Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

overall?? was dat dan........... ohh wacht effe; ik weet het al; heb ik ook achter in de auto liggen, voor als ik voor de baas de kruipruimtes van een object in moet om dat een of andere halve zachte weer heeft bedacht dat het makkelijk is om daar behalve bouwafval, modder en lege bierblikjes ook de drinkwaterleidingen neer te leggen O-)
 
1615139863027.png
 
Zoiets staat mij ook bij. Ik heb er wel eens vaker wat over gelezen maar kan dat niet meer terug vinden. Ik heb begrepen dat het kleine tweetaktmotortje dat boven de grote motor zit dienst doet als startmotor.
 
Tatra's zijn eigenlijk altijd gaaf.
Mijn trouwauto was een Tatra 603. Zo'n zwarte walvis. Indrukwekkend ding.
 
Met een zijspan kan ik de lol van zo'n blok nog wel inzien, maar welke halve zachte stopt zoiets in een solo, zeker een solo zoals een guzzi die van zichzelf ook een leuk blok heeft en waar je nog heel lekker mee kunt sturen....

Zoals die guzzi er nu bijstaat kun je er alleen nog maar rechtuit mee... en dat kan nooit de bedoeling van Tonti zijn geweest toen hij dit rijwielgedeelte en frame verzonnen heeft😪
 
Ja. Fijn dat er geen advertenties meer staan maar de reden er achter vind ik minder. Ik hoop niet dat het forum hierdoor in financiële problemen komt. Vertrouwen op donaties van gebruikers gaat scheve gezichten geven (een paar betalen wel en de rest profiteert) en zal het begin van het einde zijn.
 
Ja. Fijn dat er geen advertenties meer staan maar de reden er achter vind ik minder. Ik hoop niet dat het forum hierdoor in financiële problemen komt. Vertrouwen op donaties van gebruikers gaat scheve gezichten geven (een paar betalen wel en de rest profiteert) en zal het begin van het einde zijn.
IK wil wel een paar euro per jaar geven. Moet je kijken wat MF al een BOT gezelligeheid heeft geven
 
Ik vind het ook geen probleem om hier voor te betalen maar het creëert een twee splitsing in de gebruikers. Als dat maar goed gaat.
 
Donateurs zijn er al minstens net zo lang als ik op mf zit.
En bij mijn weten heeft daar nooit iemand moeilijk over gedaan. Mij zul je er niet over horen, als je maar betaald :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan