Het was vandaag kneedown dag!!!

Kneedownen verveeld nooit :)
Zondag ook de eerste paar van \'t nieuwe jaar weer gemaakt, maar het was dan ook de eerste keer van het nieuwe jaar dat ik op droog wegdek reed. 8-)
 
Droog wegdek :}

Het is weer zomer 8-) Nu moet t nog ff wat minder gaan waaien. Je kon vandaag bijna kneedowns maken op t rechte eind :(
 
boek gewoon een circuit avondje op Lelystad dan krijg je gewoon alles aan de grond en je knietjes? Een fluitje van een cent! 8-)
 
Knee downen wordt mijn grote doel voor het komende seizoen (ik rijd nu ook nog hoor, maar dat is meer rustig), als ik mijn leren pak (met knee sliders) heb.

Dus als er bikkels les gaan geven ben ik van de partij.

Wheelies en stoppies kijk ik liever naar dan dat ik het zelf doe.
 
Vandaag weer wat geprobeerd. Banden harder, banden zachter, demping harder, demping zachter, maar die ZZR blijft bij 220+ achter zweverig aanvoelen. Gelukkig is het gevoel nu tussen de 180 en 220 acceptabel weg. Ik denk dat het door m\'n Givi-rek komt, veroorzaakt op hoge snelheid lift denk ik. Of is dat stom gedacht? :?

Verder nog bochtjes geprobeerd. Kreeg de standaard vandaag niet aan de grond, laat staan m\'n knie. Toch hingen de velletjes erbij op m\'n band. Maar het waaide tamelijk hard...

Toch lekker gereden. Mooi weer!
 
kuip aan de grond is onzin....
ik heb m niet geraakt in iedergeval....

en toch met me pad over de straat.... :) mooi he zo blauwbeest :)

Dus kuip aan grond = onzin?
Of komt dat nog als de steppies wat verder af zijn gesleten?
 
ik moet het eigenlijk anders zegggen...

dit waren mijn eerste kneedowns met me blackbird...

hiervoor had ik een cbr1000f en daar deed ik het al een tijdje....

dus wat dat aangaat kan je rustig in de leer... :)

Hee Fastnappie, ik wil je je feestvreugde niet
ontnemen, maar het waren je eerste knee-downs,
das net zo iets als je eerste stapjes lijkt me...

Als je het over een paar maanden met een hand
op je rug kan en je ogen dicht kom ik wel
bij je in de leer! :]
 
ik zal simon vragen van freebike of we een oefening kunnen inbouwen voor de kneedown oefening...

geheel op eigen risico....

ik weet niet of het lukt....maar voor diegene die het willen proberen....let s give it a kneedown try *D
 
dat kan natuurlijk niet he!!!

ik zie ze wel is rijden...vet mooi pak...vette mooie fiets....

en kneepads..die nog nooit tegen het asfalt geschraapt hebben...dat is altijd een beetje jammer...

mensen die dit hebben ....laat het me weten...ga ik gewoon een dagje kneedown les geven!!

voor het eind van de dag zijn je maagdelijke kneepads ontmaagd.... :)
;(
Vet mooi pak, Vet mooie Kawa en Kneepads....

Nee.

Deze moeten nog effe op het pak gemaakt worden...

Is dat nou nog moeilijk, kneedownen met 160+ pk? Lijkt me wel dat goede gascontrole onontbeerlijk is... Zelfs na een CBR 1000 gewend te zijn...
 
;(
Vet mooi pak, Vet mooie Kawa en Kneepads....

Nee.

Deze moeten nog effe op het pak gemaakt worden...

Is dat nou nog moeilijk, kneedownen met 160+ pk? Lijkt me wel dat goede gascontrole onontbeerlijk is... Zelfs na een CBR 1000 gewend te zijn...

Héééle lange benen willen ook wel helpen hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan