan ik maar toch ver voor mijn tijd. Toen ik begon met motorrijden kocht je gewoon geen tweetakt meer.
 
Je kan altijd even gaan kijken en horen wat de eigenaar te vertellen heeft.
Al is dat ook geen garantie dat hij de waarheid vertelt. ;)
Meestal is het antwoord; ik heb hem lopend weggezet jaren geleden, en nu start hij niet meer, verder weet ik het ook niet;)
Waarom maakt u hem zelf niet? Eh, geen tijd, geen zin, geen verstand van, of vrouw verwacht tiende kind. :+
Mist overigens wel zijn luchtfilterkast/ aansluitrubbers zie ik. Daar zal niet makkelijk aan te komen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Koopje, als er niet te veel aan mankeert.
Och, bieden vanaf 3250. Dat wil hij er dus voor hebben. Als je zelf niet bang bent om te sleutelen, je laat de krukas reviseren voor 500 euro en steekt er nog 2000 in....Dan heb je voor 6000 een motor die je nooit meer wegdoet. Persoonlijk zou ik mij drukker maken over de versnellingsbak dan de krukas. Die laatste is te reviseren, maar zie maar een vijfde versnelling voor een T500 te vinden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan