Zal zeker mooi zijn, beter als er eentje ook daadwerkelijk over gaat tot de koop van je bike...Idd heel netjes
Hebben zich 2 kopers voor mijn motor gemeld dus met een beetje geluk kan ik hier binnenkortook in de OP
Zat er zelf aan te denken het frame te laten powder coaten in constructie zwart (dat is niet mat, niet gloss maar er tussen in met een vleugje grijs).~
Zal zeker mooi zijn, beter als er eentje ook daadwerkelijk over gaat tot de koop van je bike...
Vind 'm origineel wel mooi, dus laat ik het wel zo, was alleen ff nieuwsgierig hoe het zou staan als ie in die kleurstelling. Als ik dat zou laten doen, dan wordt moeders de vrouw helemaal gek, heb m'n blade-project ook nog..
Heb laatst mijn autovelgen laten richten en coaten, stonden ook dikke matzwart gecoate X5-velgen. Dat was echt gaaf, als je er overheen ging met je vingers, leek het net of het een soort schuurpapier-effect wasl. Het frame en de achterbrug van mijn blade-project laat ik ook zo coaten
Wel makkelijk als je met klussen schuurpapier te kort komt...Zal wel lekker te poetsen zijn dan...
gisteren de flapper valve van de motor afgehaald, binnenkort is het pair-systeem aan de beurt
Ik ben dat dus ook van plan maar waar kan je zo een setje kopen met blind plaatjes voor de flapper valve en het pair-systeem
Ja dat is hem.
Eigenlijk is het setje alleen een afdek cover van waar nu je flappervalve zit.
Wat je ook kan doen is de flapper valve laten zitten, het slangetje lostrekken en afdoppen met een schroefje.
Vervolgens de voorkant van de motor losmaken, daarna het covertje van de air intake halen, en dan zie je het klepje zitten waar het allemaal om gaat..
Haal het asje eruit, en vervolgens het klepje.. Daarna zet je het front weer terug op de motor en dan ben je klaar..
Ja dat is hem.
Eigenlijk is het setje alleen een afdek cover van waar nu je flappervalve zit.
Wat je ook kan doen is de flapper valve laten zitten, het slangetje lostrekken en afdoppen met een schroefje.
Vervolgens de voorkant van de motor losmaken, daarna het covertje van de air intake halen, en dan zie je het klepje zitten waar het allemaal om gaat..
Haal het asje eruit, en vervolgens het klepje.. Daarna zet je het front weer terug op de motor en dan ben je klaar..
Alleen het slangetje afdoppen moet toch al voldoende zijn??
Het klepje staat standaard open en door het afdoppen van het slangetje ontstaat er nooit meer een (onder)druk waardoor het klepje dicht kan slaan.
Morgen droog en relatief warm dus ik ga een.ritje maken. Nog mensen die mee rijden? Uurtje of 1 vanuit Utrecht