Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Weer mooi dagje gehad zondag! 3 circuitdagen alweer dit kaar! Nog 11 te gaan :+

2napaux.jpg


Ikzelf ben de achterste.. 3e keer zolder 1:49. Mn teamgenoot n 1:47
 
Gisteren weer een stukje gereden op de r6 (rondje Eindhoven) maar wat heeft een R6 toch een gevoelige voorkant, reageert enorm op de bandenspanning.
 
Klopt wel een beetje idd..

Ik vandaag met de straat r6 naar circuit zolder geweest om te koekeloeren.. donderdag met de racer weer los gegaan en as zondag weer :+

Vandaag nieuwe ohlins voorvork en radiateur gemonteerd en zo wordt het langzaamaan nog wel wat
 
Stuurdemper ziet er goed uit Kapitein! nooit mee gereden eigenlijk ben benieuwd hoe dat voelt
 
Stuurdemper ziet er goed uit Kapitein! nooit mee gereden eigenlijk ben benieuwd hoe dat voelt

Hoe het voelt ? Als de demper goed afgesteld staat voel je er eigenlijk niets van, zonde van je geld :+
Maar bij snel optrekken in de eerste twee versnellingen, bij het uitkomen van bochten, op slecht wegdek en bij het landen van wheelies is het een geweldig ding. Bij al die situaties slaat een R6 vrij heftig met de kop en nu blijft het heerlijk strak en rustig. Het betekend niet dat als je zo'n demper gaat monteren dat je dan ook zo moet rijden maar het zou wel kunnen O-)
 
hahaha duidelijk *O*

moet ook maar eens gaan rondkijken voor zo'n demper..niet dat ik wheelies kan maar dat andere klinkt goed en klopt hij wil nog wel eens wispelturig zijn voorop maar nou ben ik het met je eens dat de bandenspanning ook wonderen verricht (mits goed) en dat hij voor geen sjaak rijd als je er verkeerde barretjes in doet.

heb nu net nieuwe banden maar ben er nog niet helemaal uit wat ik het fijnst vind rijden, ook kan ik er nergens echt wijs worden met welke bandenspanning het beste is (Michelin Pilot Power 3) zal een even contact opnemen met Michelin binnenkort. 8-)
 
Deze stuurdempers zijn gebruikt lastig te vinden en nieuw een dikke 400 euro. Ik heb zelf best lang moeten zoeken naar een goede gebruikte voor normaal geld. Door deze zoektocht weet er nog één te koop, leuk voor een blauwe R6; klik hier even.
 
Mijn straat r6 staat te koop.. rij er nooit meer op nu ik zoveel circuit rij.

Misschien hier iemand?

RJ15 2008, 17/18k km wit/rood en werkelijk hele goed staat.
Valblokken, remhendels, remleidingen en dat soort dingen zit er allemaal op en het orginele zit erbij.
 
Mijn straat r6 staat te koop.. rij er nooit meer op nu ik zoveel circuit rij.

Misschien hier iemand?

RJ15 2008, 17/18k km wit/rood en werkelijk hele goed staat.
Valblokken, remhendels, remleidingen en dat soort dingen zit er allemaal op en het orginele zit erbij.

Wat moet zoiets kosten ?
Ik mis mijn R6je toch wel, dat ding was echt heel netjes en goed - zeker voor de leeftijd.
 
De mijne is ook verkocht.. athans hij staat er nog maar donderdag mag ik mijn nieuwe ophalen.

Heb er wel moeite mee :+ hoop dat de z1000 een beetje brvalt

De r6 is echt een prachtmachine.. heb verleden week de motor schoon gemaakt en heb echt wel ff zitten staren van fuck wat ga ik doen.. hij is zo goed als nieuw

Hij zal te koop komen te staan bij motorcenter venlo voor ongeveer 7000 euro
 
een z 1000 is ook wel heel leuk. Ik heb ook aan een naked zitten denken ivm de rechtere zit. Eigenlijk weet ik nog niet wat ik wil :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan