Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Ik heb twee zwarte, een groene en een rode motor, de rode is echt de snelste. Totdat de groene weer kleppen heeft.
 
En altijd klusjes verzinnen. En elk half jaar vragen waarom het nog niet gedaan is. Ik doe het echt wel, dat hoef je niet elk half jaar te vragen.
 
Er komen gewoon steeds andere, veel belangrijkere zaken tussendoor die ook veel tijd vragen.
Ik moest vandaag ineens met grote spoed nieuw bier halen. En daarna ben ik uiteraard aan het inspecteren gegaan of de geleverde waren wel van de gewenste kwaliteit zijn.
Ja, dan kom ik natuurlijk niet toe aan het plaatsen van een nieuwe keukenkraan. Waar overigens niks mis mee is behalve dan dat het model veroudert blijkt te zijn.
Nu heb ik mij al enorm ingehouden om een opmerking te maken over verouderde modellen en vervanging daarvan en als ik daar dan subtiel op wijs is het weer niet goed.
 
Hoi.

Daar heeft HM hier een andere oplossing voor.
Ik zou boven 2 slaapkamers opknappen, maar daar had ik eigenlijk weinig trek in, dus dat duurde.
Staat er inene een schilder aan de deur. 🙄

En over dat verouderde model en vervangen, daar waag ik me niet aan.
HM is 2 jaar ouder..............

Groeten, Paul.
 
En altijd klusjes verzinnen. En elk half jaar vragen waarom het nog niet gedaan is. Ik doe het echt wel, dat hoef je niet elk half jaar te vragen.
Een half jaar??? anderhalf jaar geleden de badkamer aangepakt ,er moet nu nog steeds een stukje muur gevoegd worden van zeg 15 cm breed.Komt hij van de week op het idee dat het wel makkelijk is om daar een haakje op te hangen voor je handdoek.Vervolgens weer volkomen stilte......En nee dat ga ik niet zelf doen en een schilder vragen heeft niet zoveel zin vrees ik.


Nou moet ik wel vertellen dat MIJN motor wel weer erg netjes gaat worden 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan