Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nee is niet handig op een racer, ik zal denk dan maar op de spiegel stang moeten monterenJe hebt van die telefoonhouders die je kan monteren op de tankring, maar ik weet niet of dat op een supersport handig is. Zelf heb ik een quadlock waar ik heel erg tevreden over ben, maar als ik ooit een stuurdemper monteer moet die ook weg.
nee is niet handig op een racer, ik zal denk dan maar op de spiegel stang moeten monteren
Motul 300VBinnenkort oliebeurtje uitvoeren, was benieuwd wat voor olie jullie gebruiken/aanraden.
Gisteren een leuke dag gehad op het politie circuit. Echter gaf de instructeur aan dat mijn stuur / kroon plaat heel laag zit. Ik heb de motor zo gekocht en ben een leek in techniek etc. Wat is het nadeel / voordeel hiervan?
Ik had 20 pk winst met Delkevic decat en ecuflash bij Druijf. Akrapovic einddemper en en K&N zaten er al op. 20 pk winst omdat mijn motorzaak de exupklep verkeerd om haf gemonteerd. Bij 8000 rpm ging de klep dicht ipv open.Vorig jaar heb een K en M filter en een nieuwe demper + kat vervanger laten monteren. Ik heb de motor niet laten afstellen want dat zou niet hoeven. Als ik dr motor nu laten flashen bijv bij Druijf, hoeveel PK winst zou dit maken/ zal ik afstellen van de motor goed merken?
Ik denk dat het wel mee valt hoor met die clinderwand. Ik zie genoeg R6 met 50-60K zonder problemen.Een hele goedenavond allemaal!
Ik zal me eerst eens even voorstellen.
Ik ben koen, bijna 30(), en op zeer korte termijn hopelijk eigenaar van een r6 zoals die hier door jullie geadoreerd wordt.
Mijn rijbewijs heb ik inmiddels, en vanmiddag wezen kijken bij een imho prachtige r6 uit 2002(RJ03) Bij Brouwer motorsport in Nijkerk.
Dat is precies waar de schoen een beetje wringt. Op het internet heb ik natuurlijk gezocht op kwalen van dit type R6, en je leest nogal verhalen over de bekende cilinderwand die scheurt.
Echter, als je googled op problemen krijg je problemen, dus bij deze wil ik eens bij mede-liefhebbers van de R6 polsen of ze zo'n model hebben, en zoja, wat heeft jou doen besluiten er toch voor te gaan?
en mocht er een statistiekenexpert aanwezig zijn, hoevaak komt het voor? 1/10, 1/100?
T liefst koop ik namelijk toch de r6, ipv de alternatieven zoals de gsxr600 of de zx-6r.
Alvast bedankt voor jullie meedenken, en hopelijk mag ik me binnenkort lid noemen van dit topic met een r6.
p.s. als ik ga proefrijden gaat er uiteraard een ervaren iemand mee, en ik zal hieronder even de link van de advertentie plaatsen
Pagina niet gevonden – Brouwer Motors BV
www.brouwermotorsport.nl
Zover ik weet niet ivm uitstoot.Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje Koos Motorloos maar overweeg om weer een R6 te kopen. Ik zie nu op de Yamaha site dat er alleen nog maar een circuitversie van de R6 wordt gemaakt???
Kan ik niet gewoon dat ding halen en er een kenteken op doen?
Ughhh. Wat nu dan? Wil het liefst nieuw en niet tweedehands.Zover ik weet niet ivm uitstoot.
Ik had 2 weken geleden bijna m’n R6 ingeruild echter was de motor al weg.
Ik ga het topic verlaten. Ik heb gisteren de R6 ingeruild voor een Ducati 899. Bedankt voor de tips. Zal nog af en toe mee leze.
Nu nog een keer een andere kuipruit, die van mij is pikzwart, wil iets doorzichtiger.