Het Voorne-Putten Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gok op deze
891136.jpg

het is een v-twin, uit '00 en je hebt er op proef gereden.

Wat heb ik gewonnen?
 
Laatst bewerkt:
Jongone en Jo-one 2 keer gespot. Eerste keer bij de mac en de tweede keer zat jullie achter mij door nieuwehoorn en jo-one tot de stoplichten naast de BP.

Ben de hele dag bezig geweest. Winkelen met de familie en heen en weer rijden naar de gemeente met oude rotzooi anders was ik ook meegegeaan.

Gaan er mensen vanavond nog als de weer goed blijft?
 
Jongone en Jo-one 2 keer gespot. Eerste keer bij de mac en de tweede keer zat jullie achter mij door nieuwehoorn en jo-one tot de stoplichten naast de BP.

Ben de hele dag bezig geweest. Winkelen met de familie en heen en weer rijden naar de gemeente met oude rotzooi anders was ik ook meegegeaan.

Gaan er mensen vanavond nog als de weer goed blijft?
En nu weer thuis :) Vanavond werken.
 
Jongone en Jo-one 2 keer gespot. Eerste keer bij de mac en de tweede keer zat jullie achter mij door nieuwehoorn en jo-one tot de stoplichten naast de BP.

Ben de hele dag bezig geweest. Winkelen met de familie en heen en weer rijden naar de gemeente met oude rotzooi anders was ik ook meegegeaan.

Gaan er mensen vanavond nog als de weer goed blijft?

Hey Rob, anders ga je morgen toch mee.. Medic wilde ook wel rijden.. s'avonds vind ik lullig voor mijn meisje.. :$
 
Avond!!

kreeg vandaag minder leuk bericht. er is een foute berekening binnegekomen bij de belastingdienst voor de zorgtoeslag.
moet nu dus 800 euro terugbetalen :(

maja dat overleven we ook wel weer gelukkig. :')

nu maar even lekker bankhangen! om 22.00 uur weer naar het werk voor mijn laatste nachtje.

wel even jullie best doen om dit deeltje vol te krijgen he voor middernacht ;)
 
Hey Rob, anders ga je morgen toch mee.. Medic wilde ook wel rijden.. s'avonds vind ik lullig voor mijn meisje.. :$

ik probeer een beetje op tijd wakker te zijn uit mijn nachtdienst dus als het weer rond half 3 wordt zou het kunnen zijn dat ik ook een rondje mee rij! :Y

en het weer moet ook wel goed zijn natuurlijk! :9
 
Avond!!

kreeg vandaag minder leuk bericht. er is een foute berekening binnegekomen bij de belastingdienst voor de zorgtoeslag.
moet nu dus 800 euro terugbetalen :(

maja dat overleven we ook wel weer gelukkig. :')

nu maar even lekker bankhangen! om 22.00 uur weer naar het werk voor mijn laatste nachtje.

wel even jullie best doen om dit deeltje vol te krijgen he voor middernacht ;)

En dan heb ik vandaag je xenon binnen gekregen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan