Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit dAs klote man! Sterkte met je herstel!

Ik weet niet hoe groot de schade op de demper is? Kan je de ommanteling eventueel niet draaien of de demper inkorten? Inkorten geeft ook nog een mooi geluid :)

Voor je kuipwerk zou ik zeker een keer langs BVT Motorpaint in Nieuwegein rijden! Die maken hem weer als nieuw, zie je er niets meer van! Die kunne het echt goed!
 
Zo auto ingepakt we gaan der ff een lang weekend tussen uit
Lekker ff lang weekend Sheffield Engeland kijken of ik nog wa mooi spulletjes ken kopen voor de SP
 
Shit dAs klote man! Sterkte met je herstel!

Ik weet niet hoe groot de schade op de demper is? Kan je de ommanteling eventueel niet draaien of de demper inkorten? Inkorten geeft ook nog een mooi geluid :)

Voor je kuipwerk zou ik zeker een keer langs BVT Motorpaint in Nieuwegein rijden! Die maken hem weer als nieuw, zie je er niets meer van! Die kunne het echt goed!

Demper en linkpijp zijn beiden redelijk diep afgeschuurd helaas, moeten echt nieuwe op.

Net even rechtsbijstand gebeld omdat ik de provincie aansprakelijk wil stellen voor mijn schade als ge v oog van vervuild wegdek. Heb gelukkig foto's en een filmpje want de politie vond het niet nodig om te komen kijken bij het ongeval, ik heb wel direct vanaf locatie melding gemaakt. Morgen komt een schade expert een taxatie maken bij de motorzaak. Foto's en filmpje heb ik naar de verzekeraar gestuurd icm een schadeformulier.

Nu maar even afwachten wat het wordt B|
 
Demper en linkpijp zijn beiden redelijk diep afgeschuurd helaas, moeten echt nieuwe op.

Net even rechtsbijstand gebeld omdat ik de provincie aansprakelijk wil stellen voor mijn schade als ge v oog van vervuild wegdek. Heb gelukkig foto's en een filmpje want de politie vond het niet nodig om te komen kijken bij het ongeval, ik heb wel direct vanaf locatie melding gemaakt. Morgen komt een schade expert een taxatie maken bij de motorzaak. Foto's en filmpje heb ik naar de verzekeraar gestuurd icm een schadeformulier.

Nu maar even afwachten wat het wordt B|
Goeie actie, hou vol en succes.
 
Demper en linkpijp zijn beiden redelijk diep afgeschuurd helaas, moeten echt nieuwe op.

Net even rechtsbijstand gebeld omdat ik de provincie aansprakelijk wil stellen voor mijn schade als ge v oog van vervuild wegdek. Heb gelukkig foto's en een filmpje want de politie vond het niet nodig om te komen kijken bij het ongeval, ik heb wel direct vanaf locatie melding gemaakt. Morgen komt een schade expert een taxatie maken bij de motorzaak. Foto's en filmpje heb ik naar de verzekeraar gestuurd icm een schadeformulier.

Nu maar even afwachten wat het wordt B|

Heb een hele set voor je, goedkoper dan de combinatie demper+linkpijp los O-)

:+
 
Afgelopen zaterdag een rode VTR SP1 gezien bij Goedhart in Bodegraven, mooie heelplates met de letters Honda VTR, iemand van hier?
Ik denk er over om ook zulke heelplates te kopen, mits redelijk betaalbaar, ga maar eens struinen op eBay enzo.
Ik werk vrijwel altijd aan de overkant van de straat, en elke dag staat die motor op de hoek bij het hek. Ik vermoed dat die van een medewerker is, of dat hij daar te koop staat.
 
dit weekend denk ik een van de laatste ritjes dit jaar...
dan kan hij weer de keuken in voor onderhoud, schoonmaken, verse vloeistoffen, en misschien eens kijken voor een garmin of zo.....
 
Ik ga van het weekend ook voor een laatste rit waarschijnlijk.. Al weet je het nooit in NL!
Van de winter de vloeistoffen doen, luchtfilter, bougies en de kleppen laten nakijken of ze gesteld moeten worden. Dan weer wachten op beter tijden!
 
Ik ga van het weekend ook voor een laatste rit waarschijnlijk.. Al weet je het nooit in NL!
Van de winter de vloeistoffen doen, luchtfilter, bougies en de kleppen laten nakijken of ze gesteld moeten worden. Dan weer wachten op beter tijden!
En nog een rekje in Leiden langsbrengen... :?
 
Hahaha,Ben ik met je eens....
Hoe is het met je Don, tijdje geleden alweer.
Gaat het weer kriebelen ;)
 
Gefeliciteerd met jullie jubileum!

05124.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hahaha,Ben ik met je eens....
Hoe is het met je Don, tijdje geleden alweer.
Gaat het weer kriebelen ;)

Goed man en met jou?
Valt mee toch 4 maanden geleden nog digitaal bij je op de camping geweest in Assen :Y
Kriebelen doet het altijd al maar gewoonweg geen plakka's voor een fiets momenteel.
Als de tijd rijp is zal ik er weer eentje bestijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de felicitatie, eigenlijk geheel te danken aan jou, jij ben er toch mee begonnen...
Gaat hier ook lekker, weinig tijd om te rijden, maar Assen zal ik,hoop ik, nooit overslaan.
Die motor komt vanzelf wel weer een keer op je pad denk ik dan maar..
 
Bij mij zit hij helemaal aan, is het niet het draad van de "spanbus".

Let niet op de diameter van de as, deze is dunner, omdat de sp2 brug er in zit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan