Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht heb ik er nog eentje, moet ik ff zoeken. Maar of ie past, weet ik niet. Heb je een foto van de dop?
 
Laatst bewerkt:
Wellicht heb ik er nog eentje, moet ik ff zoeken. Maar of ie past, weet ik niet. Heb je een foto van de dop?
full
 
Heb ff gekeken, voor zo'n tankdop heb ik geen ring, heb een kleiner type dop. Maar ik heb nog wel een rubberen ring die aan de onderkant van de bevestigingsring om het vulgat heen hoort. Zit die er bij jou ook nog omheen?
Ja die heb ik wel :$ Dus onderop de draaidop hoort echt een rubberen ring ? Tja, anders zou 't niet zo meuren in m'n schuur. De tankdop heb ik overigens van marktplaats van iemand uit Eindhoven (veel SP onderdelen) maar ik krijg een steeds onaangenamer gevoel bij dit heerschap. Valblokken ook bij hem gekocht, (m'n eigen schuld ik had eerst foto's moeten vragen) hij zei dat het een fluitje van een cent was. Dat 't bij mij tegenzat lag geheel aan mij. Op mijn vraag of ik dan toch een rechte bout kon krijgen i.p.v. EEN KROMME heb ik nog steeds geen antwoord :?
Dus wees gewaarschuwd iedereen.
Maar iemand een idee hoe ik aan een rubbertje _O- kom ?
 
Laatst bewerkt:
Ja die heb ik wel :$ Dus onderop de draaidop hoort echt een rubberen ring ? Tja, anders zou 't niet zo meuren in m'n schuur. De tankdop heb ik overigens van marktplaats van iemand uit Eindhoven (veel SP onderdelen) maar ik krijg een steeds onaangenamer gevoel bij dit heerschap. Valblokken ook bij hem gekocht, (m'n eigen schuld ik had eerst foto's moeten vragen) hij zei dat het een fluitje van een cent was. Dat 't bij mij tegenzat lag geheel aan mij. Op mijn vraag of ik dan toch een rechte bout kon krijgen i.p.v. EEN KROMME heb ik nog steeds geen antwoord :?
Dus wees gewaarschuwd iedereen.
Maar iemand een idee hoe ik aan een rubbertje _O- kom ?
Zou ik eens bij een kennis van mij moeten kijken, die heeft een soortgelijke tankdop. Maar of dan om de dop ook een rubberen ring hoort, weet ik niet. Weet wel dat hij 'm nieuw gekocht heeft.

Ik heb zelf deze dop en heb geen benzineluchten rond mijn SP.

Black Keyless Fuel Gas Cap fit Honda CBR600RR VTR1000 2003-2008 04 05 06 07 | eBay

Wel bizar van die valdoppen :o
 
Laatst bewerkt:
Verdomme zeg... Lees is net dat er dit weekend lenteweer op komst is, zie ik dat ze in Nijmegen weer hebben gestrooid. AAAAAAARGH B|
 
Ik ben vanmorgen nog maar ff met de scootah naar m'n werk gereden, maar hier zien de wegen er nog ongepekeld uit. Wellicht morgen ff een ww-ritje op de SP :]
 
Ja die heb ik wel :$ Dus onderop de draaidop hoort echt een rubberen ring ? Tja, anders zou 't niet zo meuren in m'n schuur. De tankdop heb ik overigens van marktplaats van iemand uit Eindhoven (veel SP onderdelen) maar ik krijg een steeds onaangenamer gevoel bij dit heerschap. Valblokken ook bij hem gekocht, (m'n eigen schuld ik had eerst foto's moeten vragen) hij zei dat het een fluitje van een cent was. Dat 't bij mij tegenzat lag geheel aan mij. Op mijn vraag of ik dan toch een rechte bout kon krijgen i.p.v. EEN KROMME heb ik nog steeds geen antwoord :?
Dus wees gewaarschuwd iedereen.
Maar iemand een idee hoe ik aan een rubbertje _O- kom ?

weet niet waar je woont, maar de locale ijzerwarenboer heeft vaak ook wel oringtjes. mocht je in de buurt van leiden wonen kom je maar een keer langs, help ik je wel aan eentje ;)
 
Wat mankeerd er aan de originele dop?

Hij lekt niet,stinkt niet en je kunt hem op slot doen zodat ze je benzine nie kunne jatte of er in pisse of zo.
Lijkt me een gevalletje wel verandering maar geen verbetering
 
Wat mankeerd er aan de originele dop?

Hij lekt niet,stinkt niet en je kunt hem op slot doen zodat ze je benzine nie kunne jatte of er in pisse of zo.
Lijkt me een gevalletje wel verandering maar geen verbetering

Verfraaiing, waarom zou je anders andere dempers onder je motor doen? :+
 
Bij mij is het idd ter verfraaiing en ik vind het makkelijk bij het tanken dat ik geen sleutel nodig heb. Ik vind de originele dop ook erg lelijk, dus voor mij is het zeker een verbetering. Ik heb in heel mijn motorcarriere nog niet 1 keer gehoord dat er wat in een tank gegooid is die voorzien was van zo'n dop. Daarbij komt dat mijn motor altijd afgesloten gestald staat of in mijn/het zicht staat.
(Rijd alleen met mooi weer, dus als ik ergens wat ga drinken tussen de motorrit door, staat ie in het zicht nabij het terras, bij wijze van...)
 
Laatst bewerkt:
Wat mankeerd er aan de originele dop?

Hij lekt niet,stinkt niet en je kunt hem op slot doen zodat ze je benzine nie kunne jatte of er in pisse of zo.
Lijkt me een gevalletje wel verandering maar geen verbetering
Deze tankdop is 4 kg lichter
 
Laatst bewerkt:
weet niet waar je woont, maar de locale ijzerwarenboer heeft vaak ook wel oringtjes. mocht je in de buurt van leiden wonen kom je maar een keer langs, help ik je wel aan eentje ;)
Okay, dank je, ik ga wel ff naar de ijzerhandel, 90 km voor een Oringetje is me wat te gek.
 
Laatst bewerkt:
Verfraaiing, waarom zou je anders andere dempers onder je motor doen? :+

Ah ok een beetje personaliseren bedoel je?

Goed idee als iedereen nu zijn sp dop vervangt dan laat ik hem mooi origineel.
Ik mag graag een beetje personaliseren _O- :Y
 
Ff een vraagje.
Ik wil binnen kort nieuwe achter band er om zetten, maar wie heeft er wat achter om liggen en hoe bevalt die.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan