Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht? - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw pak te weten de Alpinestars Atem 1 piece suit met go pro handschoenen.

IMG_7790.jpg
 
Ik ben er dan ook zeer blij mee. Zeker zo met deze combinatie; Poser modus gegarandeerd. :)

Verder is de 675 inderdaad een heerlijke fiets! Zeker het aanraden waard om eens een rondje op te doen, mocht je de kans krijgen.
 
Ik ben er dan ook zeer blij mee. Zeker zo met deze combinatie; Poser modus gegarandeerd. :)

Verder is de 675 inderdaad een heerlijke fiets! Zeker het aanraden waard om eens een rondje op te doen, mocht je de kans krijgen.

Heb er een keertje een rondje op gereden *O*
Dat geluid .... :9~ :}
 
Een verkeerde schroefset voor de W8. Nou ja, de achterste veren en schokkers zijn van een verkeerd type dus;

|(


80x gezegd welke auto, type en bouwjaar etc, nog de verkeerde. Dus maar weer wachten op de goede set.
 
Voor vrouwlief een nieuwe uitrusting gehaald bij Hein Geriecke....
Voor het luttele bedrag van 250 euri is het meisje redelijk veilig bij mij achterop....

gr. Boud
 
Originele uitlaatdemper voor m'n R6 als (tijdelijke) vervanging voor de hotcam.

Binnenkort naar het ATP circuit in Duitsland voor m'n 1e circuit rondjes... het schijnt dat ze uitlaten zonder dB-killer en E-keur daar niet zo kunnen waarderen :N
full
 
KettenMax Premium besteld en binnengekregen, aan de beoordelingen te zien werkt het goed.
s100shop.nl

Doordat de verwerking van de betaling wat langer duurde kreeg ik het een dag later binnen dan verwacht maar ik kreeg via de mail excuses en een extra flesje totaalreiniger.
Behalve dat doen ze kennelijk standaard helm en vizier reinigingsdoekjes erbij en een Motor of Moto73 magazine erbij *O*

Goede service dus :}

Kettenmax%20reinigingsset.jpg
 
Laatst bewerkt:
Montage van nieuwe ketting-en tandwielen (incl werkuren) + inspectie van versleten onderdelen: €20

edit: en nog remblokken achteraan, die waren op :+
 
Laatst bewerkt:
KettenMax Premium besteld en binnengekregen, aan de beoordelingen te zien werkt het goed.
s100shop.nl

Doordat de verwerking van de betaling wat langer duurde kreeg ik het een dag later binnen dan verwacht maar ik kreeg via de mail excuses en een extra flesje totaalreiniger.
Behalve dat doen ze kennelijk standaard helm en vizier reinigingsdoekjes erbij en een Motor of Moto73 magazine erbij *O*

Goede service dus :}

[afbeelding]


Ik heb de "normale simpele" versie van de Kettenmax en ik gebruik hem nu al een paar jaar.
En ik kan er alleen maar positief over oordelen :Y ! Je moet wel, als je je ketting hebt schoongemaakt, ook het apparaatje schoonmaken anders wordt het een grote kliederboel. En dat zou toch zonde zijn, nietwaar?
Verder gebruik ik altijd lampenolie in plaats van dat originele spul van S100. Persoonlijk vind ik dat gewoon beter en aanzienlijk goedkoper...! In ieder geval veel plezier het de "premium versie' van de Kettenmax.... ;)

gr. Boud

ps. over goede service gesproken; er brak bij bij zo'n plastic schroefje waarmee je de grotere borsteltjes mee vastzet. Ik stuurde een mailtje naar de fabrikant en kreeg enkele dagen later, gratis en voor niets een aantal nieuwe schroeven van ze....
Dat vind Ik pas echte service, wat je tegenwoordig nog maar zelden ziet....
 
Ik heb de "normale simpele" versie van de Kettenmax en ik gebruik hem nu al een paar jaar.
En ik kan er alleen maar positief over oordelen :Y ! Je moet wel, als je je ketting hebt schoongemaakt, ook het apparaatje schoonmaken anders wordt het een grote kliederboel. En dat zou toch zonde zijn, nietwaar?
Verder gebruik ik altijd lampenolie in plaats van dat originele spul van S100. Persoonlijk vind ik dat gewoon beter en aanzienlijk goedkoper...! In ieder geval veel plezier het de "premium versie' van de Kettenmax.... ;)

gr. Boud

ps. over goede service gesproken; er brak bij bij zo'n plastic schroefje waarmee je de grotere borsteltjes mee vastzet. Ik stuurde een mailtje naar de fabrikant en kreeg enkele dagen later, gratis en voor niets een aantal nieuwe schroeven van ze....
Dat vind Ik pas echte service, wat je tegenwoordig nog maar zelden ziet....

Al heette het Kettenmax Wibra bij wijze van, maakt mij niet uit , heb het gekocht omdat ik het een mooie uitvinding vind en het mij gemakkelijk lijkt en niet vanwege de "premium" label erop :+
Maar eh lampolie? echt? :o heb je geen nadelen op de lange termijn? en dat laatste wat je zegt is inderdaad goede service, wat S100shop doet vind ik goede service omdat je het gratis krijgt terwijl ze dat natuurlijk totaal niet verplicht zijn.
 
KettenMax Premium besteld en binnengekregen, aan de beoordelingen te zien werkt het goed.
s100shop.nl

Doordat de verwerking van de betaling wat langer duurde kreeg ik het een dag later binnen dan verwacht maar ik kreeg via de mail excuses en een extra flesje totaalreiniger.
Behalve dat doen ze kennelijk standaard helm en vizier reinigingsdoekjes erbij en een Motor of Moto73 magazine erbij *O*

Goede service dus :}

[afbeelding]

hadden ze hem niet in het zwart... of laat je hem spuiten ;)

gekkigheid natuurlijk.

ik heb hem ook en toevallig vorige week maar weer eens uit de kast getrokken.
werkt perfect en met lampenolie vliegt het vet van je ketting. niet te hard aan je wiel draaien, anders zit alles onder.

tip: als je kettingolie gebruikt i.p.v. spray/ vet, dan blijft je ketting schoon.
Ik was te lui om vorig seizoen mijn osco-oiler over te zetten en heb dus 1 seizoen met kettingspray gegoocheld (vandaar dat ik hem weer uit de kast had getrokken) :N wat is dat behelpen zeg.

Volgens mij ben jij wel van de gadgets en mooie spullen, dan is het zeker waard om naar een kettingsmeersysteem te kijken.
er is een nieuwe uit, wat mij wel wat lijkt. Het is dat ik al een osco heb, anders had ik hem zeker gekocht.
De Cobbra nemo 2 (geen typfout).
als je hem monteert op het voortandwiel (zijn de meningen over verdeeld, ik doe het al jaren zo en mijn ketting en tandwielen gaan erg lang mee.) zie je alleen het potje zitten, verder niets.

nemo_2_mount_1.jpg
 
Ik heb een compressor die het goed doet maar de tank is 2 liter.
Daarbij moet ik altijd leuren met een haspel als ik de banden van het koekblik wil oppompen.
En dat was ik beu. Ruimte voor een XL compressor heb ik niet.

Dus alternatief; 14 liter tank. Moet voldoende zijn van wat ik ermee doe / wil doen.
Alleen de naam is een beetje.. ehh.. ja.. :')
compressore-nuair-tanky-revolutionair-.jpg
 
Laatst bewerkt:
hadden ze hem niet in het zwart... of laat je hem spuiten ;)

gekkigheid natuurlijk.

ik heb hem ook en toevallig vorige week maar weer eens uit de kast getrokken.
werkt perfect en met lampenolie vliegt het vet van je ketting. niet te hard aan je wiel draaien, anders zit alles onder.

tip: als je kettingolie gebruikt i.p.v. spray/ vet, dan blijft je ketting schoon.
Ik was te lui om vorig seizoen mijn osco-oiler over te zetten en heb dus 1 seizoen met kettingspray gegoocheld (vandaar dat ik hem weer uit de kast had getrokken) :N wat is dat behelpen zeg.

Volgens mij ben jij wel van de gadgets en mooie spullen, dan is het zeker waard om naar een kettingsmeersysteem te kijken.
er is een nieuwe uit, wat mij wel wat lijkt. Het is dat ik al een osco heb, anders had ik hem zeker gekocht.
De Cobbra nemo 2 (geen typfout).
als je hem monteert op het voortandwiel (zijn de meningen over verdeeld, ik doe het al jaren zo en mijn ketting en tandwielen gaan erg lang mee.) zie je alleen het potje zitten, verder niets.

[afbeelding]

Ik laat hem nog in het zwart spuiten :P haha maar ja klopt wat je zegt dus ik zal het eens checken, dat kitje wat ik net gekocht zal ik eerst maar eens gebruiken en kijken hoe dat bevalt.
 
Rode velgstrip, was eigenlijk eerder aan het kijken naar fluogeel, zodat het bij mijn jas past, maar het past niet bij de motor zelf. In totaal 12 euro kwijt :')
 
Maar eh lampolie? echt? :o heb je geen nadelen op de lange termijn? en dat laatste wat je zegt is inderdaad goede service, wat S100shop doet vind ik goede service omdat je het gratis krijgt terwijl ze dat natuurlijk totaal niet verplicht zijn.

Eerst gebruikte ik diesel maar dat werd mij afgeraden omdat diesel op den duur je rubbertjes tussen de ketting zou gaan aantasten. Ik heb dat zelf nooit geconstateerd maar ben toen overgestapt op lampenolie, en eerlijk is eerlijk het oude kettingvet vliegt er vanaf! En omdat ik mijn ketting daarna droogblaas, zodat er geen druppeltje lampenolie er meer opzit tast het sowieso mijn rubbertjes niet aan. Mocht je niet over een compressor beschikken kan je je ketting met een hele goedkope kettingreiniger-vloeistof van bijvoorbeeld "Procycle" ook helemaal lampenolie (of diesel!) vrij krijgen. In ieder geval zo doe ik het al jaren en heb nog geen problemen ondervonden met mijn ketting. Alhoewel, ik denk dat aan het eind van dit komende seizoen wel eens het laatste zou kunnen zijn voor dit ketting en tandwielen setje. Maar dan heb ik er ook genoeg mee gereden, denk ik zo.
Ik kocht de motor met een km-stand van 23345 en nu staat op de teller dik 36000 km. En ik heb zelfs het vermoeden dat dit nog de originele ketting is die er in Japan is opgezet. Dat zou betekenen dat ook de vorige eigenaar de ketting zeer goed onderhouden heeft, toch? Momenteel is hij nog niet toe aan vervanging, maar zoals ik het al eerder schreef denk ik dat dit het laatste seizoen wordt, en dan vind ik het toch heel netjes om meer als 45000 km met een en dezelfde ketting te doen. Misschien zelfs veel meer....maar dat ligt aan het weer. Ik ben en blijf natuurlijk wel een mooi weer rijder... *D

gr. Boud
 
De Cobbra nemo 2 (geen typfout).

Wel typfout nl 'Cobrra Nemo 2'

Ik heb gister mn Loobman ontvangen. Na alles gemonteerd te hebben, blijkt de container lek... gietgal oid, snel alle tie-wraps losgeknipt grmbl :(
Nu wil ik een Nemo 2 (!) :Y
 
Laatst bewerkt:
Wel typfout nl 'Cobrra Nemo 2'

Ik heb gister mn Loobman ontvangen. Na alles gemonteerd te hebben, blijkt de container lek... gietgal oid, snel alle tie-wraps losgeknipt grmbl :(
Nu wil ik een Nemo 2 (!) :Y


ik twijfel nog enorm tussen de verschillende oiler oplossngen. Als je een Nemo hebt dan hoor ik graag of die bevalt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan