Dynojet kitje niet doen. Kost relatief veel, en je krijgt er niet zo heel veel voor terug: Misschien 2 a 3 pk, waarbij na 20k de naalden weer versleten zijn. Origineel is toch het beste. KN filter icm open uitlaat en afstellen levert al net zo veel op.
Fatsoenlijke vering is een veel betere investering. Zeker met andere (kortere) dogbones, waardoor de achterkant verhoogd wordt en de cat nog scherper gaat sturen. Cheap ass oplossing is de voorpoten doorsteken, maar bij circuit gebruik kan je dan tegen de grondspeling aanlopen...
Ik heb bij 42k, alleen nog maar klepspeling controle gehad. Nooit stellen.
(Bij de Tuono trouwens ook niet
@ks
Had op mijn eerste Poes ook een Dyno kitje, en vondt hem toch echt beter, en vlotter rijden.
(icm met andere tandwiel verhouding, filter en Hotcammetje destijds).
Wbt de vering, helemaal mee eens.
Bij mijn laatste Poes, de olie vervangen voor dikkere.
Dat was al een zeer merkbaar verschil
Misschien zijn we dan met de thundercat rijders een apart soort volk..
Wat vind of vond je zo fijn aan je Thundercat? En wat niet
Power.Wat vind of vond je zo fijn aan je Thundercat? En wat niet
Goede alles kunner. Was mijn 3de en 4de motor. Met de eerste kon ik alles, rustig rijden, circuit tot met stepjes aan de grond, toeren. De tweede werkte wat minder goed voor me (had een verhoogde achterkant), en daar was de uitdaging op een gegeven moment weg. Had al een paar 2 cilinders gereden (BMW GS) en wilde meer koppel.Wat vind of vond je zo fijn aan je Thundercat? En wat niet
Goede alles kunner. Was mijn 3de en 4de motor. Met de eerste kon ik alles, rustig rijden, circuit tot met stepjes aan de grond, toeren. De tweede werkte wat minder goed voor me (had een verhoogde achterkant), en daar was de uitdaging op een gegeven moment weg. Had al een paar 2 cilinders gereden (BMW GS) en wilde meer koppel.
Uiteindelijk heeft die plaats gemaakt voor een iets brutere motor, met meer uitdaging. Geen BMW
Geen reden voor de poes, dat heb ik nu ook op de T. Sterker nog, T is comfortabeler (ja ik word oud) Zuinig is hij dan weer niet (1:18 voor de poes tegenover 1:14 van de T.) . .Do I need to say more
Behalve het aan de grond rijden, dat is mij nog nooit gelukt, op het puntje van mijn schoeisel na
Mis nog een ding KS,
Vakantie tripjes, rap, comfortabelen zuinig....
Waarom heb ik dan alweer een Poes weg gedaan
Volgende keer even carburateurs aftappen voordat je hem een tijd weg zet.- Liep op 3 cilinders (heel de carbs verstopt door die kut ethanol)
Zou mijn motor sowieso nooit 15 min stationair laten draaien. Das helemaal niet goed. Rijden met de motor na het toevoegen van dit additief lijkt mij een veel beter plan. Maar moet zeggen dat ik er zelf totaal geen ervaring mee heb. Maar is je motorblok toe aan zoiets of is het puur interesse?