Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan jullie reacties te zien zal het een goede keuze zijn.. Ik ga voor de S20 evo!
 
Ik heb er ook 1 :)
Welgeteld 1960km gelopen uit 2007 :)

Ik zal vanavond een foto posten!

Nu ben ik opzoek naar de volgende delen:
- knipperlichten voor (kleine die het gat opvullen)
- andere achterlichten of een mooie untertail
- stuurdemper

Iemand?
 
Ik heb er ook 1 :)
Welgeteld 1960km gelopen uit 2007 :)

Ik zal vanavond een foto posten!

Nu ben ik opzoek naar de volgende delen:
- knipperlichten voor (kleine die het gat opvullen)
- andere achterlichten of een mooie untertail
- stuurdemper

Iemand?
Gefeliciteerd, maareh...2007 ???
 
Effe wat anders; vanmorgen pak aan, motor uit de schuur, netjes de straat uitgeduwd, ik denk wat duwt het toch zwaar...? Lekke voorband (3e lekke band in 1 jaar), echt jongens...
Nou, dan maar WK Superbike Magnycours kijken...Ziggo storing "geen signaal". One of those days.
Iemand nog tips om minder lekke banden te rijden ?
 
Effe wat anders; vanmorgen pak aan, motor uit de schuur, netjes de straat uitgeduwd, ik denk wat duwt het toch zwaar...? Lekke voorband (3e lekke band in 1 jaar), echt jongens...
Nou, dan maar WK Superbike Magnycours kijken...Ziggo storing "geen signaal". One of those days.
Iemand nog tips om minder lekke banden te rijden ?

Zit er iets in?
Wanneer heb je voor het laatst het ventiel vervangen?
 
Kan in de band niks vinden. Ventiel...ja da's een goeie, die is natuurlijk ook gewoon van 2000. Sowieso vervangen kan geen kwaad. Thanx !!

Draai het binnenventiel er eens uit en ga langs een motorzaak met de vraag of ze er eentje hebben die het zelfde is. Gebeurt vaak zat dat dat binnenventieltje gaar is ofzo.

en als het een rubber ventiel is zou je snel zat moeten zien of het rot is of niet.
 
Vraagje wie gebruikt welke ketting spray. Ik had Castrol maar vond die er snel afgaan vooral na een regen bui.
 
Vraagje wie gebruikt welke ketting spray. Ik had Castrol maar vond die er snel afgaan vooral na een regen bui.
Ik gebruik momenteel Profidrylube, spat niet maar je ziet ook nauwelijks dat er iets op zit en in een test kwam ie er zo'n beetje als slechtste uit dus die niet doen.
 
Draai het binnenventiel er eens uit en ga langs een motorzaak met de vraag of ze er eentje hebben die het zelfde is. Gebeurt vaak zat dat dat binnenventieltje gaar is ofzo.

en als het een rubber ventiel is zou je snel zat moeten zien of het rot is of niet.
Dank je.
 
Album=ET3FZYKF

Vandaag maar weer 150km erop weg gereden! Wat een apparaat :)
 
Laatst bewerkt:
Wie weet waarom mijn foto niet zichtbaar is?
Wellicht de foto eerst openen zodat ie opent in een nieuw venster en dan die link kopiëren en tussen
plaatsen...

Deze undertail dan wat voor je? (Moeten alleen de lampjes gefixt worden)

http://link.marktplaats.nl/847240171

Krijg je dit resultaat...
full


Heb als het goed is nog een setje led kuipknippers liggen, als je die rubberen kuipgat-ringetjes hebt, blijven ze perfect zitten.
Deze bedoel ik...
full
 
Laatst bewerkt:
Vraagje wie gebruikt welke ketting spray. Ik had Castrol maar vond die er snel afgaan vooral na een regen bui.
Ik gebruik tech chain van Putoline, vind het perfect. Spuit het er op en als het er vers opgespoten is, blijft het ook op de ketting zitten ipv dat de halve motor onder komt te zitten na een ritje...
 
Aan jullie reacties te zien zal het een goede keuze zijn.. Ik ga voor de S20 evo!

Daar ga je geen spijt van krijgen. Ze hebben idd het middenstuk van de band veel verbeterd. Die ging bij gewone s20 snel achteruit. Bij de 016 pro had ik dat ook wel een beetje. Nu heeft hij een nette slijtage over de gehele band!
 
Iemand toevallig nog een passagierszitje over of dat afdekkapje? ben de mijne verloren vandaag :? Ik heb de route nog nagereden maar heb m niet meer kunnen vinden ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan